Poll resultaten: Wie is jullie favoriet?

Stemmers
427. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Lina

    332 77,75%
  • Samia

    54 12,65%
  • Amira

    41 9,60%
  1. #211
    100% Berkaniiaa ♥

    Reacties
    100
    08-06-2010

    oeeeewppiee

    Meeerdere Gebruikerss!!


  2. #212
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    25. Zoektocht naar de waarheid


    Lina

    ‘Ewa zina!’ roept Amira uitgelaten door de telefoon.
    ‘Hé bolle. Ik ben net klaar met werken en loop nu richting het station. Het is donderdag, dus wat wordt het voor vandaag?’
    De laatste tijd zijn Lina en Amira dagelijks bij elkaar. Meestal gaan ze de stad in of chillen bij Lina thuis of op het terras. Lina heeft Amira uitgebreid over haar onderbuurman verteld die iedere ochtend zijn stinkende best doet, indruk te maken. Alsof er een camera op hem gericht staat.
    Lina kan niet ontkennen dat ze hem niet stiekem in de gaten houdt, ze kijkt immers genotvol naar het uitzicht.
    Sinds Samia niets meer van zichzelf laat horen, heeft Amira haar plek ingenomen. Lina doet er erg koud over, maar in werkelijkheid maakt het haar kapot dat haar vriendin niets laat horen. Eerst reageerde ze niet op haar telefoontjes en sms’jes, vervolgens stond haar telefoon uit. Lina’s trots is hier te groot voor, dus ze zal afwachten tot Samia zelf iets van zichzelf laat horen.

    ‘Laten we naar Utrecht gaan. De winkels zijn daar tot negen uur open,’ brengt Amira Lina uit haar gedachtes.
    ‘Dan wordt het Utrecht. Ik zie je zes uur daar op het station,’ besluit Lina aangezien ze ieder van een andere kant komen.
    ‘Deal! Tot straks dan.’ Lina stopt haar telefoon weg en koopt eerst een treinkaartje naar Utrecht. Dan loopt ze de Albert Heijn To Go in, en koopt voor onderweg een flesje AA, chocolade donuts en haar verslaving: gele M&M’s. Als ze heeft afgerekend loopt ze naar het nodige spoor waar de trein naar Utrecht komt.
    Even later komt die het station binnen gereden, Lina stapt in en is opzoek naar een lege coupé.
    Onderweg denkt ze aan Samia. Na al die jaren vriendschap, is dit haar dank? Haar dank voor dat ze alle jaren zo goed voor haar is geweest, ondanks haar eigen pijn, leed en verdriet?
    Iets over zes, komt Lina’s trein aan in Utrecht centraal. Ze loopt rechtstreeks naar de Kiosk waar ze met Amira voor heeft afgesproken. Al wel glimlachend lopen de nieuwe vriendinnen elkaar tegemoet en kussen elkaar met de vier gebruikelijke kusjes. Vervolgens lopen ze over Hoog Catharijne en verteld Amira gedetailleerd over haar vriendin Samia, die plotseling van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn. Lina’s woede valt niet te onderdrukken. Het is van haar gezicht af te lezen. Maar Lina weet niet, dat er veel meer schuilt, dan dat zij denkt. Het is allemaal niet zo eenvoudig, als dat zij denkt.
    Na een paar uur winkel in en winkel uit te zijn gegaan, besluiten ze met hun handen vol zware tassen, bij een loempiakraam een tussendoortje te verwerven. ‘Verdomme, delen ze die loempia’s gratis uit vandaag?’ doelt Lina kribbig op de ellenlange rij voor de loempiakraam. Amira bemachtigd alvast een bankje, en Lina gaat met tegenzin toch maar achterin de rij sluiten.
    In de tussentijd haalt Amira haar telefoon tevoorschijn. Geen berichten, of gemiste oproepen. Ze besluit het initiatief te nemen en hem maar te bellen.
    De telefoon gaat over, maar na de derde keer overgaan, gaat het overgaan over op de voicemail. Verbluft kijkt ze naar de telefoon, alsof die de schuldige is.
    Doet hij het nu weer? Of was het een ongelukje? Ze wacht een minuutje af, in de hoop dat het metterdaad een ongelukje was en dat hij haar terugbelt, maar tevergeefs.
    Hier kan Amira niet tegen. Ze zet haar trots weer eens opzij en belt hem terug. Wederom drukt hij haar weg. Amira vervloekt haar telefoon en heeft zin die in de gracht te gooien.
    ‘Wie bel je?’ duikt Lina uit het niets op. Ze overhandigd Amira de vegetarische loempia’s en neemt plaats.
    Amira zucht. ‘Hicham, maar hij drukt me weg. Ik dacht dat hij het was afgeleerd. We hebben erover gepraat en hij verzekerde het nooit meer te doen.’ Amira wilt net een sms’je sturen, als Lina de telefoon uit haar handen grist. ‘Genoeg Amira, safi. Blijf toch niet achter hem aanhuppelen.’
    ‘Ik dacht dat hij weer de oude was,’ treurt Amira. ‘Ik wil gewoon weten wat hij aan het doen is, en of hij aan me denkt. Is dat soms te veel gevraagd?’
    Na het verhaal die Amira Lina vertelde, kan ze er maar een ding uit opmaken. Die Hicham is haar niet waard. Hij behandeld haar niet zoals hij hoort te doen. Maar Amira is te argeloos om het zich te beseffen.
    ‘Hij zal je vanavond wel weer bellen,’ probeert Lina Amira gerust te stellen, en ze bijt in haar gloeiend hete loempia.
    ‘Zou je denken?’ vraagt Amira hoopvol. Lina heeft echt met haar te doen, ze vind het zelfs een beetje bedroevend hoe Amira zo achter hem aanloopt.
    ‘Ik weet het niet. Ik begin erg achterdochtig te worden. Jouw achterdocht had toch ook iets te betekenen? Dat was toch ook niet voor niets?’ doelt Amira op Lina’s ex.
    ‘Dat is iets heel anders Amira,’ zegt Lina ambtelijk.
    ‘En toch voelt het niet goed,’ vult Amira bedenkelijk aan. ‘Ik wil er achter komen. Ik wil bewijs dat mijn achterdocht ongelijk heeft.’ Terwijl Amira fantaseert over hoe ze dit zal aanpakken, propt Lina gulzig haar loempia’s naar binnen. ‘Hallo? Luister je wel?’ Amira port Lina in haar zij, waardoor Lina klungelig bijna haar loempia laat vallen. Uit reflex geeft Lina haar een speelse duw terug waardoor Amira half van het bankje af valt. Al wel lachend eten ze hun tussendoortje op en lopen dan weer richting het station. Onderweg besluiten ze Hicham te gaan uittesten. Een gepast idee om achter de waarheid te komen. Amira’s vragen zijn nu wel lang genoeg onbeantwoord gebleven.


