Poll resultaten: Wie is jullie favoriet?

Stemmers
427. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Lina

    332 77,75%
  • Samia

    54 12,65%
  • Amira

    41 9,60%
  1. #631
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    38. Leugentje voor eigen bestwil?


    Samia

    ‘En hoe vond je de film?’ vraagt Fouad na afloop, waarna hij Samia dicht tegen zich aandrukt.
    ‘Zoals elke romantische komedie! Ze eindigen altijd met een happy end, alsof het er in het echt ook zo aan toe gaat!’ zeurt Samia. Toch vind Samia het fijn dat Fouad met haar naar een film ging die zij had uitgekozen.
    Ze is van mannen ruige actiefilms gewend waarin je wordt doodgegooid met vrouwelijk schoon, sportauto’s, een heleboel geld en gangsters. Maar Fouad vind alles goed, zolang Samia maar gelukkig is.
    ‘Daar heb je gelijk in. Maar wij zijn een uitzondering. Wij zijn een levend sprookje, waarin jij mijn prinsesje bent en ik jouw prins,’ zegt Fouad liefdevol en hij kijkt Samia even diep in de ogen. Bij deze blik in zijn ogen, fladderen de vlinders rond in Samia’s buik. Ze bloost even en wend dan haar gezicht af.
    De verlegenheid verminderd bij iedere afspraak, maar toch verleert ze het niet.

    Bij de auto houdt Fouad even het portier voor Samia open, waarna Samia instapt. Dit is ze inmiddels al gewend van Fouad, hij is een echte gentleman. Samia heeft ooit wel eens een date gehad, met een ander, waarin ze voor de grap tegen hem zei: “Goh, wat ben jij nou voor een gentleman! Je houdt de deur niet eens voor me open.”
    Haar date hield het portier voor haar open, Samia ging gevleid zitten, en vervolgens moest ze zelf weer de deur dichttrekken.
    Echte mannen, gentlemens, zijn zeer schaars. Samia is er van overtuigd dat het in je genen moet zitten, je kunt het niet aanleren. Deuren voor je open houden, je regelmatig plezieren met een bosje bloemen, je minstens een dag in de week verwennen met een doos bonbons en je stoel aanschuiven. Waar vind je zulke mannen nog?
    Door de jaren heen zijn ze dit afgeleerd. Dit vinden ze iets voor pussy’s, voor watjes! Alleen zieligerds die met moeite aan de vrouw komen, doen dit.
    Maar Fouad is geen pussy, maar gelukkig voldoet hij wel aan het plaatje van een gentleman.

    ‘Samia,’ begint Fouad wanneer ze in de auto zitten. Samia merkt dat Fouad zenuwachtig begint te worden, en Samia doet dat dan automatisch ook. ‘Ik heb alle respect van de wereld voor je Samia. Daarom vind ik dat het tijd is om serieus te worden, we hebben nu al wel lang genoeg afspraakjes gehad. En ik denk ook niet dat je vader dit waardeert.’
    Woorden schieten Samia te kort. Waarom krijgt ze telkens haast een hyperventilatie als hij over dit onderwerp begint?
    ‘Ben je bereid om je te gaan bedekken?’ Zijn ogen rollen over Samia’s “westerse” kledij.
    ‘Als we getrouwd zijn wel,’ bedenkt Samia.
    ‘Waarom nu niet? Wat is het verschil tussen nu en dan? Je bent toch van mij?’
    ‘Ik ben er nog niet klaar voor Fou. Allicht ben ik het van plan, maar dan wil ik gelijk alles in een keer goed doen,’ brengt Samia een redelijk argument naar voren.
    ‘Alle kleine beetjes helpen. Je kan niet in een klap alles goed doen, dat gaan gewoon niet.’
    ‘Hm,’ doet Samia en ze hoopt op een ander topic. Dit is namelijk niet haar favoriet.
    ‘Maar weet je Sam, toch ben ik supertrots op je! En weet je waarom? Je bent niet zo dom geweest met iemand het bed in te duiken! Je hebt geen smerige handen aan je lichaam gehad, smerige handen van jongens die geen greintje respect voor je bezaten. Je hebt je niet om laten praten. Je hebt jezelf niet verloren in je eigen gevoelens, en verlangens, uiteraard. Ik ben enorm trots op je. Niet veel meiden die je dat nadoen,’ complimenteert Fouad Samia enthousiast. ‘Het mooiste wat je mij ooit kan geven, is je maagdelijkheid Sam. Niets is mooier dan dat. En ik kan niet wachten op die nacht. Die nacht dat ik het van je af neem, en dat het voor eeuwig voor mij is.’
    Samia slikt pijnlijk. Hoe gaat ze zich hieruit redden? Moet ze weer liegen? Of moet ze de waarheid spreken? Wellicht zal hij Samia ter plekke uit de auto schoppen. Dit is het moment om de waarheid te vertellen. Maar ze kan het niet, ze wilt zijn trots niet van hem afnemen.

