Poll resultaten: Wie is jullie favoriet?

Stemmers
427. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Lina

    332 77,75%
  • Samia

    54 12,65%
  • Amira

    41 9,60%
  1. #121
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door LIEFxMEISJE Bekijk reactie
    Uppp, Nieuwe fannN
    Welkom
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    75
    31-07-2011

    wuhahaha oewpppppppppppp

    Jij & Ik
    0504O9!


  3. #123
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    17.1 De verhuizing en een hele leuke buurman


    Samia kijkt Lina even aan en haalt haar schouders op als teken dat het niets uit maakt. Niets uitmaakt? Het is haar huis! En de eerste avond dat ze hier definitief woont, heeft ze al jongens over de vloer, en dat alles dankzij haar o zo lieve vriendin Souhaila. Als Mo hierachter komt, schopt hij haar het huis weer uit.
    Binnen een halve minuut komt Souhaila met twee jongens het terras weer op. Een van hen is Ouassim, van die middag. Hij is het type die weet dat hij aantrekkelijk is, die weet dat hij veel vrouwelijke aandacht krijgt, en van dit soort types walgt Lina.
    Ouassim, en zijn vriend die schijnbaar Halim heet, stellen zich nogmaals voor. Ouassim is een goeduitziende man, rond de vierentwintig jaar oud, zeker een meter vijfentachtig, een goed postuur en een getint huidje. Zijn vriend Halim ziet er ook niet verkeerd uit en zijn spleetoogjes hebben iets aandoenlijks.
    Wanneer hij bij Lina komt, kijkt hij haar met een grijns van oor tot oor aan. Lina weet precies wat deze grijns te betekenen heeft. Er worden nog wat stoelen vanuit binnen buiten gezet en Ouassim en Halim nemen plaats. ‘Willen jullie wat drinken? Lientje is namelijk niet zo gastvrij,’ doelt Souhaila op het feit dat Lina ze niets te drinken aanbied.
    Lina kijkt haar met een dodelijke blik aan in de hoop dat Souhaila het doorheeft. Wacht maar als die twee weg zijn, dan heeft Lina nog een hartig woordje met Souhaila te spreken.
    ‘Doe maar een Redbull’tje,’ zegt Ouassim. ‘Ik drink geen alcohol.’ Souhaila overhandigd Ouassim een blikje Redbull en schenkt voor Halim een Baco in.
    Waar Lina al bang voor was, werd ook werkelijkheid. Souhaila heeft veel te veel gedronken en de drankjes gaan er als limonade in. Ze maakt lawaai, draait de muziek harder, en gaat zelfs dansen. ‘Kom Loub, dans een beetje,’ spoort Souhaila Loubna aan.
    Loubna duikt bescheiden in elkaar. Ze is net zo’n teruggetrokken type als Samia is.
    Terwijl Samia een praatje houdt met Halim, heeft Souhaila het op Ouassim gemunt. Lina en Loubna zitten er maar een beetje bij. Lina is nog steeds snibbig om Souhaila en de manier hoe ze zich gedraagt. Zonder enige schaamte, alsof de alcohol haar schaamte uitgeschakeld heeft.
    Hier heeft Lina vaker iets van gezegd, maar ze blijft het keer op keer doen.

    Om tien uur, vind Lina het wel welletjes. Souhaila heeft inmiddels plaatsgenomen op Ouassim’s schoot en ze staan op het punt dingen te doen, die Lina helemaal niet wilt zien. Als Souhaila haar poten niet van Ouassim kan afhouden, moet ze dat maar ergens anders doen.
    Lina loopt naar binnen en draait de muziek uit. ‘Het is tien uur. Ik wil dat jullie vertrekken,’ zegt ze tegen de jongens.
    ‘Het is net gezellig,’ jammert Souhaila met haar blik op Ouassim gerust.
    ‘Als het aan mij ligt feest je nog even door, bij hem thuis, maar ik ga mijn bed in. En Samia en Loubna ook.’
    ‘Is goed,’ zegt Souhaila, en ze neemt afscheid van Ouassim. Wanneer Ouassim en Halim zijn vertrokken, neemt Lina Souhaila apart in de keuken. Haar pittige agressieve kant komt naar boven. ‘Waar is jouw eigenwaarde, waar is jouw respect! Zomaar wildvreemde jongens uitnodigen in mijn huis! Je hebt geluk dat ik je er niet uit heb geschopt. Nog een zo’n geintje Souhaila, en je bent hier niet meer welkom.’
    ‘Doe niet zo saai Lien, het was toch gezellig? Het zijn aardige jongens,’ probeert Souhaila haar actie te redden.
    ‘Nee! Bij deze waarschuw ik je.’
    ‘Ja mama,’ snuift Souhaila, en ze strompelt naar de slaapkamer.