    Blijven uppen dames, met genoeg uppies ga ik weer verder
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  3. #213
    MVC Lid

    Reacties
    179
    09-09-2010

    Oep ga snel verder


    Het mooiste wat een jonge een meisje kan geven, is zijn achternaam !

  4. #214
    - Vigilant Citizen

    Reacties
    889
    19-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Uppieeeeeeeee

    Love is stronger than pride


  5. #215
    Hageneeesjé070!

    Reacties
    388
    17-12-2010

    Oepaaaaaaaaaaaaa

  6. #216
    Off.

    Reacties
    2.421
    13-11-2009

    kei lief dat je me als een trouwe fan ziet! !

    oke type die handel! ooh ja lina is mijn favoriet...vraag me niet waarom

  7. #217
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door wasalaam Bekijk reactie
    kei lief dat je me als een trouwe fan ziet! !

    oke type die handel! ooh ja lina is mijn favoriet...vraag me niet waarom

    Wasalaam, je leeft nog!! Natuurlijk zie ik jou als een trouwe fan!!! Haha, ja ik zie dat Lina in de smaak valt, gezien de poll.

    Misschien dat ik na het eten nog een vervolg plaats, als jullie dat willen natuurlijk
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  8. #218
    Off.

    Reacties
    2.421
    13-11-2009

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie

    Wasalaam, je leeft nog!! Natuurlijk zie ik jou als een trouwe fan!!! Haha, ja ik zie dat Lina in de smaak valt, gezien de poll.

    Misschien dat ik na het eten nog een vervolg plaats, als jullie dat willen natuurlijk
    zowiezo! ik volg je verhaal via mijn gsm jammer genoeg kan ik geen reacties achterlaten.. !
    ja heb het ook gezien! haha, tuurlijk willen we dat! dat je zoiets nog durft vragen!

