Poll resultaten: Wie is jullie favoriet?

Stemmers
427. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Lina

    332 77,75%
  • Samia

    54 12,65%
  • Amira

    41 9,60%
  1. #5911
    MVC Lid

    Reacties
    514
    04-02-2010

    Up!
    Sometimes we must get hurt in order to grow; we must fail in order to know. Sometimes our vision only clears after our eyes are washed away with tears.

  2. #5912
    MVC Lid

    Reacties
    42
    05-02-2012

    Uppp
    Tetouan ...Genieten

    2 Gebruikers.

  3. #5913
    Ait touzine

    Reacties
    415
    26-08-2009

    Je verhaal is top lieverd! De manier hoe je de verhaal overbrengt is gewoon geweldig.
    Ik heb echt genoten van je verhaal. Blijf vooral doorgaan met schrijven want je hebt namelijk talent.
    Ik kom je volgende verhaal zeker tegemoet, als je misschien nog een 2e verhaal gaat schrijven.

    Liefs ,

  4. #5914
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Dankjewel lieve meiden, ik heb jullie reacties met een glimlach gelezen!! Ik ga er later dieper op in.
    Vandaag, maar hoogstwaarschijnlijk morgen, plaats ik het einde.

    Hopelijk genieten jullie vandaag van het heerlijke zonnetje!

    Liefs
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  5. #5915
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    You go girl
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  6. #5916
    Thawayagetch.

    Reacties
    1.136
    27-10-2010

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Dankjewel lieve meiden, ik heb jullie reacties met een glimlach gelezen!! Ik ga er later dieper op in.
    Vandaag, maar hoogstwaarschijnlijk morgen, plaats ik het einde.

    Hopelijk genieten jullie vandaag van het heerlijke zonnetje!

    Liefs

    YESSS.
    BB is kapot, haha. Dus ik zie je vervolgje wel verschijnen. Ik voeg je wel toe zodra ik nieuwe heb, ik wil wel weten wanneer je met je 2e verhaal begint he.

  7. #5917
    MVC Lid

    Reacties
    1.917
    21-05-2010

    Zo rot!!
    Voor mij leeft hij nog hoor, in mijn fantasie leeft hij nog en zijn ze samen gevlucht!

  8. #5918
    MVC Premium

    Reacties
    2.132
    07-04-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LadyNadoor.. Bekijk reactie
    Zo rot!!
    Voor mij leeft hij nog hoor, in mijn fantasie leeft hij nog en zijn ze samen gevlucht!
    Aachh je grote liefde 1 troost de echte leeft nog

    Just open your heart, shine like the sun now
    Reach out your hand and your worlds become one now.
    Think what a world this world would be, when you believe


  9. #5919
    MVC Lid

    Reacties
    1.917
    21-05-2010

    Citaat Geplaatst door naamloos135 Bekijk reactie
    Aachh je grote liefde 1 troost de echte leeft nog
    Hieeeeeeehieeeeehhieeeeeeehh juist ja!! Maar toch niemand kan Tino vervangen

  10. #5920
    MVC Premium

    Reacties
    2.132
    07-04-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LadyNadoor.. Bekijk reactie
    Hieeeeeeehieeeeehhieeeeeeehh juist ja!! Maar toch niemand kan Tino vervangen
    Maaar Tino leeft toch nog de echte dan en misschien is hij ondertussen wel al uit de gevangenis ook al istie een beetje te oud voor je denk ik

    Just open your heart, shine like the sun now
    Reach out your hand and your worlds become one now.
    Think what a world this world would be, when you believe


  11. #5921
    MVC Premium

    Reacties
    396
    11-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    als ik had geweten dat tino dood zou gaan had ik de vervolgen niet gelezen *snik

  12. #5922
    MVC Lid

    Reacties
    846
    30-03-2010

    W8 ff is dit een waargebeurd verhaal dan hahahha k loop achter dus of was ff blind dat k t niet heb meegelezen hahaha dames kan iemand me dus vertellen wat er met de echte tino is gebeurdddddd

  13. #5923
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door naamloos135 Bekijk reactie
    Als die klootzak er nou niet was had Lina de liefde van haar leven nog. Ook al mocht ik hem niet zo ik gun niemand de dood. De echte Tino heeft toch niemand vermoord hea?!
    I know..
    Nee, die heeft niemand vermoord.
    Citaat Geplaatst door Unkown_ Bekijk reactie
    NEEEEEEEEE!
    Citaat Geplaatst door What-is-Popping Bekijk reactie
    omg neee waarom tino waarom faysal??

