Poll resultaten: Wie is jullie favoriet?

Stemmers
427. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Lina

    332 77,75%
  • Samia

    54 12,65%
  • Amira

    41 9,60%
  1. #196
    MVC Lid

    Reacties
    179
    09-09-2010

    Oep meid

    x Nieuwe fan


    Het mooiste wat een jonge een meisje kan geven, is zijn achternaam !

  2. #197
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door Tmarokko Bekijk reactie
    Oep meid

    x Nieuwe fan
    Bedankt voor het uppen
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  3. #198
    3 Gebruikers!

    Reacties
    869
    06-07-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Hihi, leesfoutje


    Dames, na het eten krijgen jullie een vervolgje van me. Ik ben al bezig met het schrijven, maar mijn inspiratie verdwijnt af en toe even.

    Hebben jullie trouwens al een favoriet van de drie?

    Xx
    Eerlijk gezegd zijn ze alle 3 mijn favoriet
    dar-dar;]b3ocha .. gaat je niks aan. het gaat je ook niks aan waar ik werk . ik was van plan om dat voor je te koopen en op stuuren daba lkhra 3la kmaltek alihodia
    Geplaatst door yassinova
    wallah als deze site met DIGID zou werken, was het 10000x rustiger
    geen bezems die mooi doen, geen schijnheilige meiden, geen anonieme zwartmakerij
    iemand reageert stoer? je weet gelijk wie het is...

  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    465
    11-07-2010

    Citaat Geplaatst door 0nbekendje Bekijk reactie
    Eerlijk gezegd zijn ze alle 3 mijn favoriet


    True!

    I can't believe it took me quite so long,
    to take the forbidden step
    Is this something that I might regret?


  5. #200
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door 0nbekendje Bekijk reactie
    Eerlijk gezegd zijn ze alle 3 mijn favoriet
    Citaat Geplaatst door BJ- Bekijk reactie
    True!



    Is er echt geen die er boven uit steekt?
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  6. #201
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    24. Het goede en het slechte


    Samia

    Vandaag heeft Samia haar dag in Utrecht doorgebracht. Daar spreken Samia en Fouad nu al twee dagen af. Het is ideaal omdat het tussen Rotterdam en Arnhem in ligt, en zover ze weet, heeft ze er geen dichte familie wonen die zich dus ook niet kunnen bemoeien met haar en Fouad.
    Wat was het toch een geweldige dag, droomt Samia weg. Ze hebben voor het eerst gekust, en het was hemels! Eigenlijk was het maar een klein kusje op de mond, maar het gevoel er bij was behaaglijk en plezierig tegelijk. Verder zijn ze uit eten geweest in een romantisch en chique restaurant. De prijzen op de menukaart waren buitengewoon duur. Ze begreep niet dat Fouad dit wilde uitgeven aan een gerechtje. Als hij haar mee had genomen naar de Burgerking was ze even blij geweest. Als ze maar bij hem is.
    ‘Rotterdam Centraal,’ wordt er door de luidspreker van de trein uitgesproken. Samia pakt haar spullen bijeen en staat alvast op zodat ze niet in een file mensen komt te staan. Tijdens het uitstappen botst ze weer bijna tegen iemand aan. ‘Hou je hoofd koel Sam,’ spreekt ze zichzelf toe. Ze kan alleen nog maar aan hem denken. Wat liefde toch met je kan doen. Met de dag groeit Samia dichter na hem toe, zo’n gevoel heeft ze. De band wordt hechter en het gevoel wordt alsmaar sterker. Hij voldoet aan al haar hoge eisen, en hoe vaak kom je nou iemand tegen die dat bij je voor elkaar krijgt?