  9. #219
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Bedankt dames voor jullie ups. Jullie zijn geweldig !!
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  10. #220
    MVC Lid

    Reacties
    602
    08-05-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Na het vervolgje ben je me wel een verklaring schuldig he, hou ik je aan

    Fijn om te zien dat je het leuk vind.
    En stiekem is Lina ook mijn favoriet, vooral omdat ik veel van
    mijzelf in haar terug kan vinden. Gebeurtenissen die zij mee maakt,
    zijn gebasseerd op waargebeurde feiten. (uit mijn leven)

    Ik hoop nog veel upjes van je te zien en wens je verder
    veel lees plezier En bedankt voor het mooie


    compliment xxx
    ja je zal inschallah nog veel upjes van me zien tot je er zelfs genoeg van krijgt hahaha
    hoop dat je snel weer verder gaat


    oeppiee !! xx

  11. #221
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door hajar007 Bekijk reactie
    ja je zal inschallah nog veel upjes van me zien tot je er zelfs genoeg van krijgt hahaha
    hoop dat je snel weer verder gaat


    oeppiee !! xx


    Neeejoh, ben je gek. Ik zal nooit moe worden van uppies
    Ik ga sowieso snel verder. Ik schrijf iedere dag minimaal 1 vervolgje, so don't worry

    x
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  12. #222
    3 Gebruikers!

    Reacties
    869
    06-07-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Na het vervolgje ben je me wel een verklaring schuldig he, hou ik je aan

    Fijn om te zien dat je het leuk vind.
    En stiekem is Lina ook mijn favoriet, vooral omdat ik veel van
    mijzelf in haar terug kan vinden. Gebeurtenissen die zij mee maakt,
    zijn gebasseerd op waargebeurde feiten. (uit mijn leven)

    Ik hoop nog veel upjes van je te zien en wens je verder
    veel lees plezier En bedankt voor het mooie
    compliment xxx
    Nou ik dacht dat je gister nog een vervolg zou gaan schrijven :traan:

    Ik herken mezelf in Lina, misschien dat zij er daarom een beetje uitsteekt
    dar-dar;]b3ocha .. gaat je niks aan. het gaat je ook niks aan waar ik werk . ik was van plan om dat voor je te koopen en op stuuren daba lkhra 3la kmaltek alihodia
    Geplaatst door yassinova
    wallah als deze site met DIGID zou werken, was het 10000x rustiger
    geen bezems die mooi doen, geen schijnheilige meiden, geen anonieme zwartmakerij
    iemand reageert stoer? je weet gelijk wie het is...

  13. #223
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door 0nbekendje Bekijk reactie
    Nou ik dacht dat je gister nog een vervolg zou gaan schrijven :traan:

    Ik herken mezelf in Lina, misschien dat zij er daarom een beetje uitsteekt
    Heb ik het vandaag niet een beetje goed weten te maken?

    Ze zullen er morgenvroeg op staan (meervoud). Ik ben er namelijk al klaar mee, moet alleen nog verbeten.

    Hou het in de gaten he
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  14. #224
    3 Gebruikers!

    Reacties
    869
    06-07-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Heb ik het vandaag niet een beetje goed weten te maken?

    Ze zullen er morgenvroeg op staan (meervoud). Ik ben er namelijk al klaar mee, moet alleen nog verbeten.

    Hou het in de gaten he
    Ik dacht dat je gister met shor nog extra vervolg zou typen
    dar-dar;]b3ocha .. gaat je niks aan. het gaat je ook niks aan waar ik werk . ik was van plan om dat voor je te koopen en op stuuren daba lkhra 3la kmaltek alihodia
    Geplaatst door yassinova
    wallah als deze site met DIGID zou werken, was het 10000x rustiger
    geen bezems die mooi doen, geen schijnheilige meiden, geen anonieme zwartmakerij
    iemand reageert stoer? je weet gelijk wie het is...

  15. #225
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door 0nbekendje Bekijk reactie
    Ik dacht dat je gister met shor nog extra vervolg zou typen
    Ik kan me niet altijd aan mijn beloftes houden Behalve de belofte: ik schrijf iedere dag min. 1 vervolgje, heb ik nog niet verbroken

    Maar deze keer hou ik me wel aan mijn belofte hoor, speciaal voor mijn trouwe fannetjes
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love