Poll resultaten: Wie is jullie favoriet?

Stemmers
427. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Lina

    332 77,75%
  • Samia

    54 12,65%
  • Amira

    41 9,60%
  1. #76
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    11. Love makes blind


    Amira

    Na de vijfde keer neemt Kelly nog niet op. Amira blijft het maar herhalen en drukt opnieuw op het groene horentje. Ze moet haar nu spreken. Kelly is tenslotte de enige waaraan ze haar verhaal kwijt kan. ‘Heks, neem op,’ sist Amira verbitterd.
    Net op dat moment klinkt er wat aan de andere kant van de lijn. Ze heeft opgenomen.
    ‘Hallo?’ klinkt de stem van Kelly verveeld.
    ‘Ja, hallo. Je spreekt met Amira, als je die nog kent. Die vriendin die je als een baksteen laat vallen!’ roept Amira door de telefoon.
    Kelly gaat nu al een tijdje met haar crush Dylan, en ze is stapel gek op hem. Zo gek, dat ze Amira totaal vergeet.
    ‘Is er iets ernstigs?’ doelt Kelly op de velen telefoontjes.
    ‘Er is iets ernstigs ja. Mijn vriendin is mij namelijk vergeten!’
    ‘Mier, ik bel je vanavond. Ik ben nu met Dylan,’ verzucht Kelly.
    ‘Nee!’ roept Amira gauw. ‘Je bent altijd al met hem. Ik wil nu advies,’ zegt Amira met de nadruk op nu. ‘Weet je wat Hicham nu weer heeft gekocht? Een hele collectie Mc Gregor en Tommy Hilfiger overhemden, je weet wel, van dat kakkerkleding. Zijn gedrag gaat echt te ver, veel te ver.’
    Kelly slaakt een diepe zucht. ‘Stop eens met dat achterdochtige gedoe. Er is niets ja, niets! Waarom stel je je zo aan?’ roept Kelly uit pure agressie.
    ‘Ik geloof niet dat het niets is,’ zegt Amira, in tegenstelling tot Kelly, zeer kalm. ‘Ik heb een voorgevoel en..’
    ‘Je voorgevoel zal het wel fout hebben,’ onderbreekt Kelly bits.
    ‘Kel, ik mis hem zo. Ik mis die oude Hicham,’ jammert Amira volslagen radeloos.
    ‘Ik ga nu hangen,’ zegt Kelly kort, en bot hangt ze op. Amira moet haar tranen met moeite bedwingen. Eerst veranderd Hicham, nu Kelly. Amira had nooit gedacht dat de liefde haar te blind zou maken. Zo blind dat ze haar vriendin niet meer belangrijk vind. Natuurlijk weet ze wat liefde met je kan doen, maar niet dat je je vriendinnen laat vallen!

