Poll resultaten: Wie is jullie favoriet?

Stemmers
427. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Lina

    332 77,75%
  • Samia

    54 12,65%
  • Amira

    41 9,60%
  1. #1426
    MVC Lid

    Reacties
    68
    11-02-2011

    upppie lifeless krijgen we nog een vervolgie meid je doet het fantastish, normaal ben ik een stille lezer maar dit verhaal is gewoon the BOM!!!!!!!!!

    UPP

  2. #1427
    MVC Lid

    Reacties
    68
    11-02-2011

    whahahah naamloos 135 ik denk dat de meeste dames hier ook liever een badboy hebben zoals TINO maar laten we vooral niet vergeten dat hij ook een zachte en lieve kant heeft

  3. #1428
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    12-09-2010

    Wauw.

    Tino.

  4. #1429
    MVC Lid

    Reacties
    165
    16-08-2009

    oepaa lifeless where are u honey

  5. #1430
    MVC Lid

    Reacties
    165
    16-08-2009

    ik hoop dat Lina en haar ex weer samen gaan okaal heeft die dr pijn gedaan is gwn een team just Mekteb
    en amira en moo moeten trouwen
    en de verloofde van samia is een klootzaak
    en haar zusje is dom dat ze zich heeft laten gebruiken door die neger rayan
    en souhailaa tsjaaa

  6. #1431
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    02-12-2010

    Waaaauw, I kinda like Tinooooooo!
    Niet meer in gebruik.

  7. #1432
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    02-12-2010





    up!
    Niet meer in gebruik.

  8. #1433
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door MaimaaChick Bekijk reactie
    upp
    Citaat Geplaatst door druktemakertje Bekijk reactie
    Up.
    Citaat Geplaatst door Sii_ Bekijk reactie
    Up.
    Citaat Geplaatst door -Problemz Bekijk reactie
    Upupup! Je doet het geweldig!
    Citaat Geplaatst door khadija_87 Bekijk reactie
    up
    Wat lief al die uppies van jullie! En van de rest die ook ge-upt heeft ook natuurlijk!(kon het niet allemaal citeren) Enorm bedankt
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  9. #1434
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door Simaatje Bekijk reactie
    OUASSIM!
    Citaat Geplaatst door naamloos135 Bekijk reactie

    Jaaaaaaa, inderdaad! Team Ouassim
    Citaat Geplaatst door ChaimaeBlalah Bekijk reactie
    NIks Ouassim Go TINO!!!!! AKA FAYSEL
    Citaat Geplaatst door naamloos135 Bekijk reactie
    Nee, niks tino. Hij is niet goed voor haar.





    TEAM OUASSIM!
    Schijnbaar zijn ChaimaeBlalah, naamloos135, aan het ruziën wie er beter is
    Ik mag jullie wel!
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  10. #1435
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door naamloos135 Bekijk reactie
    Wat heeft ze aan een crimineel die alleen maar achter haar aangaat om zijn broer pijn te doen xD

    Rania was gewoon een foutje uit het verleden, zij kan best nog wel per ongeluk aangereden worden en het niet overleven

    Citaat Geplaatst door ChaimaeBlalah Bekijk reactie
    upppie lifeless krijgen we nog een vervolgie meid je doet het fantastish, normaal ben ik een stille lezer maar dit verhaal is gewoon the BOM!!!!!!!!!

    UPP
    He, eindelijk een stille lezer die zich meld!
    Enorm bedankt voor je compliment


    Citaat Geplaatst door Mileila_moslima Bekijk reactie
    TINO!!!!!
    Oussim is een vuile bedrieger,die bij Rania hoort.

    Citaat Geplaatst door Lailaa_ Bekijk reactie
    Upp. Wanneer ga je verder? :O
    Ik plaats vandaag een stukje over Amira!
    Citaat Geplaatst door aysham Bekijk reactie
    ik hoop dat Lina en haar ex weer samen gaan okaal heeft die dr pijn gedaan is gwn een team just Mekteb
    en amira en moo moeten trouwen
    en de verloofde van samia is een klootzaak
    en haar zusje is dom dat ze zich heeft laten gebruiken door die neger rayan
    en souhailaa tsjaaa
    Hahahaha duidelijk aysham!
    Wil jij misschien verder gaan met het verhaal?
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  11. #1436
    MVC Lid

    Reacties
    1.970
    06-02-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie


