Poll resultaten: Wie is jullie favoriet?

Stemmers
427. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Lina

    332 77,75%
  • Samia

    54 12,65%
  • Amira

    41 9,60%
  1. #1096
    MVC Lid

    Reacties
    228
    13-08-2009

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Zou ook kunnen Het zal allemaal snel duidelijk worden!
    Lina en tinooo horen gewoon samen!!
    Wanneer plaats je een vervolg?

    c∕̴Ɩlhαmdσulilαh ten αlle tijden..

    Meerdere gebruikers.


  2. #1097
    Voorgoed Offline.

    Reacties
    2.307
    17-06-2011

    Ik verlang naar een vervolg lieve lifeless!

  3. #1098
    CrazyGirl

    Reacties
    6.131
    03-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk dat het Ramzi is. Vooral na het telefoontje van laatst.

  4. #1099
    2 gebruikers

    Reacties
    2.838
    09-03-2009

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Saai verhaal. Nou, dan had ik op het begin niet zo'n goede indruk achtergelaten
    Haha nee je hebt wel gelijk, op het begin moet je er even inkomen voordat er echt iets
    gaat gebeuren.
    Bedankte voor je verdere complimenten! Blijf vooral verder lezen.

    En mijn andere schatjes, bedankt voor al jullie upjess en reacties!!!! Door jullie blijf
    ik gemotiveerd. X


    zeker weten dat verder lees
    alleen als je zo verder blijft schrijven hea
    anders is het niet eerlijk

  5. #1100
    Bijna Lid

    Reacties
    970
    14-09-2009

    Ik denk eerder dat het iemand is van wie we het juist niet verwachten! Misschien wel hoe heet hij; Hicham? Die gek van Amira ff uit zijn coma ontwaakt en daarna revenge!

  6. #1101
    Voorgoed Offline.

    Reacties
    2.307
    17-06-2011

    Citaat Geplaatst door Amouna. Bekijk reactie
    Ik denk eerder dat het iemand is van wie we het juist niet verwachten! Misschien wel hoe heet hij; Hicham? Die gek van Amira ff uit zijn coma ontwaakt en daarna revenge!

    Daar dacht ik eigenlijk ook aan,maar in het laatste stukje,als diegene ''blijf staan'' zegt.
    Komt de stem Lina bekend voor,en Hicham kent ze niet persoonlijk.
    Dus waarschijnlijk is hij het niet.

  7. #1102
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door Mileila_moslima Bekijk reactie
    Daar dacht ik eigenlijk ook aan,maar in het laatste stukje,als diegene ''blijf staan'' zegt.
    Komt de stem Lina bekend voor,en Hicham kent ze niet persoonlijk.
    Dus waarschijnlijk is hij het niet.
    Bravo! Amouna, ik moet zeggen, je zit er dicht bij in de buurt..
    Maar Mileila_moslima heeft ook weer gelijk
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  8. #1103
    Voorgoed Offline.

    Reacties
    2.307
    17-06-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Bravo! Amouna, ik moet zeggen, je zit er dicht bij in de buurt..
    Maar Mileila_moslima heeft ook weer gelijk

    Je maakt nu echt te spannend!
    Dus het is iemand die wie niet verwachten,maar het is geen Hicham?!
    Hmmmm ....even denken.

    FOAD! Hij kwam Lina bekend voor,hij zou het kunnen zijn...

  9. #1104
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door Mileila_moslima Bekijk reactie
    Je maakt nu echt te spannend!
    Dus het is iemand die wie niet verwachten,maar het is geen Hicham?!
    Hmmmm ....even denken.

    FOAD! Hij kwam Lina bekend voor,hij zou het kunnen zijn...
    Jeetje, jullie worden steeds slimmer. Mijn complimenten voor je oplettendheid Mileila_moslima
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  10. #1105
    Voorgoed Offline.

    Reacties
    2.307
    17-06-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Jeetje, jullie worden steeds slimmer. Mijn complimenten voor je oplettendheid Mileila_moslima:bravo:
    Haha nou dankjewel!
    OMG wat moet die klootzak van haar?!
    Krijgen we vandaag een vervolg?

    Uppp voor dit topverhaal!

  11. #1106
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door Mileila_moslima Bekijk reactie
    Haha nou dankjewel!
    OMG wat moet die klootzak van haar?!
    Krijgen we vandaag een vervolg?

    Uppp voor dit topverhaal!
    Hihi, ik heb nog niet gezegd dat hij het ook echt daadwerkelijk is
    Het volgende vervolg moet GEWELDIG worden, dus ben nog even aan het bedenken hoe ik dat ga aanpakken.
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  12. #1107
    Voorgoed Offline.