    ufff
    Citaat Geplaatst door Arabberberina Bekijk reactie
    Oh my godd neee !! moest zo erg huilennnnnn
    Citaat Geplaatst door Casa_Maghrabia Bekijk reactie
    pfff ik heb gehuild. jezus,
    Citaat Geplaatst door iCandace Bekijk reactie
    Dat was echt zwaar klote dude
    Citaat Geplaatst door Bentmmekness Bekijk reactie
    Neeeeeee
    Citaat Geplaatst door wasalaam Bekijk reactie
    waaaaarrrooooom
    Citaat Geplaatst door yemma-inou Bekijk reactie
    Tinooo
    Citaat Geplaatst door abiir Bekijk reactie
    allah ye rhamek Faysall. arme Lina, maar ramzi zal boeten!!
    upp upp uppp
    Citaat Geplaatst door Naiiima Bekijk reactie
    Oww Myyy Godd!!
    Tranen net of ik hem echt heb verloren, waarom is het leven zooo oneerlijk! Allah irehmek ya Tinoo & Lah isebrek ya Linaa! Echt erg wat jaloezie allemaal kan doen, verder meisje!
    En begin met je nieuw verhaal, want ik kan geen afscheid nemen =(
    Xx Naiiima
    I’m so sorry
    Citaat Geplaatst door -MAROCAINE Bekijk reactie
    Wanneer gaat gij weer verder?
    Citaat Geplaatst door Unkown_ Bekijk reactie
    Wanneer komt dat laatste stukje dan?
    Het laatste stukje zal zo geplaatst worden.
    Citaat Geplaatst door Unkown_ Bekijk reactie
    Pff.. Hartstikke mooi verhaal dat je hebt geschreven Lifeless! Ik heb elk vervolg van het begin af aan met plezier gelezen. Heb heel wat verhalen verslonden op Marokko.nl, maar met jouw verhaal heb ik echt gewoon meegeleefd. Met een lach op m'n gezicht of zelfs tranen in m'n ogen. Je hebt echt talent,en dat heb je hier echt bewezen. Daar moet je sowieso nooit aan twijfelen.. Je hebt het super mooi,maar ook triest laten eindigen. Ondanks dat had je er niet een beter eind van kunnen maken.. Ind, niet alles gaat zoals wij dat allemaal zelf zouden willen..
    Ik ben sowieso aanwezig bij je nieuwe verhaal! 100 % for sure! Echt jammer dat het afgelopen is
    Thanks voor je mooie verhaal meid, heb er echt van genoten.
    Wat lief van je meid! Dit zijn hele mooie complimenten en ik voel me er zeker door gevleid! Dit was inderdaad nog niet het einde, want het einde zal nog plaatsvinden. En ook heel sweet dat je erbij zal zijn met mijn nieuwe verhaal. Ik ben je dankbaar voor alle keren dat je een reactie geplaatst hebt!
    Citaat Geplaatst door fedd Bekijk reactie
    Noooooo why tino/ Ik heb zo erg gehuild! Is dit ook in the real life met tino gebeurt? & ik ben benieuwd naar de proloog. Keep up with the good work girl
    Ik zal je niet langer in spanning houden, de proloog zal er zo komen te staan!
    Nee, dit is niet met de echte Tino gebeurd, die zit namelijk vast. De Tino in het verhaal heb ik gebaseerd op een persoon die ik ken, maar niet alles in dit verhaal is op hem gebaseerd!
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  14. #5924
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door SHABIMAZIGHEN. Bekijk reactie
    Wauw, Lifeless wat heb je dat prachtig gedaan! Het laatste stukje, over de brief, heeft me werkelijk geraakt. Je bent echt een fantastische schrijfster en ik ben blij dat je het verhaal bent begonnen. Echt top! Jammer dat het verhaal zo is afgelopen, ookal was ik niet zo'n fan van Tino. Had liever gezien dat die twee samen hun liefde konden uiten. Ik zal je volgende verhaal zeker ook lezen. Liefs SHABIMAZIGHEN.
    Het feit dat er mensen zijn die gehuild hebben, of dat er mensen zijn die geraakt zijn door het laatste hoofdstuk, doet me ergens wel goed. Dat betekend dat ik het goed heb over laten komen, ook al was het heel droevig allemaal. Ik zie je graag terug bij mijn nieuwe verhaal en ik wil ook jou bedanken voor het massaal uppen van mijn topic!
    Citaat Geplaatst door Sii_ Bekijk reactie
    Aaaah, faissal inoeeee! Zo eruug, vooral hoe hij de laatste woorden zei. Echt een idioot is die Ramzi, begin van je verhaalhad ik zo'n grote hekel aan Tino, maar nu integendeel. Verhaaaaaal, is bijna klaar! Dat kan ik echt nog steeds niet geloven.
    Citaat Geplaatst door Sii_ Bekijk reactie
    YESSS.
    BB is kapot, haha. Dus ik zie je vervolgje wel verschijnen. Ik voeg je wel toe zodra ik nieuwe heb, ik wil wel weten wanneer je met je 2e verhaal begint he.
    Tino was zo slecht nog niet! Ramzi is zeker een idioot oeff… Ben je blij dat je bb kapot is? Hahaha. Ja doe dat, dan laat ik je weten zodra mijn nieuwe verhaal begint! X
    Citaat Geplaatst door azoza Bekijk reactie
    Super
    Citaat Geplaatst door Bella******* Bekijk reactie
    Wauwh prachtig! :
    Up
    Citaat Geplaatst door -shorty Bekijk reactie
    geweldig verhaal! je bent top x
    Thanks sweety’ss
    Citaat Geplaatst door MISS_SGAT Bekijk reactie
    Nu, Krijgt et zeker een open einde jammer
    De proloog zal je meer duidelijk maken.
    Citaat Geplaatst door loving_tanger Bekijk reactie
    Omg ik ben zo pissed nu he. Ik wilde alleen even kijken of het verhaal was afgelopen en dan zie ik opeens die kutreactie met Allahyrahmek Fayssal, TFOE NU WIL IK T NIET EENS MEER LEZEN, IK WAS BIJ PAGINA 574 GRA BEN ZO AGRESSIEF GEWORDEN!!!
    Citaat Geplaatst door loving_tanger Bekijk reactie
    '
    :cry::cry::cry::cry:

    I fucking love this story :cry::cry::cry::cry::
    meskina.
    Citaat Geplaatst door lallaziton Bekijk reactie
    love it love here een verslaafde kan je ook gelijk aan je lijstje toevoegen van verslaafden:
    Haha hoe meer hoe beter!
    Citaat Geplaatst door Paraa-Casaouiaa Bekijk reactie
    Prachtig gedaan schat!
    Ik weet zeker dat je erg je best hebt gedaan met dit verhaal. Een verhaal komt niet uit de lucht vallen, daar moet je inspiratie, geduld en doorzettingsvermogen voor hebben, en dat heb jij zeker. Zo te zien hebben al vele mensjes je hier gecomplimenteert, en toch wil ik het ook even herhalen. Heel mooi. Ik heb ook al ergens op het begin gezegd dat ik het een prachtig verhaal vond omdat het aaduidt op het dagelijks leven, iets wat je zelf ook kan meemaken, waarin je er kunt inleven, en een verhaal wat niet gebasseerd is op een sprookje.
    Hoop nog veel van je te horen, pop.
    Ik heb zeker mijn best gedaan lieverd. En jij kan daar ook over meepraten aangezien jij zelf ook schrijft. Fijn de mening te horen van een medeschrijfster!
    Complimenten zijn altijd welkom, maakt niet uit hoeveel of hoevaak, heel erg bedankt schat!!!
    Citaat Geplaatst door meknesssia Bekijk reactie
    lifeless waar jij???
    supper mooi wijfie.
    xx
    Ik ben gewoon hier Dankjewel hbiba
    Citaat Geplaatst door lady_00 Bekijk reactie
    Je verhaal is top lieverd! De manier hoe je de verhaal overbrengt is gewoon geweldig.
    Ik heb echt genoten van je verhaal. Blijf vooral doorgaan met schrijven want je hebt namelijk talent.
    Ik kom je volgende verhaal zeker tegemoet, als je misschien nog een 2e verhaal gaat schrijven.