    Op het tijdenbord ziet Samia dat haar metro over tien minuten komt. De metro houdt zich aan zijn belofte, en na tien minuten rijdt hij binnen. Ze stapt in een overvolle metro, opzoek naar een plaatsje, en merkt dan twee bekende gezichten op. Het zijn Nisrine en Najla. Twee meiden die bij Samia in de klas hebben gezeten. Samia is tijdens haar schooltijd altijd bevriend geweest met de twee. Eén probleem, was Lina. Lina kon Nisrine wel schieten, en vice versa.
    Lina kon niet begrijpen wat Samia met een stuk vuil als Nisrine deed. Samia moet zich eraan toegeven dat het meiden zijn die op iedereen commentaar leveren, altijd aan het roddelen zijn en zichzelf te hoog inschatten. Maar buiten dat, mocht ze die twee wel.
    Samia hoopt dat Nisrine haar als eerst ziet, Samia is namelijk niet het type die zelf op iemand afstapt. Helemaal niet iemand die ze tijden niet gesproken heeft. Zo zelfverzekerd is ze niet.
    Het duurt niet lang voordat Nisrine haar ziet. Samia hoort haar naam door de metro roepen en Samia kijkt op. ‘Hé Nisrine,’ zegt Samia gespeeld.
    ‘Ik herkende je bijna niet!’ Nisrine mengt zich door de menigte en komt met gespreide armen op Samia afgelopen. Nisrine is een prachtmeid. Ze heeft lang lichtbruin glanzend haar, een poppengezichtje en haar grote gazellen ogen schitteren uitdagend in de metroverlichting.
    Ze kussen elkaar met de vier gebruikelijke kussen en Najla, die Nisrine’s beste vriendin en wederhelft is, volgt even later ook. Najla is getint en heeft korte licht geblondeerde krulletjes. Verder is ze aan de volle kant en draagt kleding die voor haar een maatje te strak zitten. Ook staat ze algemeen bekend als een s*let.
    ‘Lag je in coma of zo?’ grapt Nisrine, doelend op het feit dat ze Samia zolang niet gezien, noch gesproken, heeft. Voordat Samia kan antwoorden, merkt Nisrine haar Blackberry op. ‘Heb je ook een Blackberry? Dan kunnen we pingen. Ik verlies je echt niet nogmaals uit het oog hoor.’
    Samia lacht geforceerd. Ze weet niet of Nisrine nu spontaan aardig doet, of dat het nepaardig is. Met Nisrine weet je het nooit.
    ‘Natuurlijk heb ik een ping, wie nou niet?’
    ‘Waar wacht je nog op,’ grijnst Nisrine en ze overhandigd Samia haar Blackberry en Samia voegt zichzelf toe. In de tussentijd neemt Nisrine Samia nauwkeurig in zich op. ‘Ben je toch maar van de Wibra afgekomen?’ grapt Nisrine. Samia voelt zich voor joker gezet. Toen Samia nog op school zat, had ze niet het geld om dure kleding te kopen zoals Nisrine die droeg. Zij droeg altijd dure Moncler jassen waar Samia stinkend jaloers op was. De vraag hoe ze eraan kwam, bleef altijd vaag op de achtergrond hangen. Er gingen geruchten rond over die twee, die niet voor herhaling vatbaar zijn. Hierdoor hebben Samia’s ouders Samia verboden met die twee om te gaan. Toch bleef Samia in het geheim met de vriendinnen omgaan. Ze keek erg op tegen Nisrine die altijd een grote mond had en alles durfde.
    Als Samia hier nu op terug kijkt, snapt ze niet waarom ze dat zo stoer vond.
    ‘Dit is mijn halte,’ wimpelt Samia het gesprek af.
    ‘We doen snel weer iets met z’n drieën. Ik heb die tijden dat we tot ’s nachts buiten bleven en gek deden gemist,’ herinnert Nisrine Samia er aan.
    ‘Ik ook,’ lacht Samia als een boer met kiespijn, waarna ze de metro uitstapt.

    Wanneer Samia op haar horloge kijkt, krijgt ze zowat een hartaanval. Ze is al een halfuur te laat. Als een gek begint ze naar haar flat te rennen en neemt voor deze ene keer de trap. Ze heeft immers geen tijd te wachten op die slome lift. Als Samia voor haar deur staat en de sleutel al in het sleutelgat heeft gestoken, vraagt ze zich af wat haar achter deze deur staat te wachten. Niet veel goeds, vermoed ze. ‘Hallo!’ roept Samia door het akelig stille huis heen. De laarzen van Loubna en Sabriye staan niet bij de verwarming. Zelfs de rode crocs van haar moeder staan er niet.
    ‘Waar was je!’ schettert haar vader en hij duikt uit het niets op. Hij is nu maar liefst een halve meter van Samia verwijderd en hier krijgt Samia het benauwd van.
    ‘Ik moest overwerken papa,’ stamelt Samia. ‘Sorry, het zal niet nogmaals gebeuren.’
    ‘Onzin!’ Als een donderslag bij heldere hemel, raakt zijn vlakke hand Samia’s wang. Het blijft niet bij een klap. Er volgen er nog meer en Samia probeert zich te verdedigen tegen de pijnlijke klappen.
    ‘Ik heb je werk gebeld om te vragen waar je bleef. Je bent al drie dagen ontslagen. Waar was jij die drie dagen. Ging je als een h*oer bij je vriendjes hangen?
    Samia staat met een mond vol tanden. Geen enkel excuus is acceptabel. Hier had ze nog niet over na gedacht. Haar vader belde wel vaker naar haar werk. Ze had het kunnen weten. ‘Ik..Ik..Ik was..’ stottert ze.
    ‘Ik vroeg waar je was!’ loeit hij ditmaal. Haar vaders ogen schieten vuur. Hierbij raast er een ijskoude rilling over Samia’s ruggenwervel.
    Het niet antwoorden, maakt hem zodanig boos, dat hij zijn hand al in de aanslag houdt om nog een klap uit te delen. Samia is te laat, ze kan zich niet meer verweren. Dit keer is het geen vlakke hand, maar een vuist die in het midden van haar gezicht komt. De klap komt zo hard aan, dat ze achterover valt. Haar hoofd komt tegen de punt van de tafel, en dan wordt alles zwart.
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  7. #202
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    24.1 Het goede en het slechte


