1. #1036
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Trotse mama ♡♡

  2. #1037
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik heb het geprobeerd dames, maar welou inspiratie!
    Ik zit maar te denken en denken..

  3. #1038
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Echt jammer. Ik verlang namelijk zo erg naar een vervolg.
    Trotse mama ♡♡

  4. #1039
    Surii/HindussMoslimm

    Reacties
    2.110
    02-12-2009

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!

    I Say What I Mean & I Mean What I Say!!



    ZEEPAREL_24

    Gekke_mama


  5. #1040
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik ga het weer proberen!

  6. #1041
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Sommige dagen lijkt de de wereld op de kop te hangen, en op de een of andere manier, en vast wanneer je het totaal niet verwacht herstelt de wereld zich.


    Mijn broer balde zijn vuisten, mijn gezicht voelde warm aan. Ik was bang geworden, Hij keek met een vurige blik naar me toe. Ik pakte Appie bij zijn shirt en trok hem naar me toe zo dat hij als het ware mij beschermde. Ik keek angstig in mijn broers ogen, hij keek me hatelijk aan. 'Is dat waar'' vroeg hij, mijn ogen spraken boekdelen. Ik hoefde niets te zeggen hij had het al door. 'Dus al die tijd, dat onze moeder en jou zusje voor jou hebben gebeden, doe3a's voor jou hebben gedaan hing jij de **** uit' zei hij kwaad. Ik voelde me nu nog slechter, ik keek hem nog steeds aan en pikte wat traantjes weg, nu pas drong het tot me door wat voor schande ik was. Maar ik deed het niet voor me zelf, maar deels voor mijn zusje. 'Wacht even' ze ik hem, ik wilde dat hem zeggen maar hij liet mij niet uitspreken. 'Ik was nog niet uitgesproken' Ik praatte weer door hem heen, 'Ja wacht nou even' zei ik. Hij sloeg niet even daarna zijn vuist op de muur. 'Luister verdomme'. Ik werd er bang van. Appie keek hem alleen vreemd aan, verder deed die niets. Hij kwam rustig op ons aflopen en bekeek Appie van top tot teen 'En hij is jou baas' zei hij. Ik knikte alleen. 'Noor ik heb nu het recht om jou helemaal de kanker in de slaan wist je dat' zei hij wat lacherig. 'Je maakt iedereen in onze hele familie belachelijk' 'Je verdient het niet om mijn zusje te zijn, je bent slechts iemand die haar lichaam verkoopt en zich vervolgens zwanger laat maken door deze flikker hier' zei hij weer. 'En nu ben je en je familie en de mogelijkheid tot een echtgenoot kwijt. Wie wil er nou een vrouw die geen kinderen meer kan krijgen en haar lichaam heeft verkocht?' zei hij. Het voelde alsof hij elke keer weer een mes in mij stak en dat hij deze na elke zin dat hij zei 45 graden draaide. 'Ik' hoorde ik uit Appie's mond komen. Ik keek hem aan, hij keek woedend in de ogen van mijn broer. 'Wat jij?' vroeg hij. 'Ik zou haar echtgenoot willen zijn, ze heeft haar hart op de goede plaats zitten' zei hij. Meende hij dit? Of zei hij maar wat? Ik keek hem snikkend aan terwijl hij zijn blik nog op mijn broer had gevestigd. Hij begon te lachen, en steeds harder. Ik wist niet waar het vandaan kwam. Even later gaf hij mijn Appie een stomp in zijn gezicht. In een klap lag Appie op de grond, die kwam blijkbaar hard aan. Mijn broer hurkde zich naar hem toe en begon op hem in te slaan. Het hield maar niet op, Ik schreeuwde van alles maar niets leek te helpen, ze stopte maar niet. Er lag nu een plas van bloed. op de grond. Appie sloeg hem niet terug, hij liet het maar over hem heen komen. Ik wist niet wat ik moest doen, ik drukte op het knopje onder mijn bed en niet gauw kwam een broeder mijn kamer binnengewandeld. 'Jongens, hoe daar is mee op' zei hij, maar zijn woorden leken lucht. Hij keek me aan en zei wat ik moest wachten. Ondertussen sloeg mijn broer nog steeds op Appie in. Op de gang stonden nu veel mensen de kamer in te kijken en ik wist me geen raad. Mijn broer had het eindelijk door dat ze daar stonden en ging van Appie af. Hij keek nog eenmaals naar hem en tufte op mijn Appie. Hij keek naar hem, hij lag verloren op de grond en voor ik het wist plante mijn broer zijn vuist zo hard mogelijk op mijn kaak. Ik viel bijna uit mijn bed, het gloeide helemaal en deed ongelofelijke pijn, maar de stompen die daarop volgde deden meer pijn.

    Er kwam al gauw beveiliging aangerend die hem de kamer uithaalde. 'Moge Allah jou een plekje in de Hel schenken, Kanker ****' schreeuwde hij op de gang, een politie auto stond buiten voor mijn raam. Hij werd op de achterbank geplaatst en de artsen knapten ons op, Appie kreeg een kamer aangewezen want hij was er erg aan toe. 'Je hebt een paar hechtingen nodig' zei de zuster. Ik antwoordde niet en liet slechts mijn tranen vallen.



  7. #1042
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door HONNIITSMI Bekijk reactie
    Upup Spannend
    Wat denk jij dat er nu gaat gebeuren?

    Dames willen jullie mij btw een plezier doen en op mijn verhaal stemmen;

    http://www.forums.marokko.nl/showthread.php?t=3166688

  8. #1043
    MVC Lid

    Reacties
    15
    25-03-2010

    ik denk dat appie met haar gaat trouwen!!!
    upp!!

  9. #1044
    MVC Lid

    Reacties
    601
    27-11-2009

    Citaat Geplaatst door larachia95 Bekijk reactie
    ik denk dat appie met haar gaat trouwen!!!
    upp!!
    Dat denk ik ook

    EAT
    PRAY
    LOVE


  10. #1045
    The Only One. (L)

    Reacties
    124
    21-03-2010

    UPUPUP, Ik denk ook dat Appie met haar gaat trouwen!!
    I May Not See You As Often As I Like. I May Not Get To Hold You In My Arms All Through The Night. But Deep In My Heart I Truly Know, You're The One That I Love And I Can't Let You Go!

  11. #1046
    Surii/HindussMoslimm

    Reacties
    2.110
    02-12-2009

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!

    I Say What I Mean & I Mean What I Say!!



    ZEEPAREL_24

    Gekke_mama


  12. #1047
    MVC Lid

    Reacties
    253
    13-11-2005

    UPPPP ga snel verder!

  13. #1048
    Surii/HindussMoslimm

    Reacties
    2.110
    02-12-2009

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!

    I Say What I Mean & I Mean What I Say!!



    ZEEPAREL_24

    Gekke_mama


  14. #1049
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door ANGELL. Bekijk reactie
    Ik zit thuis met een schouder uit de kom, dus pleaseplease ga verder.!! het is zoo spannend...
    Aaaagosje; Moge Allah jou genezen.

  15. #1050
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Heftig!


    Ga gauw verder.
    Trotse mama ♡♡