    Amira

    ‘Ik bel je vanavond poppetje,’ zegt Hicham lief. Amira knikt goedkeurend en geeft hem een zacht kusje op zijn wang. Ze gaat hem missen, dat weet ze zeker. Hicham laat het bij dat ene kleine kusje. Vroeger liet hij Amira nooit gaan voordat hij een langdurige vurige kus op zijn mond gehad had. Hij wilde Amira niet meer loslaten, waardoor Amira vaak te laat thuis kwam.
    Amira stapt uit en gooit het portier dicht, waarna Hicham de straat uit racet. Het gaat nu al een tijd weer goed met haar en Hicham. Of ja, in hoeverre je het goed kunt noemen. Het gaat goed, vergeleken met eerst. Hij belt haar weer regelmatig, beantwoord haar telefoontjes en sms’jes, en neemt vrije tijd om haar te zien. Vandaag heeft Amira zelfs zijn huis in Antwerpen gezien. Het was allemaal erg netjes ingericht en opgeruimd, zo niet Hicham. Hij was altijd een sloddervos. Toen nam hij haar in zijn armen en zei dat hij er ooit met haar in wilt gaan wonen. Maar de blik in zijn ogen zei iets anders..
    Onderweg naar huis blikte Amira op alle veranderingen van Hicham, en er spoken constant maar twee vragen door haar hoofd. Zou hij op haar zijn uitgekeken? Of gaat hij vreemd?

    Er zijn zoveel onbeantwoorde vragen waar Amira een antwoord op wilt. Misschien is ze inderdaad onzeker over de relatie, maar zo werkt het voor haar niet. Toch zit de relatie verbreken er voor haar niet in. Ze kan met geen mogelijkheid zonder Hicham leven. Hoe hard ze dat ook zal proberen, een leven zonder hem kan ze zich niet voorstellen. Het is rustig in huis, zij is de eerste die thuis is. Ze rent de trap op naar haar slaapkamer en gaat op haar vensterbank zitten om een sigaretje te roken. Ze inhaleert de rook tot in haar longen en blaast het dan zachtjes weer uit. Ze bekijkt de huizen en appartementen in de omgeving. Er is altijd het een en het ander te zien. Rondrennende kinderen, echtparen of mensen die hun hond uitlaten.
    Als ze verder kijkt, ziet ze op het terras van een appartementencomplex verderop, een paar meiden en jongens zitten op stoelen. Zo te zien is er een waterpijp aanwezig en alcohol. Er wordt ook muziek gedraaid en een van de meiden staat schaamteloos op en begint te dansen voor de ogen van de jongens. Vervolgens giet ze nog een glaasje achterover.
    Amira heeft geen van de meiden ooit gezien. Als zij hier zouden wonen, zou Amira ze herkend hebben. Ze kijkt hier vaker uit het raam, maar heeft geen van allen ooit gezien.

    Wie zouden die meiden zijn?
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    75
    31-07-2011

    wJOOOOOOOWW upppp ik denk al wat het is .. hahaha


    ben toch benieuwd naar het vervolg en of ik het miss heb,

    u
    p
    p
    a
    a
    a
    a
    a!x

    Jij & Ik
    0504O9!


  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    75
    31-07-2011

    wJOOOOOOOWW upppp ik heb al een vermoedde wat er gebeurt .. hahaha


    ben toch benieuwd naar het vervolg en of ik het miss heb,

    u
    p
    p
    a
    a
    a
    a
    a!x

    Jij & Ik
    0504O9!


  6. #126
    kijknietzozuur!