    Als Samia wakker wordt, is de huiskamer leeg, merkwaardig leeg maar bovenal stil. Samia kan zich niet meer herinneren wat er gebeurd is. Ze wilt overeind komen maar dan schiet er een pijnscheut door haar hoofd die haar terug doet vallen. Ze voelt aan haar hoofd, waar de pijn vandaan komt, en voelt dik plakkerig spul. Dan realiseert ze zich dat dit spul bloed is. En het is nog niet gestopt met bloedden. Het bloed sijpelt langs haar wang naar beneden.
    Dit is niet goed, denkt Samia. Wat is er toch gebeurd? Ondanks de pijnscheuten, staat Samia toch op en loopt naar de keuken. Zou ze zijn gevallen? Hoelang zou ze daar gelegen hebben? Heeft niemand haar dan zien liggen? Ze houdt een theedoek even onder de ijskoude kraan en houdt die dan tegen de wond op haar hoofd. Wanneer Samia de trap op slentert, heeft ze het gevoel dat ze elk moment kan neervallen.
    Boven loopt ze als eerst naar de badkamer en bekijkt haar spiegelbeeld. Het duurt even voordat Samia zich beseft dat dit haar spiegelbeeld is. Dit is zij.
    Ze herkent zichzelf even niet meer. Haar haren zijn helemaal verwilderd, haar gezicht zit onder het bloed en haar wang heeft plaatst gemaakt voor een grote blauwe plek.
    Ze is in elkaar geslagen. En ze heeft het sterke vermoede dat het haar vader is geweest. Samia sloft naar haar kamer en kruipt in bed. Zou ze geen dokter moeten bellen? Voor het zelfde geld is het iets ernstigs? Nee, dat is niet nodig, zegt een ander stemmetje in haar hoofd.

    Als Samia bijna in slaap valt, hoort ze zacht geklop op haar slaapkamerdeur. Even denkt ze dat ze het droomt, maar dan verschijnt het betraande gezicht van Loubna, haar zusje. Wanneer ze Samia ziet liggen, onder de blauwe plekken, onder het bloed en met de doek tegen haar hoofd aangehouden, vloeien de tranen weer rijkelijks langs haar wangen. Haar ogen zijn helemaal dik van het huilen. ‘Sam? Sam? Sam, alsjeblieft praat tegen me.’ Loubna schudt haar zus zachtjes door elkaar. ‘Gaat alles goed met je?’ Een paar tranen komen terecht op Samia’s dekbed. ‘Ya Rabi, wat heeft hij met je gedaan.’
    Loubna verdwijnt even, maar binnen twee seconde staat ze weer in de kamer. Met een nat doekje maakt ze Samia’s gezicht schoon en wilt dan naar de wond op Samia’s hoofd kijken. ‘Ik zag je liggen toen ik thuis kwam Sam. Je lag daar bewusteloos, terwijl hij daar zat alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat je daar bewegingloos lag. Je had wel dood kunnen zijn,’ snikt Loubna en ze pikt wat traantjes weg. ‘Ik was zo bang. Ik vroeg hem wat er gebeurd was, de vloerbedekking zat onder het bloed, en jij ook. Ik rende naar je toe. Maar hij schreeuwde dat ik naar boven moest gaan en straks de vloerbedekking moest schoonmaken. Minutenlang heb ik liggen huilen in bed, ik overwoog zelfs even om een ambulance te bellen. Ik dacht echt dat je dood was Sam, o God, wat ben ik blij dat Hij je hier heeft gehouden.’ Loubna knuffelt Samia stevig tegen zich aan. Samia geeft geen kick, woorden schieten haar te kort. ‘Ik was zo bang, zó bang Sam. Bang dat onze eigen vader zijn kind had vermoord, en hij leek het niet erg te vinden. Hij heeft je daar gewoon laten liggen en is toen naar de moskee gegaan, terwijl die net zijn eigen dochter bijna had doodgeslagen!’ Nu kan Samia het niet meer droog houden. Haar vader leek het niet erg te vinden dat ze daar roerloos op de grond lag. Zou hij überhaupt berouw tonen als hij haar had doodgeslagen?
    ‘Loub, ik ben hier nog. Ik heb gewoon een lichte hersenschudding denk ik. Dat is alles.’
    ‘Als je het niet erg vind blijf ik hier bij je slapen. Ik maak je om de twee uur wakker, dat moet bij hersenschuddingen voor het geval dat je hersenbeschadiging hebt. Morgenvroeg gaan we naar de dokter.’ Loubna kruipt tegen Samia aan en slaat haar armen om haar buik heen.

