1. #1411
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door Meme22 Bekijk reactie
    Upupuppu


    woullah meid, je schrijft heel goed Tbarkellah
    ga snel verder , want het is echt leuuk aan het worden
    1vraagje heb ik wel ... Je zei dat die buurvrouw van je hoofddoek droeg ,en dan heeft ze haar haar geverfd ...Draagt ze nou hoofddoek ofniet?


    Groetjes Meryem
    Bedankt meid!

    Maar ze draagt dus geen hoofddoek ik heb eerder dus een fout gemaakt, kun je mij misschien vertellen welke pagina dat is dan corrigeer ik dat even


    BVD,

  2. #1412
    The Only One. (L)

    Reacties
    124
    21-03-2010

    Upup, schrijf vervolgjeee!!
    I May Not See You As Often As I Like. I May Not Get To Hold You In My Arms All Through The Night. But Deep In My Heart I Truly Know, You're The One That I Love And I Can't Let You Go!

  3. #1413
    MVC Lid

    Reacties
    1
    06-04-2010

    ik hb tot nu toe alles gelezen ik moet zegge dat je wel heel goed kan sgrijve maar wnr ga je verder en sgrijf zo liefst mogelijk een vervolg tot het einde

    je grootste fan

  4. #1414
    Mss. I

    Reacties
    82
    30-09-2006

    Ik had even nietmeer gevolgd omdat je niet meer schreef. Maar wat ben ik blij dat je nu toch verder doet! Je schrijft prachtig!! Dit zou een boek moeten worden en dit mogen ze gerust verfilmen!! Ga snel verder meid...
    Verliefd Verloof & Bijna getrouwd

  5. #1415
    <- Kenza

    Reacties
    87
    17-12-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Nieuwe Fann uuppp!!
    Meerdere gebruikers...

  6. #1416
    MVC Lid

    Reacties
    10
    31-08-2010

    ik heb tverhaal gelezen in2 uurtjes,
    en ik wil verderr lezen!!!

  7. #1417
    MVC Lid

    Reacties
    10
    31-08-2010

    ik heb tverhaal gelezen in2 uurtjes,
    en ik wil verderr lezen!!!

  8. #1418
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    We stonden samen in de rij, wat was het druk zeg. Maar we zouden in ieder geval een leuke tijd tegemoet komen. Ik keek rond en zocht enkele keren oogcontact op met onbekende jongens die ook in de rij stonden. Ik moet je zeggen, der stonden wel hele knappe lekker gozers in de rij. Yasma keek me lacherig aan, 'Ik heb je wel door' zei ze zachtjes. Ik knipoogte naar der en ging weer verder waar ik mee bezig was. 'Doe van alles om hem vanavond te vergeten meid, je verdient een leuk avondje uit' zei ze me in de oor. Ik gaf er een kus op de wang 'Dankje schat, heb je hem al gevonden trouwens?' vroeg ik haar. Want hij was nergens te bekennen, wie weet liet ie der schieten en zou die niet komen opdagen. Ze keek aarzelend rond, 'Hmm, ik heb geen idee ik zie hem in ieder geval niet' zei ze teleurstellend. Ik knuffelde haar en stelde haar gerust. Na enige tijd stonden we aan het poort van de discotheek en vroeg de grote brede man onze id's en onze kaartjes. Met een speelde lach overhandigde ik hem die. Hij knipoogte naar me en lachte zijn tanden bloot. Yasma trok al gauw aan mijn arm en zo liepen we samen de discotheek binnen.