    Amira voelt zich opeens vreselijk eenzaam. Ze heeft Hicham net geprobeerd te bellen, maar hij nam natuurlijk niet op. Amira kan er niet meer tegen, en zet haar trots opzij. Ze belt Hicham, maar dit keer anoniem.
    Al gauw hoort ze zijn vertrouwde stem door de telefoon. ‘Oh,’ doet Amira op een sarcastisch toontje. ‘Nu ik anoniem bel, wordt er opeens wel opgenomen?’
    Het is eigenlijk een retorische vraag, een nadrukkelijke mededeling, Amira verwacht er dan ook geen antwoord op.
    ‘Hé Amira,’ begroet hij haar afstandelijk, het lijkt zelfs even of hij teleurgesteld is haar te horen.
    ‘Wat ben je aan het doen? Waarom vergeet je me? Je laat helemaal niks meer van jezelf horen,’ ratelt Amira wanhopig. Door het telefoontje met Kelly, is Amira al aardig emotioneel geraakt, en nu raken de emoties los.
    ‘Ik vergeet je niet. Ik.. uh,’ stottert hij.
    ‘Ja, wat?’ valt Amira hem in de reden.
    ‘Ik moet je iets bekennen.’ Amira hart staat even stil. Gaat hij haar nu vertellen waarom hij zo is veranderd? Wat de reden is van haar afgewezen telefoontjes? Van alles?
    ‘Ik ben verhuisd,’ gooit hij er oprecht uit. ‘Het huis is net klaar. Ik heb het er vreselijk druk mee gehad.’
    ‘Maar waar ben je dan naartoe verhuisd, en bovenal, waarom heb je mij niks verteld?’ vraagt ze zich af.
    ‘Naar Antwerpen, iets meer dan een halfuur van Breda. Ik heb het je niet verteld omdat ik geen idee had hoe je zou reageren.’
    ‘Wat is dat voor onzin!’ verheft Amira haar stem. ‘Waarom heb je het achtergehouden, er moet een reden zijn Hicham. Ik geloof niet dat je het zomaar voor me verzwijgt, je vertelde me altijd alles.’
    ‘Er is geen reden, dat is de reden dat ik zo druk ben. Het spijt me poppetje. Kom je een keer kijken?’ veranderd zijn stem liefjes.
    ‘Nee!’ brult Amira woedend. ‘Waarom Antwerpen Hicham! En waarom doe je zo raar! Je maakt me paranoia!’
    Even hoort ze hem lachen door haar verslagen woede. Dit maakt Amira alleen nog maar bozer. ‘Poppetje, ik wilde daar altijd al gaan wonen. Ik dacht dat je me zou willen tegenhouden omdat het verder weg is.’
    ‘Waarom zou ik jou willen tegenhouden? Geef me een redelijk argument.’
    ‘Het huis is nu klaar. Alle spullen staan op hun plek,’ negeert hij haar vraag. ‘Kan ik je morgenavond zien?’
    ‘Nu wel opeens?’ vraagt Amira wiens boosheid afneemt door zijn voorstel. ‘Jij wilt mij alleen zien of spreken, wanneer jij er zin in hebt.’
    ‘Dat is niet waar, ik heb je vreselijk gemist poppetje. De reden dat ik niet kon opnemen was omdat mijn broer hier ook was. En je weet hoe hij is, praktiserend, en je weet ook dat hij het niet weet van ons.’
    Amira zucht, ze wilt hier niet over doorgaan, maar ze wilt een ding zeker weten. ‘Wil je dit alsjeblieft nooit meer doen Hicham?’ smeekt Amira zachtjes.
    ‘Ik beloof het je poppetje, nooit meer.’

    En zo praat het stel even verder. Met een paar simpele woorden weet hij Amira al in te pakken, en hij weet precies hoe hij dat moet doen. Zodra Amira zijn lieve zachte stem hoort, lijkt alles er niet meer toe te doen, en dat weet hij.
    Is ze dan toch naïef? Maakt de liefde haar dan toch blind zoals bij Kelly? Zo is Amira toch eigenlijk niet? Of toch wel?
    Op de een of andere manier heeft Amira het gevoel dat er iets niet klopt aan Hicham’s verklaring. Er moet een reden voor zijn dat hij het heeft verzwegen, het kan niet anders.

    Maar ooit zal Amira er allemaal achter komen. Ooit zal de echte reden boven water komen. Of dat haar nou gelukkiger maakt, of juist niet.
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    75
    31-07-2011

    aaaahUpppppp

    ik ben nieuwsgierig aan het wordem

    Jij & Ik
    0504O9!


  3. #78
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Blijven uppen lady's!


    Hugg
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    75
    31-07-2011

    U
    p
    p
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    a
    !x

    Jij & Ik
    0504O9!


  5. #80
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door 05042009 Bekijk reactie
    aaaahUpppppp

    ik ben nieuwsgierig aan het wordem
    Haha het wordt uiteindelijk allemaal duidelijk
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    75
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Haha het wordt uiteindelijk allemaal duidelijk
    Yallah ga gauw verder benbenieuwd je schrijft prachtig!

    Jij & Ik
    0504O9!


  7. #82
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    12. Saloua


    Lina

    Net buiten Rotterdam, in een nette villawijk, waar je vrijwel alleen autochtonen kan vinden, woont Lina’s broer Ilias met zijn zwangere vrouw Saloua. Lina loopt zijn huis tegemoet, een van de grootste alleenstaande villa’s in de wijk. Ze loopt het grindpad over en drukt de bel langdurig in.
    Eigenlijk had ze van te voren moeten bellen, iets wat zij en Ilias hebben afgesproken. Het was Saloua’s idee. Saloua zag Lina liever niet, dan wel, en vice verza. Saloua is geen uitzondering, Lina heeft de vriendinnen van haar broer nooit gemogen. En nu is hij met een heks getrouwd, en wordt hij ook nog vader van haar kind. In Lina’s ogen is Saloua enkel op zijn geld belust, en is ze daarom met hem getrouwd, hier houdt Lina niet van.
    Vanachter de deur klinkt wat gestommel en een seconde later word de deur open gedaan. Saloua’s buik lijkt zowat te ontploffen. Ze is nu zeven maanden zwanger van een meisje, maar het lijkt alsof ze ieder moment kan bevallen.