    Daar liggen ze dan. Twee zussen, die huilend naast elkaar liggen om het verdriet en pijn die hen vader hen aandoet. Het doet Loubna evenveel pijn. Het lijkt alsof zij Samia’s pijn kan voelen. Telkens moet zij toekijken hoe haar zus in elkaar wordt geslagen, terwijl ze geen slecht mens is. Ze is gewoon een normaal meisje, net zoals zij dat is.
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  8. #203
    3 Gebruikers!

    Reacties
    869
    06-07-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie



    Is er echt geen die er boven uit steekt?
    Misschien Lina een ietsiepietsie erboven
    dar-dar;]b3ocha .. gaat je niks aan. het gaat je ook niks aan waar ik werk . ik was van plan om dat voor je te koopen en op stuuren daba lkhra 3la kmaltek alihodia
    Geplaatst door yassinova
    wallah als deze site met DIGID zou werken, was het 10000x rustiger
    geen bezems die mooi doen, geen schijnheilige meiden, geen anonieme zwartmakerij
    iemand reageert stoer? je weet gelijk wie het is...

  9. #204
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door 0nbekendje Bekijk reactie
    Misschien Lina een ietsiepietsie erboven
    Verklaar je nader
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  10. #205
    3 Gebruikers!

    Reacties
    869
    06-07-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Verklaar je nader
    Alleen als jij nog een vervolg schrijft
    dar-dar;]b3ocha .. gaat je niks aan. het gaat je ook niks aan waar ik werk . ik was van plan om dat voor je te koopen en op stuuren daba lkhra 3la kmaltek alihodia
    Geplaatst door yassinova
    wallah als deze site met DIGID zou werken, was het 10000x rustiger
    geen bezems die mooi doen, geen schijnheilige meiden, geen anonieme zwartmakerij
    iemand reageert stoer? je weet gelijk wie het is...

  11. #206
    MVC Lid

    Reacties
    602
    08-05-2011

    heey,
    leuke verhaal ik krijg er maar geen genoeg van
    en als ik zou moeten kiezen zou ik wel voor lina kiezen
    maar meid je doet het top !! xx







    liefs,
    je nieuwe fannetje hajar007

  12. #207
    MVC Lid

    Reacties
    465
    11-07-2010

    I love them all

    I can't believe it took me quite so long,
    to take the forbidden step
    Is this something that I might regret?


  13. #208
    MVC Lid

    Reacties
    150
    25-05-2010

    geweldig upss

  14. #209
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door 0nbekendje Bekijk reactie
    Alleen als jij nog een vervolg schrijft
    Na het vervolgje ben je me wel een verklaring schuldig he, hou ik je aan
    Citaat Geplaatst door hajar007 Bekijk reactie
    heey,
    leuke verhaal ik krijg er maar geen genoeg van
    en als ik zou moeten kiezen zou ik wel voor lina kiezen
    maar meid je doet het top !! xx







    liefs,
    je nieuwe fannetje hajar007
    Fijn om te zien dat je het leuk vind.
    En stiekem is Lina ook mijn favoriet, vooral omdat ik veel van
    mijzelf in haar terug kan vinden. Gebeurtenissen die zij mee maakt,
    zijn gebasseerd op waargebeurde feiten. (uit mijn leven)

    Ik hoop nog veel upjes van je te zien en wens je verder
    veel lees plezier En bedankt voor het mooie
    compliment xxx
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  15. #210
    iloveSabrinaBenamran

    Reacties
    31
    06-04-2011

    uuuuuppuuuupp uuuuupp uuuupp