    Reacties
    578
    02-10-2006

    in mn hoekje geplaats <3..

    je verhaal is supermeid! ga zo door!

    ( L ) RobertPattinson..



    I need your love.


  7. #127
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door 05042009 Bekijk reactie
    wJOOOOOOOWW upppp ik heb al een vermoedde wat er gebeurt .. hahaha


    ben toch benieuwd naar het vervolg en of ik het miss heb,

    u
    p
    p
    a
    a
    a
    a
    a!x
    haha het kan nog alle kanten op gekkie
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  8. #128
    2 gebruiksters.

    Reacties
    14
    01-12-2009

    Ga nou dooooohooor

    up
    I've got beauty,I got class,I got style and I've got ass.
    I even put money on my bank-account,dont have to ask no one to help me out.

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    165
    16-08-2009

    oepaaaaaaaaaaaaaaa

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    263
    20-12-2009

    Spannend! Ga snel verder!
    Big kiss!

  11. #131
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    18. Het mooiste geschenk


    Samia

    Samia duwt de oortjes van haar iPod in haar oren en luistert naar de stem van Beyoncé. Automatisch dwalen haar gedachtes af naar haar ex, de player, de klootzak. De klootzak die Samia als grofvuil heeft gedumpt nadat hij heeft gekregen waar hij op uit was. De klootzak die misschien wel haar toekomst heeft afgenomen.
    Maar als ze dan aan Fouad denkt, vergeet ze alles, ze vergeet die klootzak die haar eer heeft afgenomen.

    I wanted you bad, I’m so through with it
    'Cause honestly you turned out to be the best thing I never had
    You turned out to be the best thing I never had
    And I’m gon’ always be the best thing you never had


    De stem van Beyoncé bezorgt haar kippenvel. De tekst raakt haar, alsof het voor haar geschreven is. Vandaag moet Samia eigenlijk wel werken, maar ze heeft zich voor de date met Fouad ziek gemeld. Natuurlijk weet Sabriye van het afspraakje. Die kwam vanochtend weer even doodleuk aankloppen. Samia irriteert zich aan haar bemoeienis. Ze heeft het hartstikke druk met het regelen van haar verlovingsfeest, en nog valt ze Samia lastig.
    Samia heeft inmiddels het station bereikt, de plek waar ze met Fouad heeft afgesproken. Het zonnetje schijnt vandaag heerlijk, en dat voor dit tijdstip van het jaar. Heerlijk weer om vandaag in het zonnetje te gaan zitten, met een ijskoude Cola in haar linkerhand, en een peuk in haar rechterhand. Maar die peuk is afgeschreven, ze zal niet in het bijzijn van Fouad roken, hij weet het namelijk niet. Samia is ook niet van plan het hem te vertellen, hij zal dat niet accepteren, dat weet ze zeker. Voordat ze Fouad zal zien, zal ze dus snel nog even een sigaretje roken. Ze moet de rest van de dag zonder! Als ze dat gedaan heeft loopt ze naar de afgesproken plek.
    Zijn auto, zoals hij die via de telefoon beschreven heeft, staat er al. Fouad is al uitgestapt en hij staat leunend tegen zijn auto.
    Wanneer ze hem ziet, worden haar benen slap en lijkt haar hart uit haar borstkast te bonken. Hij is zo ongelofelijk aantrekkelijk, en het mooiste is: zijn karakter is nog veel mooier. Ze is Fadoua eeuwig dankbaar dat ze hen bij elkaar gebracht heeft.