    He, eindelijk een stille lezer die zich meld!
    Enorm bedankt voor je compliment




    Ik plaats vandaag een stukje over Amira!
    Hahahaha duidelijk aysham!
    Wil jij misschien verder gaan met het verhaal?
    Het moet goed komen tussen amira en mo
    Nerd

  12. #1437
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    51. Verrassing


    Amira

    Ikram en Amira zitten zwijgend aan het ontbijt. Amira heeft tot op de dag van vandaag niets vernomen van Mo. Iedere dag maar weer hoopt ze dat hij van gedachten veranderd en Amira iets van hem te horen zal krijgen. Iedere ochtend hoopt ze dat hij haar tijdens haar slaap heeft gebeld, of dat hij haar een sms’je stuurt, waarin hij zijn spijt betuigt. Maar niets is minder waar. Hij is er klaar mee, hij is klaar met haar. De waarheid is nu eenmaal hard.
    ‘En, nog iets van Mo gehoord?’ informeert Ikram terwijl ze gulzig op haar stuk brood kauwt.
    ‘Moet je nou echt iedere dag naar hem vragen?’ valt Amira uit. Ze schenkt nog een glas melk voor zichzelf in en drinkt die in een teug leeg. Het doet haar pijn dat Ikram haar iedere dag maar weer aan Mo herinnert, alsof de situatie al niet erg genoeg is. Amira neemt haar bord in haar handen, en wilt die in de keuken zetten.
    ‘Sorry Amira, ik wist niet dat je boos zou worden. Ik voel me gewoon schuldig, omdat ik het gevoel heb dat het mijn schuld is,’ verontschuldigd Ikram zich. Ook Amira heeft door hoe oneerlijk ze nu eigenlijk is. Het is Ikram’s schuld helemaal niet. Maar het voelt als een troost om haar de schuld te geven.
    ‘Het is jouw schuld niet,’ zegt Amira, en ze slaakt een diepe zucht. ‘Ik had gewoon zo verstandig moeten zijn die avond niet met jullie mee te gaan.’
    ‘Verwijt jezelf niets Amira. Mo is hier medeverantwoordelijk aan. Het is kinderachtig van hem dat hij er zo een einde aan wilt maken.’
    ‘Waarschijnlijk betekende ik te weinig voor hem,’ prevelt Amira, en ze slaat haar blik neer.
    ‘Als dat daadwerkelijk zo was, zou hij er geen big deal van hebben gemaakt. Haal je geen onzin in je hoofd lieverd.’ Ikram wrijft geruststellend over Amira’s rug.
    ‘Het maakt allemaal niets meer uit. Het is misschien wel beter zo,’ probeert Amira zich groot te houden. ‘Hoe gaat het met jou en Ismael?’
    Ikram begint te glunderen als Amira zijn naam noemt. ‘Hij wilt mijn hand komen vragen, binnenkort. Ik vind het allemaal zo spannend! Ik wilde minstens tot me dertigste ongehuwd blijven. Nooit verwacht dat ik nu niets anders wil dan oud worden met hem, en mezelf zijn vrouw noemen.’
    Amira staart leeg voor zich uit. Ze is blij voor Ikram, maar waarom is dit geluk niet voor haar weggelegd? ‘Ik ben erg blij voor je Ikram. Insha’Allah zullen jullie snel trouwen. Het is je gegund.’
    ‘Dankjewel zusje. En jij vind ook nog wel de ware.’
    ‘Dat betwijfel ik,’ prevelt Amira in zichzelf.
    ‘Zeg, papa en mama zijn vandaag niet thuis. Zullen we een dvd-avondje doen? En lekker pizza bestellen, terwijl we ons gezicht met maskertjes onderkliederen, en onze teennagels lakken?’
    Amira’s gezicht klaart op. Niets kan tegen een meidenavondje op. ‘Super idee!’
    Het gesprek wordt onderbroken door Amira’s telefoon. Een sms’je.