    Saloua is een jonge vrouw, niet veel ouder dan Lina zelf. Ze heeft kort bruin haar, die ze altijd ijverig stijlt, en verder is ze erg klein. Eigenlijk is ze gewoon een standaard Marokkaanse vrouw. Haar uiterlijk is niet veel bijzonders, maar ze heeft wel wat.
    ‘Hoi,’ zegt Lina droog en ze loopt, zonder toestemming om binnen te komen, langs Saloua heen en trekt haar D&G sjaaltje van haar hals. Ze loopt van de hal, naar de keuken, om daar een kijkje te nemen, en doet vervolgens hetzelfde in de woonkamer. Dit huis is als Lina’s eigen huis, het is immers het huis van haar broer. Voordat Ilias getrouwd was kwam ze hier ieder weekend, nu haast nooit, en dat alles door Saloua die haar probeert weg te houden van haar broer.
    Saloua bekijkt de indringer van top tot teen aan. Ze kan maar niet begrijpen dat een jonge meid van twintig, zo onder het goud en dure troep kan zitten. Haar man verwend haar veel te veel, het is een verwend nest.
    ‘Waar is Ilias?’ informeert Lina na haar korte zoektocht. Saloua die zuchtend met haar armen over elkaar heen staat, staat op dezelfde plek als dat ze de deur open deed. Er hangt een ongemakkelijke sfeer in de lucht. ‘Hij is in bed aan het rusten. Hij heeft een vrije dag,’ zegt Saloua in de hoop dat Lina de hint begrijpt, en vertrekt.
    Lina heeft al een stap op de eerste trede gezet, om naar de bovenverdieping te gaan, als Saloua haar ruw bij haar arm trekt. Hier schrikt Lina van en ze trekt arrogant haar wenkbrauwen op. ‘Wat is jouw probleem?’
    ‘Wil je vertrekken?' verzoekt Saloua. ‘Zoals ik al zei heeft hij rust nodig en je kan hier ook niet blijven want ik heb dingen te doen. Ik moet het hele huis nog doen, de boodschappen en ik moet ook nog een maaltijd bereiden. Bovendien hebben we met zijn drieën afgesproken dat je belt, alvorens je hier voor de deur staat.’
    Lina trekt ruw haar arm los uit Saloua’s greep. ‘Ik wil hem alleen maar even zien. Ik ben helemaal vanuit Rotterdam gekomen om hem te bezoeken. Ik heb Ilias al twee weken niet gezien, en ik heb inderdaad gebeld, maar er werd niet opgenomen. Ik ben hier zo weer weg, ik heb namelijk nog een afspraak met mijn vriendinnen,’ valt Lina nors uit.
    ‘Als er niet wordt opgenomen, betekend het niet dat je onverwachts kan langskomen. Dit kan je niet zomaar maken Lina. Misschien bij Mohamed, maar niet bij Ilias. Binnenkort is die kleine er en dan moet er echt verandering in komen’
    Lina kan niet geloven dat ze de naam van haar andere broer in haar mond neemt. Haar broers zijn alles voor haar, en ze laat niets of niemand, en al helemaal geen Saloua, in de weg staan.
    Moet jij nou eens even heel goed luisteren,’ zegt Lina streng en ze steekt haar wijsvinger naar Saloua uit, alsof ze een klein kind is. ‘Ilias is mijn broer. Ik ken hem veel en veel langer dan jij. Hij is mijn vlees, hij is mijn bloed. Ik laat jou niet tussen mij en hem in staan, ook al ben jij zijn vrouw. Als ik hem wil zien, dan ga ik hem ook zien. En als hij dat niet wilt en wilt rusten, wil ik hem dat zelf horen zeggen.’
    Met wijd opengesperde ogen kijkt Saloua het zusje van haar man aan. Ze kan haar oren niet geloven. Dit meisje heeft lef, dit meisje heeft pit, maar bovenal een grote mond.
    ‘Het is mijn man!’ roept Saloua met de nadruk op mijn. ‘Maak het jezelf niet nog moeilijker en kom een andere keer terug.’
    ‘Dat is precies hetzelfde verhaal als de vorige keer!’ raakt Lina haar geduld kwijt. ‘Ik wil hem zien, nu.’ Lina wilt de trap oprennen, maar Saloua houdt haar tegen en trekt haar aan haar jas terug. Hierdoor verliest Lina bijna haar evenwicht, en staat op het punt om van de trap te vallen. Uit reflex duwt Lina Saloua, zo hard als ze kan, van zich af. Saloua kan zich nergens aan vast grijpen, kan zich niet meer staande houden en valt met een smak op de grond, op haar zwangere buik.
    Lina schrikt van haar eigen actie en kijkt toe hoe Saloua zich omhoog probeert te hijsen van de grond. Lina vliegt naar Saloua en wilt haar helpen met opstaan. ‘Het spijt me, het spijt me,’ verontschuldigt ze zich oprecht. ‘Dat was niet mijn bedoeling Saloua.’
    De tranen stromen over Saloua’s wangen. ‘Mijn baby! Mijn baby!’ schreeuwt ze hysterisch en ze grijpt met beide handen naar haar buik. ‘Ga weg kreng!’ bijt Saloua Lina toe. Lina kijkt met een blik vol medelijden naar Saloua en kan van de schrik niets uitbrengen.
    ‘Als er iets met mijn kind is, verzuur ik je leven. Dat zweer ik je!’