    Liefs ,
    Super lief van je, heel erg bedankt. Ik zie je graag terug bij mijn volgend verhaal!
    Citaat Geplaatst door is_lam Bekijk reactie
    You go girl

    Citaat Geplaatst door LadyNadoor.. Bekijk reactie
    Zo rot!!
    Voor mij leeft hij nog hoor, in mijn fantasie leeft hij nog en zijn ze samen gevlucht!
    In jouw fantasie had je al 3 mini tino’s
    Citaat Geplaatst door _ButterFly_ Bekijk reactie
    als ik had geweten dat tino dood zou gaan had ik de vervolgen niet gelezen *snik
    Vind je het echt zo erg?
    Citaat Geplaatst door Poppetje_ Bekijk reactie
    W8 ff is dit een waargebeurd verhaal dan hahahha k loop achter dus of was ff blind dat k t niet heb meegelezen hahaha dames kan iemand me dus vertellen wat er met de echte tino is gebeurdddddd
    Haha het is deels waargebeurd lieverd, niet alles!
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  15. #5925
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Proloog


    Drie jaar later

    ‘Waar blijft Lina? Ze is veel te laat?’ werpt Samia vluchtig een blik op haar horloge.
    ‘As usual,’ vult Amira lachend aan.
    ‘Zullen we maar alvast bestellen dan?’ stelt Samia voor terwijl ze haar hijaab glad strijkt. Amira knikt en steekt haar hand op naar de ober die hen direct nadert. Op het moment dat de ober de bestelling wilt opnemen, trekt het getik van hakken de aandacht van de vriendinnen. Dat kan maar een iemand zijn, namelijk Lina. Ze draagt een gebroken wit schattig jurkje die half over haar gebruinde schouders hangt. Verder draagt ze een witte skinny jeans en torenhoge bijpassende stilleto’s waar ze zonder moeite op kan lopen, een gave die ze na al die tijd nog geen tikkeltje verleert is. Haar krulletjes dansen vrolijk met haar loopje mee en ze heeft een fijne blos op haar wangen en een grijns van oor tot oor. Ze ziet er goed uit, en dat doet de vriendinnen goed.
    ‘Dachten jullie nou echt te bestellen zonder mij?’ vraagt ze quasi verontwaardigd waarna ze plaats neemt aan het tafeltje.
    ‘Jij bent weer eens te laat,’ merkt Samia fijntjes op.
    ‘Sorry lady’s, ik moest Hiba van school halen. Bij nader inzien was het niet nodig geweest. Kennelijk had Ouassim met de moeder van een klasgenootje geregeld dat Hiba dit weekend daar zal verblijven.’
    De vriendinnen knikken begrijpend waarna ze Lina in zich opnemen. Het is niet dezelfde Lina als vroeger. Vroeger leek Lina’s wereld te draaien om haar uiterlijk. Ze droeg louter dure merkkleding en schoenen waar ze een fortuin aan uitgaf. Nu stelt ze prioriteiten. Ze is niet meer dat meisje van vroeger, ze is volwassen geworden. Ze heeft nu een goedbetaald baantje en teert niet meer op de zakken van haar broers.

    Allen zijn de dames totaal veranderd, maar het meest veranderd is toch wel Samia. Zowel van binnen als buiten is ze een geheel ander persoon geworden. Ze heeft zich totaal tot de Islam gekeerd en leert iedere dag steeds meer. Van zichzelf, maar ook van het geloof. Tevens is Samia nog steeds ongehuwd, dat als enige van de drie dames. Het is voor Samia nog steeds, na al die jaren, ontzettend moeilijk een man te kunnen vertrouwen. Hier heeft ze gewoonweg tijd voor nodig. Toch is Samia van mening dat ze vroeg of laat de man van haar leven tegen het lijf loopt. Een man die haar zal behandelen zoals ze behandeld hoort te worden. Maar voorlopig houdt ze zich enkel en alleen bezig met haar Hbo studie die ze kosten wat het kost succesvol wilt afronden. Samia staat enorm sterk in haar schoenen en is een sterke vrouw geworden van alle gebeurtenissen die haar tot dat gemaakt hebben. Ze heeft nu een eigen huisje in Delft, waar ze samen onderkomt met Loubna die ook niet langer thuis woont. De ouders van Samia zijn kort na het gebeuren met Fouad gescheiden. Het feit dat Samia bijna dood was, deed haar vader niets. Hij treurde zelfs meer om het verlies van Fouad. Dit was voor Samia’s moeder de druppel. Niemand kon het nog langer uithouden met hem en kort daarna zijn ze gescheiden. Samia heeft hem al jaren niet gesproken, noch gezien. Niemand van hen.

