1. #946
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Happiness:

    Maybe we're not supposed to be happy. Maybe gratitude has nothing to do with joy. Maybe being grateful means recognizing what you have for what it is. Appreciating small victories. Admiring the struggle it takes simply to be human. Maybe we're thankful for the familiar things we know. And maybe we're thankful for the things we'll never know. At the end of the day, the fact that we have the courage to still be standing is reason enough to celebrate
    .

    Ik opende moeizaam mijn ogen, met moeite keek ik rond niet even later wist ik waar lag. Ik zag een dokter in de deuropening staan. Ik schraapt mijn keel en riep haar naar me toe. 'Dokter' zei ik zachtjes, mijn keel deed pijn. Ze draaide zich om en keek me met een vriendelijke lach aan. 'Hoe gaat het' vroeg ze me. Ik keek haar aan en probeerde te praten maar mijn keel deed te veel pijn, elke woord die ik probeerde te zeggen voelde als een mes in mijn keel. 'Stil maar ik zal je wat geven om de pijn te verzachten' zei ze, ze liep even de kamer uit en kwam terug met wat spullen in haar hand. Ze gaf dit aan mij en zei dat ik dit op moest drinken. Dat deed ik vervolgens. Niet even later viel ik weer in slaap.

    'Ja dat ben ik' hoorde ik een bekende stem zeggen, ik opende weer moeizaam mijn ogen en schraapt weer mijn keel nu was de pijn minder, blijkbaar hadden de medicijnen geholpen. Ik keek naar de hal waar de stemmen vandaan kwamen maar ik kon net niet zien wie het was. Ik draaide mijn gezicht weer en staarde naar buiten.
    'Ze ligt hier, komt u maar mee' hoorde ik vervolgens. Ik keek naar de deuropening en wist niet wat voor gevoel mij overkwam. Ik had hem nooit verwacht hier. Het was mijn broer. Mijn bloedeigen broer die zowat deed alsof ik niet bestond. Hij liep de kamer in en bekeek me even, hij nam plaats op de stoel in de hoek van de kamer en zei verder geen woord. De zuster keek van mij naar hem. 'Goed ik zal jullie alleen laten, ik heb hem voor je opgebeld want een ongeruste familie is niet fijn hé' Ik kon wel door de grond zakken, waarom belde ze perse hem op waarom niet mijn moeder. 'Wat kom je doen' zei ik hem. 'Wat is er gebeurd' 'Zou je zo vriendelijk willen zijn om deze kamer te verlaten aub.' zei ik hem. Ik had hem niet nodig hij mocht voor mijn part dood. Het bleef even stil, het enigste wat ik hoorde was het getik van zijn mobiel. Hij zat blijkbaar te sms'en. Op de gang hoorde we wat luidere stemmen, ik wilde weten wat er aan de hand was. Ik keek even naar de deur en hield zowat mijn adem in om te horen wat er gezegd werd. 'Je kan me niet tegenhouden, ik wacht hier godverdomme 2 uur ik wil nou wel even zien hoe het met der gaat ja' zei een blijkbaar boze iemand. 'Meneer kalmeert u even en neem een kop koffie' 'Wat heb ik aan een kop koffie' schreeuwde hij harder. Mijn broer hield op met het tikken op zijn telefoon en stond vervolgens op. Hij liep naar de deur en opende deze om te zien wat er aan de hand was. Ik keek naar de boze jongen en net wanneer ik dat deed keek hij mij aan, mijn hart sloeg slagen over.

    Het was Appie.

  2. #947
    Surii/HindussMoslimm

    Reacties
    2.110
    02-12-2009

    spannendddd,, uuuuuuuuuuuuuuuuuuup!

    I Say What I Mean & I Mean What I Say!!



    ZEEPAREL_24

    Gekke_mama


  3. #948
    Surii/HindussMoslimm

    Reacties
    2.110
    02-12-2009

    uuuuuuuuuuuuuuuuuup!

    I Say What I Mean & I Mean What I Say!!



    ZEEPAREL_24

    Gekke_mama


  4. #949
    MVC Lid

    Reacties
    466
    16-02-2006

    wij willlleeeeen meeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr

  5. #950
    MVC Lid

    Reacties
    107
    24-12-2009

    Dat verhaal is echt gwn niet normaal prachtig !!

    Ik SMEEK je om verder te gaan

  6. #951
    ____________________

    Reacties
    743
    18-11-2009

    Spanned &Uppp
    Je doet het superrr /.
    Verliefd op 't leven , getrouwd met de dood.