    Hier heeft Lina nog helemaal niet aan gedacht. Ze zal zichzelf nooit vergeven als er iets met de baby zou zijn. ‘Rustig, er is niets met haar. Kom we brengen je naar het ziekenhuis.’ Lina probeert Saloua, die zich door de pijn niet kan losmaken van de grond, op te tillen. ‘Laat me los!’ krijst ze op haar aller-hardst.
    Nu klinkt er vanuit de bovenverdieping gestommel, het is Ilias, die door het gekrijs uit zijn slaap ontwaakt is. Binnen no-time is Ilias beneden en treft daar zijn vrouw en zusje aan. ‘Wat is hier aan de hand?’ roept hij geschrokken. ‘Is ze van de trap gevallen?’
    ‘Nee, ze heeft me geduwd!’ schuift Saloua nu alle schuld af op Lina. Ilias kijkt Lina vernietigend aan. ‘Is dat waar Lien?’ Lina wilt iets uitbrengen, maar ze kan de juiste woorden niet vinden. ‘Het spijt me, ik..’
    ‘Nee, zeg maar even helemaal niets,’ onderbreekt haar broer haar woedend, terwijl hij Saloua van de grond optilt. ‘Het lijkt me beter dat je vertrekt. Ik moet haar nu naar het ziekenhuis brengen.’
    ‘Het spijt me, het spijt me echt. Het was niet mijn bedoeling, ik deed het niet expres,’ probeert Lina voor de laatste keer.
    ‘Verdwijn uit mijn ogen,’ sist Saloua, aan wiens gehuil nooit een einde lijkt te komen.
    Ilias tilt Saloua op, pakt zijn autosleutels en beveelt Lina de voordeur open te doen. Naar Lina wordt niet meer omgekeken, alle schuld ligt nu bij haar. Ze had Saloua nooit moeten duwen. ‘Mag ik mee, alsjeblieft?’ piept Lina zacht.
    ‘Dat lijkt me nu niet zo verstandig,’ is het laatste wat Ilias zegt. Hij legt Saloua op de achterbank, stapt zelf achter het stuur en rijdt met volle vaart Lina’s zicht uit.
    Lina kan maar niet geloven wat er net gebeurd is. Lina zal, en kan het zichzelf nooit vergeven als Saloua door haar toedoen een miskraam heeft gehad.

    Het is dan wel Saloua, die Lina nooit heeft gemogen. Maar het is en blijft Ilias’ vrouw. De vrouw van wie hij houdt, en de vrouw die zijn kind draagt.
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  8. #83
    100% Berkaniiaa ♥

    Reacties
    100
    08-06-2010

    Noti.

    Meeerdere Gebruikerss!!


  9. #84
    2 gebruiksters.

    Reacties
    14
    01-12-2009

    Je schrijft echt geweldig!
    UPPPPPPP
    I've got beauty,I got class,I got style and I've got ass.
    I even put money on my bank-account,dont have to ask no one to help me out.

  10. #85
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Bedankt voor het compliment mop!