    Reacties
    2.307
    17-06-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Hihi, ik heb nog niet gezegd dat hij het ook echt daadwerkelijk is
    Het volgende vervolg moet GEWELDIG worden, dus ben nog even aan het bedenken hoe ik dat ga aanpakken.


    Ow hahahaha
    Alle vervolgjes van jou zijn GEWELDIG!
    Dus dat komt vast goed.

  13. #1108

    Reacties
    256
    27-05-2008

    Ik denk Rania!!! Wajow spannend!!

  14. #1109
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    46. Blik in het verleden


    Flashback
    ‘Komt u met mij mee mevrouw,’ zegt een man van middelbare leeftijd in een zwart driedelig pak. ‘Wat is hier de bedoeling van?’ wilt Lina weten. De man zwijgt, en loopt voor zich uit.
    Lina volgt hem een dichte ruimte in. Hij houdt de deur voor haar open, als teken dat Lina de ruimte moet betreden. ‘Wat is..’ Voordat Lina haar zin kan afmaken, heeft de man de deur dicht geduwd. Dat betekend dat Lina nu het enige levende wezen in deze ruimte is. Nu pas neemt Lina de tijd de ruimte in zich op te nemen.
    Het is er prachtig. Lina word omringd door waxinelichtjes die de ruimte een gezellige romantische sfeer bezorgen.
    Maar wie is er nou zo gek al die honderden waxinelichtjes aan te steken? Dat zal urenwerk hebben gekost. In het midden van de donkere ruimte, staat een roodbeklede tafel met twee stoelen erlangs, waarvan een waarschijnlijk voor haar bedoeld is. Op de tafel staat een kandelaar, een aantal borden, twee wijnglazen en bestek. Lina begrijpt er helemaal niets van. Ze houdt totaal niet van romantiek, of iets in die trant, maar dit vindt ze vreemd genoeg best spannend en leuk.
    Lina loopt, op haar killerheels van YSL naar het tafeltje toe. ‘Killerheels’ naverklaart de term ‘killer’ in het woord. Ze knellen haar voeten, en ze lijkt ieder moment haar nek te kunnen breken op de schoenen.
    Lina staat bij de tafel. De borden zijn niet opgediend, en er ligt een rode en een witte roos op een van de borden, en naast het bord ligt een dichte envelop.
    ‘Nu is het niet leuk meer, waar ben je!’ roept Lina quasi lachend. Op dat moment hoort Lina een van haar lievelingsnummers door de ruimte heen.

    I found out what I've been missing,
    Always on the run, I've been looking for someone
    Now you're here like you've been before
    And you know just what I need
    It took some time for me too see

    Never stopping, I was always searching for
    that perfect love
    The kind that girls like me dream of
    Now you're here like you've been before
    And you know just what I need
    It took some time for me too see

    ‘Kom tevoorschijn!’ roept Lina nogmaals, terwijl het nummer zich ongestoord verder afspeelt. Geen gehoor. Haar belangstelling wordt getrokken naar de envelop waar haar naam met sierlijke letters op geschreven staat. Uit de envelop vist ze een blaadje met wat gekrabbel er op.

    Een witte roos..
    Voor de vrede tussen ons.
    De vrede tussen jou en mij

    Een rode roos..
    Voor de liefde van mijn hart
    en voor de liefde van jou
    De liefde voor elkaar
    Onze eeuwige liefde

    Lina kijkt schichtig om zich heen. Waar is hij? Net wanneer ze dat zich begint af te vragen, gaat diezelfde deur als waar Lina net doorheen kwam, open, en verschijnt ‘hij’ in een driedelig beige pak met een witte blouse. Zij die gekleed is in een zwarte strapless jurk, is opeens niet meer zo zeker van haar eigen outfitje, alsof zij met hem concurreert.
    Lina krijgt diezelfde verschijnselen als iedere andere keer als ze hem ziet. Liefdesverschijnselen.
    De liefde die ze voor hem voelt, valt niet te beschrijven. Hij komt op haar afgelopen en bekijkt haar ondertussen
    in haar korte zwarte jurkje. ‘Wat zie je er prachtig uit,’ zegt hij uitgesproken, en hij kan zijn ogen niet van haar
    afhouden. Hij plant zijn lippen op haar voorhoofd, en laat haar dan weer los. Dan doet hij iets wat Lina nooit
    had verwacht. Hij tovert een klein zwart doosje uit de zak van zijn pantalon, en gaat op zijn knieën.
    ‘Lieve Lina, wil je met me trouwen?’
    Lina is zo verbouwereerd, dat ze niets over haar lippen heen krijgt. ‘Zeg ja! Zeg ja!’ spreekt een stemmetje in haar hoofd. Hij opent het doosje, en er verschijnt een prachtige gouden verlovingsring met een diamantensteen.
    Lina slaat haar hand voor haar mond, een mooiere verlovingsring had ze zich niet durven wensen.
    ‘Een ring kent geen einde, hij is oneindig. Net zoals mijn liefde voor jou oneindig is,’ zegt hij, en er schieten
    spontaan wat tranen in Lina’s ogen, die ze vervolgens subtiel wegpikt. Hij is de man van haar dromen.
    ‘Ja!’ roept ze onthutst.
    ‘Ja wat?’ grijnst hij.
    ‘Ja! Ik wil met je trouwen!’
    Hij glimlacht, staat op, en slaat zijn armen om haar heen. Lina voelt zich veilig in zijn armen. Veiliger dan
    bij wie dan ook.