    Ik sta over een halfuur bij het winkelplein bij jou om de hoek. Ik wil je spreken. Mo

    Amira leest het berichtje wel tien keer over voordat ze zich beseft dat dit geen droom is. Mo heeft haar ge-sms’t! Amira kan wel huilen van geluk.
    ‘Hallo! Aarde aan Amira,’ zwaait Ikram voor Amira’s gezicht. ‘Wat is het?’
    Voordat Amira antwoord kan geven op Ikram’s vraag, grist ze de telefoon uit Amira’s handen, en leest het berichtje. ‘Waar wacht je nog op? Ga je aankleden. In deze zwerverkleding kan je jezelf niet vertonen hoor,’ grijnst Ikram.
    ‘En ons meidenavondje dan?’
    ‘Dat kan altijd nog. Die komt later wel. Mo blijft niet eeuwig op je wachten.’
    ‘Ik vind het zo spannend! Waarom zou hij mij willen spreken?’ vraagt Amira zich hardop af.
    ‘Hij wilt het goedmaken met je stupid. Na al die weken neemt hij weer contact met je op. Maak nou eens gebruik van die ene hersencel Amira!’
    Amira glimlacht. ‘Dankjewel Ikram.’ En ze slaat haar armen om haar zus heen.
    ‘Jallah zied, ga je omkleden,’ verbreekt Ikram het moment, en ze geeft haar een duwtje in de rug. Samen betreden de zussen de bovenverdieping. Ikram neemt de rol van stylist helemaal in zich op, en duwt Amira haar bureaustoel in, en trekt vervolgens de kastdeur van Amira´s uitpuilende kast open. ‘Het is vandaag niet te koud en niet te warm. Dus je trekt gewoon dit aan.’ Ikram grist een beige katoenen jurkje van de Zara uit Amira’s kast en houdt het voor Amira’s neus.
    ‘Oh, hell no. Daar wil ik nog niet dood in gevonden worden.’ Amira heeft het jurkje ooit gekocht, maar heeft het verder nooit aangetrokken. Sterker nog, het prijskaartje zit er nog aan. Dat omdat Amira zichzelf altijd beloofde het jurkje te ruilen. Amira zelf, is meer van een casual look. Ze draagt het liefst Vans, of andere sneakers. Ze loopt wel eens op hakken, maar ze vermijdt ze liever.
    ‘Waarom moet je me plan nou weer verprutsen,’ verzucht Ikram.
    ‘Dat jurkje zit veel te strak. Het is een XS. Bovendien, ken je die spreuk niet dat je je nooit te overdreven, of te opgetut, moet vertonen bij een man? Dan krijgt hij het idee dat hij jou al voor zich gewonnen heeft,’ sputtert Amira tegen.
    ‘Kan me gestolen worden. Hij heeft jou ook al voor zich gewonnen, dus hij mag dat idee best krijgen.’
    ‘Niet waar,’ ontkent Amira met een rood aangelopen hoofd.
    ‘Aantrekken jij!’ maant Ikram alsof ze het tegen een klein kind heeft. Ze gooit het jurkje over Amira’s schouder, en ze loopt naar haar eigen slaapkamer, waarna ze terug komt met twee beige lakpumps met een hak van wel twaalf centimeter.
    ‘Wil je me dood hebben?’ merkt Amira op, terwijl haar blik rust op de pumps in Ikram’s handen.
    ‘Ik ben hier de stylist. Aantrekken. Nu. Je wilt toch dat hij sprakeloos wordt van jou verschijning? Nou, hier is je kans.’
    ‘Maar ik kan niet eens op die dingen lopen. Straks ga ik op mijn snufferd voor zijn gezicht. Dan ga ik echt af!’
    ‘Dat gebeurd niet. Ik heb je wel eens op hakken zien lopen, en je hebt het prima onder controle.’
    ‘Ik ben zenuwachtig Iekie.’ Amira slaakt een diepe zucht en staart uit het raam. Over ongeveer twintig minuten ziet ze Mo, en dat geeft haar een beangstigend gevoel. Hoe moet ze reageren? Wat moet ze hem vertellen?
    Gewoon de waarheid Amira, zegt een stemmetje in haar hoofd. Amira is niet van plan Mo te verliezen voor een klootzak als Karim.