    Hier nog een vervolgje
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  11. #86
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    13. Lies will only break by yourself


    Lina

    Met de tranen over haar gezicht stapt Lina het café, gelegen aan het Schouwburgplein, binnen. Hier heeft Lina afgesproken met haar vriendinnen. Observerend kijkt ze om zich heen, als ze een stem achter haar hoort. ‘Lien?’ klinkt de stem twijfelend. Lina draait zich om en kijkt recht in het gezicht van haar twee beste vriendinnen Samia en Souhaila. De tranen op Lina’s gezicht ontgaat geen van beide.
    ‘Wat is er?’ vraagt Samia overbezorgd. Ze staat op, loopt naar haar vriendin en slaat haar armen om haar heen. Verdriet is een zwakte, zegt Lina zo vaak, en die zwakte wilt ze niet uitten. Maar nu kan het haar even niet meer schelen.
    ‘Kom even zitten, dan besteld Souhaila even iets te drinken voor je, en dan praten we erover, als je dat wilt ten minste,’ zegt Samia moederlijk, en ze helpt Lina te gaan zitten op de stoel.
    Lina bekijkt haar vriendinnen. Samia en Souhaila zijn twee werelden van verschil. Souhaila is een arrogante meid die altijd zegt wat ze denkt of voelt. Met haar kan je maar beter geen ruzie maken. Het is namelijk een erg temperamentvolle dame.
    Als het om hen drie gaat, is Samia de meest terughoudendere. Als je haar goed kent, weet je hoe onzeker ze daadwerkelijk is, maar dat weet ze goed te verbergen.

    Nadat Souhaila een Ice Tea heeft besteld voor Lina, willen ze weten wat er gebeurd is en waarom Lina zo gehuild heeft. ‘Gaat het om die klootzak Salah?’ vraagt Souhaila en ze balt haar vuisten. Lina schudt haar hoofd. ‘Nee, het is Saloua.’
    ‘Saloua?’ vragen Samia en Souhaila in koor.
    ‘Ik heb haar geduwd, en ze is met haar buik op de grond terecht gekomen. Ilias is nu met haar in het ziekenhuis.’
    ‘Wat!’ roept Samia geschrokken uit. ‘Waarom heb je haar geduwd?’
    ‘Het was een reflex, ze trok me bijna van de trap af. Het was echt niet mijn bedoeling meiden, dat moeten jullie geloven.’
    ‘Natuurlijk geloven we je. Maar hoe is het met Saloua gesteld? Ze heeft toch geen miskraam of zo?’ Nu wordt het Lina even te veel en de tranen vloeien weer over haar gezicht. ‘Ik weet het niet. Ik weet het echt niet. Ilias drukt mijn telefoontjes weg. Wat nou als ze echt een miskraam heeft? Ik voel me zo vreselijk schuldig.’
    Souhaila legt geruststellend haar hand op die van Lina. ‘Je kon niet weten dat ze op haar buik terecht zou komen, bovendien heeft zij jou geprobeerd van de trap af te trekken, dus het was eigenlijk verdediging. Maak je geen zorgen Lien, het komt heus wel goed.’
    ‘Ze zwoor dat ze mijn leven zou zuur maken als ze wel een miskraam heeft. En van Saloua, geloof ik dat best. Wat als Ilias voor de rest van zijn leven een hekel aan mij heeft? Omdat ik zijn kind vermoord heb?’
    ‘Kom op Lien, je draaft door. Hij zal heus wel begrijpen dat het een ongeluk is. Je bent nu te emotioneel om jezelf dat te beseffen.’