    Terwijl de dames honderduit praten over ditjes en datjes, word het gesprek verstoord door Lina’s ringtoon. ‘Is het je lover?’ grijnst Amira.
    Lina kijkt op de display van haar telefoon en tovert een glimlach tevoorschijn, een glimlach van geluk en liefde in een. Stralend neemt ze haar telefoon op en voert een kort gesprek. Ondertussen maken Amira en Samia kusgeluidjes en maken ze grapjes. Nooit hadden ze verwacht dat Lina Ouassim een tweede kans zou geven. Lina had hem al die tijd als een “nobody” gezien die destijds niet eens in Tino’s schaduw kon staan. Maar na Tino, was het Ouassim die haar er bovenop bracht. Iets wat haar vriendinnen niet lukte. Maandenlang heeft Lina zich thuis verscholen. Haar huis was een bende en ze kwam nauwelijks buiten. Ze had gehoopt dat het verdriet met de tijd wel zou verminderen, maar dat was niet zo. Ze huilde hele dagen en wilde niemand om zich heen hebben. Maar toen was daar Ouassim die begrip toonde en haar verdriet van haar afnam. Hij beloofde haar dat alles goed zou komen met de wil van Allah. Toen besefte Lina opeens dat die jongen zo enorm veel om haar gaf, terwijl zij al die tijd zo’n ontzettende bitch was geweest. Ze had met zijn gevoelens gespeeld en zijn hart gebroken. Schuldgevoel was wat ze voelde. Ouassim deed er letterlijk alles voor om voor afleiding te zorgen bij Lina. Hij nam hier al het geduld voor, en het werkte. Vorige zomer zijn ze in Marokko getrouwd en nu wonen ze samen in het centrum van Amsterdam, dat omdat ze er beide niet aan wilde toegeven bij de ander in te trekken terwijl ze in hetzelfde appartementencomplex woonde.
    Ze zorgen nu samen voor de bijna zevenjarige Hiba. Lina voedt haar op als haar eigen kind, en beschouwt haar ook tot dat. Samen hebben ze de volledige voogdij gekregen over Hiba nadat Rania haar had toegetakeld en Hiba uiteindelijk in het ziekenhuis belandde. Sinds kort slikt Lina de pil niet meer, en wie weet, zal er binnenkomt een tweede komen, en daarna misschien wel een derde of een vierde. In Lina’s ogen is ieder kind een geschenk uit de hemel. De hoeveelheid ervan doet er dus niets toe.
    Lina weet dat het allemaal zo had moeten zijn. Ouassim en zij waren al die tijd voor elkaar bestemd. Het was Al Maktab. Het was niet voor niets dat zij precies boven hem kwam te wonen.
    Het duurde een tijdje, maar Lina kan zichzelf nu eindelijk gelukkig noemen. Ze heeft Tino’s dood geaccepteerd en houdt diep vanbinnen nog steeds van hem. Dit verteld ze natuurlijk niet tegen Ouassim, maar dit houd ze voor zichzelf. Sommige dingen moet je nu eenmaal voor jezelf houden. Als ze aan Tino denkt, denkt ze met fijne herinneringen en een gelukzalig gevoel aan hem terug. Ze is blij dat ze Tino gekend heeft en mooie momenten met hem heeft mogen meemaken.
    Het feit dat Ramzi achter de tralies zit, heeft haar voldoening gegeven. Er waren getuigen die verklaarde dat het auto-ongeluk veroorzaakt werd door een andere auto die direct na het ongeluk er als een speer vandoor ging. Wat Lina niet wist, was dat Ramzi niet lang daarna werd opgepakt.
    Met Safiya, Lina’s zus, heeft Lina nog steeds geen contact. Ze woont ook niet langer thuis en lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen. Nouheyla heeft Lina kunnen vergeven nadat ze haar nogmaals om vergiffenis vroeg. Lina vond dat ze haar koppigheid opzij moest zetten en Nouheyla moest vergeven. Ilias is nog steeds getrouwd met Saloua, en ze leven een gelukkig bestaan met de kleine Maysa en de pasgeboren Yassine. Lina en Saloua zijn nog steeds niet de beste vrienden, maar dat heeft Lina geaccepteerd.
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love