    Fouad

    Daar is ze dan. In een woord prachtig. Wat haar nog mooier maakt, is dat ze zelf niet weet hoe mooi ze is. Bewonderend bekijkt hij Samia die zijn kant op komt gelopen. Ze ziet er oogverblindend uit. Ze is precies wat hij zoekt in een vrouw. Grote donkere Arabische ogen, donker haar en een naturel huidje. Waarschijnlijk is zijn opmerking van de vorige keer haar bijgebleven, want ze draagt haast geen make-up. Samia is modern, misschien iets te voor hem. Hij weet wat voor problemen dat met zich kan meebrengen, als hij naar zijn ex-vrouw kijkt ten minste. Dat moet wel gaan veranderen in de loop van de tijd, maar daar zal hij wel voor zorgen.
    Samia heeft een enorme aantrekkingskracht op hem. Op de bruiloft sprong Samia er bovenuit. Hij had haar al zien komen bij binnenkomst. Toen hij bij Fadoua informeerde, vertelde zij dat het haar nichtje was. Fadoua heeft tegen Samia gezegd dat ze ons al een hele tijd aan elkaar wilde voorstellen, wat een klein leugentje was.
    Hoe vaker hij haar nu ziet, hoe meer zijn gevoelens toenemen. En dat het bij haar hetzelfde doet, weet hij dondersgoed. Ze ziet hoe ze reageert op zijn aanrakingen, al is het maar een arm die hij om haar heen slaat.
    Fouad wilt op dit moment niemand anders, Samia is voor hem genoeg en hij wilt haar snel de zijne maken.
    ‘Hé,’ zegt Samia een tikkeltje verlegen. Dat verlegen gedoe maakt haar nog aantrekkelijker dan ze al is. Fouad geeft haar een kus op haar wang, die vervolgens rood kleurt. Hij houdt de deur voor haar open en ze stapt zijn auto in. ‘Waar wil je naartoe?’ vraagt Fouad.
    ‘Het is heerlijk weer om een terrasje te pakken. Zullen we naar Amsterdam gaan?’
    ‘Wat jij maar wilt prinses.’

    Wanneer ze in Amsterdam zijn gearriveerd, parkeert Fouad de auto bij het Leidscheplein. Samia wilt naar het terras. Ze is niet kieskeurig, maar wilt gewoon iets simpels doen en genieten van het zonnetje.
    ‘Zullen we hier gaan zitten?’ vraagt Samia als ze over het Leidscheplein lopen en Samia een sfeervol terrasje in het vizier heeft. Fouad vind alles goed, zolang hij maar bij haar is.
    Ze gaan zitten en bestellen een drankje. Samia kijkt naar de voorbijkomende mensen. Het valt hem op dat ze onzeker is, erg onzeker. Dat te zien aan de meiden waar Samia naar blijft staren, alsof ze hoopt hun te zijn.

    Samia

    Nadat Samia en Fouad een hele middag in het centrum van Amsterdam zijn geweest, vraag Samia hem haar op tijd naar huis te brengen. Ze wilt geen problemen met haar vader krijgen, waarop hij antwoord dat dat een goed idee is. Ze waardeert het enorm dat Fouad haar met alle respect behandeld, ze hebben niet eens gezoend! Wanneer ze in de auto zitten, praten en lachen ze over van alles en nog wat. Hij verteld over zijn familie, hij is de oudste van vier broers. Hij verteld dat zijn jongste broertje van zestien zijn eerste vriendinnetje heeft, en dat hij Fouad laatst vertelde dat hij met haar wilde trouwen. Samen lachen ze heel wat af, totdat Fouad haar die ene gevoelige vraag stelt. ´En hoe zit het met jouw familie? Volgens mij kom je uit een warm gezin, niet waar?’
    Samia slikt even na zijn vraag. Fouad heeft het helemaal mis, ze komt helemaal niet uit een mooi gezin. Maar uit een koud en kil gezin. ‘Ik heb twee zussen, een van zeventien, en een van vierentwintig. Mijn oudste zus gaat binnenkort trouwen,’ verteld Samia droog.
    ‘Kan je het goed vinden met je zussen?’
    ‘Met Loubna wel, mijn jongste zusje.’
    ‘En met de oudste?’
    Samia kucht even, hij maakt het haar moeilijk. Maar waarom? Waarom verteld ze gewoon niet over haar gemene zus Sabriye?
    ‘Nee, ik kan het niet met haar vinden. We zijn totaal verschillend.’
    ‘Waarom?’
    Voor de eerste keer irriteert Samia zich aan Fouad. Merkt hij dan niet dat ze het er niet over wilt hebben? Dit onderwerp ligt voor haar veel te gevoelig. ‘Gewoon,’ antwoord ze droog en ze staart strak voor zich uit het raam.
    Opeens voelt ze een warme hand op de hare. ‘Vertel het me Samia, je kan me alles vertellen, dat weet je toch?’ Zijn stem is vertrouwelijk, ze vertrouwd hem ook, maar ze vind het moeilijk. Samia legt het hele verhaal van a tot z uit. En ze staat ervan te kijken dat het oplucht, alsof er een last van haar schouder is. Ze verteld zelfs over haar vader, het monster. Ze verteld dat Sabriye als een God beschouwd wordt en Samia zelf het zwarte schaap is. Ze verteld over de woorden van haar vader, de woorden die haar het allermeest pijn gedaan hebben en ze verteld over het aanbod die ze van hem gekregen heeft. Fouad luistert aandachtig en gaat er serieus met haar op in. Nu merkt hij ook dat het een gevoelig onderwerp is voor Samia. ‘Ik ben nu al bang voor je vader,’ grapt Fouad aan het eind van het gesprek. Ook bij Samia krult er een glimlach omhoog. ‘Hij zal je vast wel mogen. Dat weet ik zeker.’