    Als Lina is opgeknapt, en het een stukje beter met haar gaat. Heeft Samia nog iets op te biechten. Namelijk Fouad. Haar vriendinnen weten nog niet eens van zijn bestaan af. En dat terwijl Samia iedere avond met hem aan de telefoon hangt en eindeloze gezellige gesprekken voert. Samia verteld hoe ze Fouad heeft leren kennen, en hoe het nu tussen de twee gaat. Haar vriendinnen overladen haar met duizenden vragen over deze Fouad, hoe hij eruit ziet, waar hij woont, en hou oud hij is. Bij het horen van zijn leeftijd schrikken ze wel even, maar vervolgens zeggen ze hetzelfde als wat Fadoua heeft gezegd: ‘Liefde kent geen grenzen.’
    ‘Er is alleen een probleem meiden,’ zucht Samia. Vragend kijken Souhaila en Lina haar aan.
    ‘Wat dan?’
    ‘Fouad is een berber, net als ik.’
    ‘Is dat een probleem dan?’
    ‘Nee, absoluut niet. Maar hij heeft het nu al over trouwen. Hij is ooit eerder getrouwd geweest maar hij is inmiddels weer gescheiden. Omdat zijn ex-vrouw geen kinderen wilde, terwijl hij een grote kinderwens heeft. Hier heb ik zo mijn twijfels over, er klopte iets niet aan zijn verhaal.’
    ‘Ja, ik bedoel, welke Marokkaanse vrouw wilt nou geen kinderen?’ merkt Souhaila op.
    ‘Dat niet alleen, er is iets, iets meer.’ Samia staart bedenkelijk naar het plafond.
    ‘Maar je weet niet wat?’ vraagt Souhaila met opgetrokken wenkbrauwen.
    ‘Alsof hij iets achterhield. Fouad wilt minimaal vier kinderen, dat zou zij toch geweten moeten hebben voor de bruiloft?’
    Hier denken de vriendinnen even over na. ‘En dan nog iets waar ik mee zit. Fouad heeft een erg sterke mening als het gaat om de normen en waarden van moslima’s. Bijvoorbeeld over hun kuisheid,’ verteld Samia verder. De dames kijken even op. Ze weten allemaal dat Samia haar maagdelijkheid verloren is. Als Fouad daar een probleem van maakt, zal hun contact niet lang staand houden.
    ‘En het ergste is, ik heb gezegd dat ik er precies hetzelfde over denk als hem en dat ik nog maagd ben. Ik doe me voor als het ideale meisje, die ik niet ben.’
    ‘Domoor!’ roept Souhaila uit. ‘En nu? Wat als het serieus tussen jullie wordt? Leugens komen altijd boven water Sam.’
    ‘Weet ik, maar ik klapte dicht. Ik wil zo graag bij hem in de smaak vallen. Hij is zo knap dames, en hij wilt mij! Gisteren hebben we besloten om morgen af te spreken. Wat denken jullie dames?’
    ‘Weet je wat ik denk?’ begint Souhaila. ‘Ik denk dat hij veel te oud en ouderwets voor jou is. Zoek iemand van je eigen leeftijd. Hij zoekt een huwelijkskandidaat, iemand waarmee hij gaat trouwen en kinderen krijgt. Ben jij daar klaar voor?’
    ‘Nu nog niet, maar over een tijdje wel,’ zegt Samia bescheiden. ‘Als ik met hem praat aan de telefoon, krijg ik zo’n raar gevoel in me buik. Hij is zo lief, en hij luistert naar me, eigenlijk heeft hij alles.’
    ‘Maar je hebt gelogen!’ blèrt Souhaila erdoorheen. ‘Je kan maar beter die afspraak van morgen afzeggen.’
    ‘Ik vind dat ze moet gaan,’ zegt Lina die haar mond de hele tijd heeft gehouden. ‘Met de tijd komt het heus wel goed. Misschien wordt het wel heel gezellig, you’ll never know.’
    Samia kijkt Lina verrassend aan, ze is blij met haar woorden. ‘En dat is wat ik ga doen. Ik ga gewoon.’ Toch houdt Samia de woorden van Souhaila in haar achterhoofd. Misschien heeft ze wel gelijk? En mag Fouad wel zulke eisen stellen, als hij zelf geen heilig boontje is?

    Leugens komen altijd boven water, maar Fouad’s ware aard zal ooit hetzelfde doen. Wanneer Samia zijn eigendom is.
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  12. #87
    100% Berkaniiaa ♥

    Reacties
    100
    08-06-2010

    Oeeeewppppp

    Meeerdere Gebruikerss!!


  13. #88
    3 Gebruikers!

    Reacties
    869
    06-07-2011

    Nieuwe fan meldt zich

    Up!
    dar-dar;]b3ocha .. gaat je niks aan. het gaat je ook niks aan waar ik werk . ik was van plan om dat voor je te koopen en op stuuren daba lkhra 3la kmaltek alihodia
    Geplaatst door yassinova
    wallah als deze site met DIGID zou werken, was het 10000x rustiger
    geen bezems die mooi doen, geen schijnheilige meiden, geen anonieme zwartmakerij
    iemand reageert stoer? je weet gelijk wie het is...

  14. #89
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door 0nbekendje Bekijk reactie
    blz.2
    Welkom nieuwe fan

    Maar wat bedoel je met blz.2??
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  15. #90
    100% Berkaniiaa ♥

    Reacties
    100
    08-06-2010

    Oeeeewpp

    Meeerdere Gebruikerss!!