    De muziek tetterde in mijn oren en ik voelde me weer als vanouds. Ik voelde me vrij, ik voelde me happy en ik voelde me de gelukkigste van de wereld, vreemd genoeg. Drank had er waarschijnlijk een rol in. We keken allebei rond vanaf een trappetje, zij zocht naar haar date en ik zocht naar een leuke jongen waar ik mee kon dansen en wie weet wat nog meer. Na enige tijd keek Yasma geirriteerd, ze kon hem niet vinden. Hij had haar blijkbaar laten zitten of iets dergelijks. Ik bestelde een sterk drankje aan de bar en gaf haar die. Ze schoot hem in een teug naar achter, ze fleurde meteen op. We liepen samen de dansvloer op en gingen helemaal los op de muziek. Al gauw werd het drukker op de dansvloer en cirkelde iedereen zich om ons heen. Op een gegeven moment kwam er een jongen achter mij staan, ik voelde het eerst niet maar daarna wel. Ik keek even om en zag een stoppelbaardje en een kaal koppie. Perfect! dacht ik. Ik liet hem daar staan en vervolgens danste ik tegem hem aan en zakte tot aan de grond en weer omhoog. Hij liet zijn vingers over mijn lichaam glijden en kuste mij in mijn nek. Ik liet alles toe, ik had niet zoveel moeten drinken naderhand. Vervolgens draaide ik mij om en zoende hem volop zijn mond. Hij duwde mij om de een of andere reden van mij af. Ik keek verschrikt op. Ik dacht dat die dat wou, what the ef? dacht ik bij mijzelf. 'O, jij bent er zo eentje' riep hij me na en liep vervolgens weg. Ik liep hem achterna en vroeg hem wat hij daarmee bedoelde. Hij antwoorde niet. Ik pakte hem bij zijn arm en vroeg hem mijn vraag te beantwoorden. 'Hoe bedoel je, ik ben zoals wat of wie?'vroeg ik hem verbaasd. 'Kijk is naar jezelf, je bent een mooie meid maar je verpest jezelf zo door je zo op te doffen, en volgensmij heb je wat op. Even serieus waar moet ik ooit in godsnaam een vrome vrouw vinden?' zei hij gestresst. 'Nou dan ben je hier niet op het juiste adres' zei ik hem geirriteerd. Zijn woorden hadden mij op de een of andere manier toch gekwetst. Ik keek naar de grond en dacht na over zijn woorden. Hoe kon het dat hij mij zo kon raken met zijn woorden, ik bedoel ik ken die gast niet en hij heeft zo een impact op mij?! Hij legde een hand op mijn schouder. 'Meid, kijk is een keer in de spiegel, en probeer dan te bedenken wat er nog over is van jou. Ik heb zo een idee van wat je hebt meegemaakt. Het is nooit te laat om berouw te tonen meid. Denk goed na over je volgende stappen' zei hij. Hij haalde zijn hand oer mijn wang en liep vervolgens weg. Ik bleef er gebroken achter.

    Hij had mij diep en diep geraakt. Ik keek om mij heen en zag Yasma met een jongen dansen, het ging er ruig aan toe. Ze miste me vast niet, ik besloot aan de bar te zitten. Het zat letterlijk vol met allerlei jongens, maar daar trok ik me niets van aan. Ik bestelde een drankje en kon zijn woorden nog goed herinneren. Ik bestelde er nog een, en dit weer en weer keer op keer totdat ik mijzelf vergat en zijn woorden ook vergat. Ik voelde mijn hoofd zwaar worden en legte een arm op de bartafel en legde daar mijn hoofd op.

  9. #1419
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    HAaaaaaaaaaaaaaaaay dames!


    Ik heb een klein stukje getypt, maar wel mijn best gedaan.


    Veel leesplezier iig.


    x

  10. #1420
    MVC Lid

    Reacties
    210
    28-10-2009

    mooi stukje ga verder uuuuuup
    2 gebruikers

  11. #1421
    MVC Lid

    Reacties
    278
    23-08-2006

    jaaaaaaa verder ajb
    ...Allah ie Rahmoe Solyman... 11 - 09 - 2010

  12. #1422
    MVC Lid

    Reacties
    707
    02-08-2010

    Nog een? :$

  13. #1423
    MVC Lid

    Reacties
    25
    14-07-2010

    gaa snell verderr pleaseee!!!

  14. #1424
    MVC Lid

    Reacties
    87
    17-08-2009

    Uuuuuup voor jou meis je hebt een goed verhaal plaats snel nog een stukk een LANG vervolg.!

    (K)
    Anighes i yemma, yemma maymi tedroed yemma maymi tedroed??

    Anighes i yemma, yemma eg ahmi tedoed yemma eg ahmi tedoed.!

  15. #1425
    Zachte G

    Reacties
    233
    19-05-2006

    ga verder meid vind het een mooi verhaal
    Laatst gewijzigd door dimar: 05-09-2010 om 22:51 Reden: .