    Als Fouad Samia om zeven uur afzet aan het eind van haar straat, wilt Samia uitstappen. ‘Wacht!’ houdt hij Samia tegen. Vragend kijkt Samia hem aan.
    ‘Ik wil je iets geven.’ Fouad haalt een klein zwart doosje uit het dashboard kastje en duwt het in Samia’s handen. ‘Beloof me dat je het thuis pas opent, en dat alleen jij het zal lezen, het is namelijk alleen voor jouw ogen bedoeld.’
    ‘Ik beloof het,’ beloofd Samia en ze geeft hem een afscheidsknuffel. Wanneer Samia is uitgestapt, holt ze naar haar flat. Ze wilt zo snel mogelijk weten wat er in het kleine zwarte doosje zit. Wat zou het toch zijn? Groot is het in ieder geval niet, het kan dus niet veel zijn.
    Loubna opent de deur, aangezien Samia vanmiddag haar sleutel vergeten is. Samia stormt langs haar heen naar haar kamer. ‘Wat is er met jou aan de hand?’ vraagt Loubna geschrokken. Samia wuift haar opmerking weg, en sluit zich op in haar kamer. Ze heeft Fouad beloofd het pas thuis te openen, wanneer alleen haar ogen er zicht op hebben.
    Voorzichtig opent Samia het doosje, voor het geval er iets kan uitvallen. Er zit een gouden ketting in, met een klein gouden hartje als hangertje. De ketting lijkt op het eerste gezicht oud.
    Er zit ook nog een klein wit briefje bij. Ze vouwt het briefje open en begint met lezen. Haar ogen vliegen over de handgeschreven woorden van haar geliefde Fouad.

    Deze ketting lieve Samia, heb ik van mijn lieve moeder gekregen die hem van mijn overleden oma heeft gehad. De ketting is de hele familie rondgegaan, en omdat mijn moeder vooral mannen heeft geschonken, ben jij de volgende vrouw in onze familie, insha’Allah.

    Het is een veelbetekenend dierbaar geschenk, vooral de gedachte erachter is mooi, en het is de bedoeling dat jij hem nu gaat dragen. Het gaat misschien snel, maar ik heb mijn moeder over je verteld die me de ketting direct gaf. Ze vroeg me het aan jou te geven. De ketting staat symbool voor veel geluk en liefde. Ik weet dat wij een toekomst hebben samen, dat voel en weet ik gewoon.

    Beloof me hem altijd te dragen en bij je te hebben. Draag de ketting op je hart, en je zal me altijd dichtbij je hebben en voelen. Hoe ver we ook van elkaar zijn.

    Liefs Fouad
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    150
    25-05-2010

    wauuw nog 1tje?uuuupp

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    80
    17-10-2010

    Wauw, ga gauw verder
    xxxx je nieuwste fan'
    'A sincere heart will neither be flattered by praises nor be affected by insults because it knows Who it actually wants to please..'

  14. #134
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Bedankt dames voor jullie ups
    Ik zal snel verder gaan
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  15. #135
    2 gebruiksters.

    Reacties
    14
    01-12-2009

    waauw
    I've got beauty,I got class,I got style and I've got ass.
    I even put money on my bank-account,dont have to ask no one to help me out.