    Als Samia thuis aankomt, rent ze direct naar haar slaapkamer en gaat op haar bed liggen. Ze pakt haar Blackberry erbij en scrollt naar Lina’s venster.
    Sam: Ik haat Marokkanen en bepaalde normen en waarde van ze!
    Lina: Huh?
    Sam: Jij en Souhaila hadden gelijk! Ik had al op het begin de waarheid moeten vertellen. Maar ik ben te schijterig Lina. Ik ben te bang dat hij mij zal dumpen.
    Lina: Het kwaad is al geschiet Sam. Je kan er nu verder niets aan veranderden, behalve de waarheid vertellen dan. Maar ik denk niet dat je dat van plan bent.
    Sam: Hij hecht veel waarde aan de kuisheid van de vrouw. Ik kon niet anders Lina, ik kon het hem vertellen, maar deed dat niet. Dat terwijl ik altijd zo stoer zei dat mijn toekomstige mij zou moeten nemen zoals ik ben.
    Lina: Het is bij een keer gebleven. Je bent zowat weer dichtgegroeid. Dit is niet de beste keuze, maar je wilt hem niet kwijtraken, dus zit er niets anders op dan dat.
    Sam: Maar stel dat hij het wel zal merken of voelen, wat dan Lina? Dan ben ik hem kwijt. Zal ik me laten dichtnaaien? Zoveel Marokkaanse vrouwen doen dat toch tegenwoordig?
    Lina: Doe niet zo mal. Je gaat je niet laten dichtnaaien. Er is bewezen dat een man niet kan voelen of hij een vrouw ontmaagd. Wellicht kan hij voelen hoe strak je vanonder bent, maar dat zit bij jou wel goed, denk ik.
    Sam: Iewl! Daar wil ik helemaal niet over na denken. But thanks for your advice!
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  2. #632

    Reacties
    256
    27-05-2008

    Citaat Geplaatst door LadyNadoor.. Bekijk reactie
    En nog steeds aan het wachten!
    Jaaa maar vind t niet ergg!

  3. #633
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door Estrel Bekijk reactie
    Jaaa maar vind t niet ergg!
    Ik heb hem geplaats Zie hierboven. Er ging iets mis tijdens het plaatsen xx
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  4. #634
    Voorgoed Offline.

    Reacties
    2.307
    17-06-2011

    Wauw fantastisch!
    upppp!!

  5. #635

    Reacties
    256
    27-05-2008

    Upppppppppppppppppppppppp!!, Thanksz voor het vervolgje.!!

  6. #636
    MVC Premium

    Reacties
    2.132
    07-04-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Oepsakeee

    Just open your heart, shine like the sun now
    Reach out your hand and your worlds become one now.
    Think what a world this world would be, when you believe


  7. #637
    MVC Lid

    Reacties
    80
    17-10-2010

    Wauww, upss!
    'A sincere heart will neither be flattered by praises nor be affected by insults because it knows Who it actually wants to please..'

  8. #638
    MVC Lid

    Reacties
    602
    08-05-2011

    oepaa zoals altijd pracht verhaal
    <3

  9. #639
    la carte lational...

    Reacties
    367
    13-06-2006

    Up tijdje geleden dat we een vervolgje van Samia hebben gehad.. X
    Wat ik heb, wil ik niet verliezen Maar waar ik ben, wil ik niet blijven, Diegenen die ik liefheb, wil ik niet verlaten Maar die ik ken, wil ik niet meer zien, Waar ik leef , wil ik niet sterven, Maar waar ik zal sterven, daar wil ik niet heen: Ik wil blijven, waar ik nog nooit geweest ben.
    [Thomas Brasch]

  10. #640
    Alhamdoulillah.

    Reacties
    1.074
    04-11-2007

    Topverhaal meid, ga zo door!
    Degene die vergeving vraagt voor een zonde is geen zondaar..[Hadith 1509.]

  11. #641
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Thanks voor jullie ups schatties!
    & inderdaad heb ik al een tijdje niet geschreven over Samia, maar
    dat betekend niet dat ze niet meer mee speelt
    Nu zal ze even niet zo vaak voorkomen, maar dat komt later weer wel
    XX
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  12. #642
    CrazyGirl

    Reacties
    6.131
    03-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Dankjewel voor het vervolg Leuk, een stukje over mijn favoriet Samia. Ga weer snel verder! d

  13. #643
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door crazygirl8291 Bekijk reactie
    Dankjewel voor het vervolg Leuk, een stukje over mijn favoriet Samia. Ga weer snel verder! d
    Alstublieft mops!! Ik ga zo snel mogelijk verder, ben nu namelijk op stage x
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  14. #644
    Hageneeesjé070!

    Reacties
    388
    17-12-2010

    Oepaaa
    Don't dream your life , live your dreams

  15. #645
    Bijna Lid

    Reacties
    970
    14-09-2009

    Busted, je bent online!