    Langzaamaan opent Lina haar ogen. Ze voelt zich suf, heel suf. Wat is er in hemelsnaam gebeurd? Dan pas
    beseft Lina zich dat ze zich in een vreemde omgeving bevind. De kamer, de meubels, de geur. Wacht eens
    even, dit huis kent Lina. Dit huis staat in haar geheugen gegraveerd.
    Lina zit in de hoek van de lederen bank, met een fleece dekentje om haar heen geslagen. Hoe komt ze hier?
    Hoe is ze hier terecht gekomen? Lina kan zich er vreemd genoeg niets meer van herinneren, maar wel weet
    ze dat ze hier weg wilt. Sterker nog, ze moet hier weg. Ze heeft hier helemaal niets te zoeken. Maar als Lina
    wilt opstaan, valt ze in elkaar met een knallende pijn in haar hoofd. De pijnsteken lijken haar hoofd te
    doorboren. Wat is er met haar aan de hand?
    Even later hoort Lina iemand de trap afkomen. Lina hoopt diep vanbinnen dat ‘hij’ het niet is. ‘Zeg alsjeblieft
    niet dat hij het is. Alsjeblieft, alsjeblieft,’ prevelt ze zachtjes in zichzelf. Toch verschijnt hij in de huiskamer,
    en Lina schrikt. Niet van hem op zich, anders had ze immers niet verwacht, ze schrikt van hoe hij eruit ziet.
    Van het knappe koppie is niets meer over. Zijn gezicht is ongeschoren, hij heeft klaarblijkelijk een hele poos de kapper niet bezocht, en heeft dikke wallen onder zijn ogen. ‘Je bent al wakker zo te zien,’ zegt hij, als een soort bevestiging.
    ‘Laat me gaan,’ piept Lina. Langzaam loopt hij naar Lina, en knielt voor haar neer. ‘Het spijt me dat ik
    het op deze manier moet doen. Maar ik weet dat je mij anders geen kans zal geven met je te praten. Dus moet
    het zo.’
    ‘Je bent knettergek!’ blaft Lina. ‘Wat wil je van me!’
    ‘Ik wil een tweede kans, dat is het enige wat ik van je vraag. Een tweede kans,’ spreekt hij met een
    uitdrukkingloze blik in zijn ogen.
    ‘Die krijg je niet, en zal je ook nooit krijgen!’ sist Lina.
    ‘Ik heb je gezegd dat ik er alles aan zal doen om je weer de mijne te maken. En die belofte maak ik mezelf
    dan ook waar.’


    Flashback
    Toch is Salah niet van plan haar zomaar te laten gaan. Door de maanden heen heeft hij allerlei andere meiden leren kennen, maar geen een is als Lina.
    Onbewust vergelijkt hij ze allemaal met haar maar ze kunnen niet eens in haar schaduw staan. Lina behoort tot hem. De gedachte dat ze ooit oud zal worden met iemand anders, maakt hem boos. De gedachte dat er ooit een andere man haar zal aanraken, maakt hem misselijk.
    Nee, hij geeft de hoop niet zomaar op. Hij zal er alles aan doen om haar weer de zijne te krijgen. Want zonder haar wilt, en kan, hij niet verder.


    Bron:http://www.forums.marokko.nl/showthr...1#post99255825
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  15. #1110
    Je nachtmerrie;)

    Reacties
    258
    05-12-2010

    SALAH!
    Up up up!
    'Als het avond wordt, verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt en als het ochtend wordt,verwacht dan niet dat het avond wordt. Als je gezond bent,moet je je op ziekte voorbereiden en als je leeft,moet je je op de dood voorbereiden'.
    -15