    ‘Wish me luck,’ zucht Amira, en ze opent de voordeur. Amira heeft toch geluisterd naar Ikram’s stylingadvies, en heeft het jurkje, inclusief de moordpumps, aangetrokken.
    ‘Good luck! Ik ga voor je duimen. Aaaaah, ik vind het zo spannend! Alsof ik er zelf in mee speel. Oké, bel me als je bij hem bent.’
    Amira kijkt haar zus, die op en neer van de grond springt, met een opgetrokken wenkbrauw aan. ‘Moet ik je bellen als ik bij hem ben?’
    ‘Ja! Ik wil weten wat hij jou te melden heeft.’
    ‘Ik zie je vanavond Ikram, dan vertel ik je alles,’ rond Amira het gesprek af, en ze treedt naar buiten.
    ‘Gebruik die verleidelijke blik. Geen man die hem kan weerstaan!’ roept Ikram Amira achterna. Amira loopt voor zich uit, Ikram maakt haar alleen maar nerveuzer. In de verte ziet Amira het winkelplein al. Het is druk. De mensen doen hun dagelijkse of wekelijkse boodschappen, terwijl Amira hier heeft afgesproken met Mo.
    Aan de rand van de weg, staat de welbekende BMW van Mo. Hij staat tegen de motorkap geleund, terwijl hij een sigaretje rookt, precies zoals de vorige keer, de eerste keer dat Amira Mo ontmoette.
    Amira’s hart klopt in haar keel. Heeft ze zich misschien iets te uitgesloofd? Zal haar kleding wel bij hem in de smaak vallen? Gaat hij haar misschien vertellen dat hij liever vrienden wil blijven?
    Al snel heeft Mo Amira in het vizier, en gooit zijn sigaret op de grond. Geen glimlach, geen gegroet, helemaal niets. Zijn gezicht staat uitdrukkingloos, alsof hij geen spier in zijn gezicht wil verrekken. Dit gaat misschien toch niet zo makkelijk worden, bedenkt Amira. Mo loopt naar de andere kant van de auto, en houdt het portier voor Amira open. ‘Dankjewel,’ bedankt Amira, en ze gaat zitten in zijn BMW. Mo mompelt iets onverstaanbaars, en loopt naar de bestuurderskant. Ook hij neemt plaats, en start zwijgend de auto.
    Met een enorme snelheid racet hij van de parkeerplaats weg. Hoe langer deze stilte zich aanhoudt, des te meer Amira zich zenuwachtig gaat voelen. Mo draait de volumeknop hoger, en zingt zachtjes mee met de muziek.

    I have no choice but to win, cause I,
    absolutely can't lose no way
    200 percent I am on my job,
    gettin' money ain't nothin' left to say


    “Typische mannen muziek,” noemt Amira het. Muziek waarin enkel wordt gezongen over geld verdienen, en auto’s. Hoor je tegenwoordig nog iets anders? Amira kijkt naar buiten, ze kijkt naar de voorbijflitsende huizen, de zomersgeklede mensen, en de velen stelletjes.
    Even later neemt Mo de snelweg. ‘Waar breng je me naartoe?’ denkt Amira hardop.
    ‘Dat zie je zo direct wel.’
    Amira overstroomt zowat van nieuwsgierigheid. Ze volgt de blauwe borden langs de snelweg, en probeert zo te observeren waar ze zich bevind, en waar hij haar naartoe brengt. ‘Mo, je wilde met me praten. Waarom doe je dat dan niet?’
    Mo zwijgt, en scheurt langs de andere auto’s op de snelweg heen. ‘Mo praat tegen me!’ verheft Amira haar stem, ze begint haar geduld nu te verliezen. Maar tevergeefs, Mo rijdt stilletjes door, en negeert Amira. Amira had gehoopt niet te zijn gekomen. Waarom doet hij zo naar tegen haar?
    Even later rijdt Mo Rotterdam in. Hij rijdt niet naar het centrum, of naar een of ander restaurant. Nee, hij rijdt een wijk in Rotterdam- Zuid in, en parkeert zijn auto voor een oud rijtjeshuis. ‘We zijn er,’ zegt hij.
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  13. #1438
    Voorgoed Offline.

    Reacties
    2.307
    17-06-2011

    Wauwie prachitg,zoals gewoonlijk.
    ik ben benieuwd wat Mo in petto heeft.

  14. #1439
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door Mileila_moslima Bekijk reactie
    Wauwie prachitg,zoals gewoonlijk!
    ik ben benieuwd wat Mo in petto heeft...
    Hehehehe
    Citaat Geplaatst door Fashionista91 Bekijk reactie
    leuk
    Thanks
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  15. #1440
    MVC Lid

    Reacties
    1.917
    21-05-2010

    Citaat Geplaatst door Mileila_moslima Bekijk reactie
    TINO!!!!!
    Oussim is een vuile bedrieger,die bij Rania hoort.
    Now you're talking