  7. #952
    MVC Lid

    Reacties
    15
    25-03-2010

    waah!

    ik word gek ik wil meer &meer!!

  8. #953
    Luisterend oor...

    Reacties
    267
    05-02-2010

    Prachtig Wooeew

    Upupupupupupupppupupupuupupupupupupupupupupupupupu pupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupu pupupupupupupupupupupupupupupupupupupuupupupupupup upupupuupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupu pupupupupupupupupupupup

    Perfect

    Iedereen moet mooi zijn, dat maakt me ziek. Van ieder mens is er maar een, dus dat maakt me uniek. Ik ben gewoon wie ik ben, het valt niet altijd mee, maar als ik sterf kan ik zeggen: i did it my way. Ik voel me vaak erg klein. Ik voel je woorden prikken, ja ze doen pijn. Maar ik geef niet op ik vecht mijn weg. Noem me maar lelijk, dik, te groot of te klein, zo ben ik geboren en zo zal ik zijn


  9. #954
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Spannenddddddd.. Waarom moet je net nu per se stoppen.
    Mag ik je slaan?


    Nog een vervolg, nog een vervolg! Up.
    Trotse mama ♡♡

  10. #955
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    788
    05-07-2009

    Mogen Wij Aub Meerdere En Langere Vervolgjes...??
    Anyone can give up, it’s the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that’s true. Strength


    Meerdere gebruikers


  11. #956
    Surii/HindussMoslimm

    Reacties
    2.110
    02-12-2009

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!

    I Say What I Mean & I Mean What I Say!!



    ZEEPAREL_24

    Gekke_mama


  12. #957
    Surii/HindussMoslimm

    Reacties
    2.110
    02-12-2009

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Spannenddddddd.. Waarom moet je net nu per se stoppen.
    Mag ik je slaan?


    Nog een vervolg, nog een vervolg! Up.
    whuahaha jij bent egth grappiggggg!!
    ''mag ik je slaan??''

    I Say What I Mean & I Mean What I Say!!



    ZEEPAREL_24

    Gekke_mama


  13. #958
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik heb nooit echt nagedacht over hoe ik dood zou gaan,
    hoewel ik daar de laatste maanden redenen genoeg voor had.
    Maar zelfs al had ik dat gedaan,
    dan nog zou ik nooit gedacht hebben dat het zo zou gaan



    Hij riep mijn naam, steeds harder en harder en kwam de kamer in lopen. Hij liep naar me toe en gaf me een kus op mijn hoofd. Ik voelde een traan op mijn wang van hem vallen. Ik schaamde me, me broer keek mij woedend aan en ook Appie had nu door dat we niet alleen waren. Hij keek van mij naar hem net zoals de zuster dat deed. Mijn broer gooide de deur met een zwaai dicht en keek me verwoesterd aan. 'Wie is dat?' vroeg hij, ik keek hem niet aan. Ik was te bang. Nog steeds had hij zo een effect op me. Appie liet mijn handen los die hij daarnet vastpakte. Hij liep naar mijn broer toe en vroeg hem wie hij was. Mijn broer deed percies het zelfde en zo bleven ze doorgaan. 'Wie ben jij' zei ze een en vervolgens de ander. Ik werd er ongelovelijk nerveus van. Appie gaf mijn broer een duw en van het een kwam het ander, voor ik het wist stonden ze elkaar te vermoorden. Appie had niet door dat dat mijn broer was, ik probeerde het hem meerdere malen duidelijk te maken maar het leek alsof ze mij niet hoorden, alsof ze slechts bezig waren met het vermoorden van elkaar. Maar dit moest stoppen. 'Stop' riep ik een paar keer, ik boekte alleen weinig resultaat. Ik deed het nog is met een luidere stem maar nog steeds niets. Ik rechtte mijn rug en schraapte mijn keel, ik nam een diepe adem in en gilde zo hard ik kon ''Stop''. Terwijl ik dat deed hoorde ik het beeldscherm naast me steeds sneller piepen en de lijnen werden steeds groter, mijn hartslag ging steeds maar hoger. Ik voelde me niet meer goed, en de jongens hadden het niet door. Ik voelde een ongelofelijke pijn in mijn buik ik greep er naar. Mijn baby. Mijn baby, ik heb niet aan de zuster gevraagd hoe het met mijn baby gaat. De pijn werd erger en erger, ik lag diagonaal over mijn bed en kotste wat uit. De pijn leek niet te stoppen, ik drukte op het knopje naast mijn bed en de zusters kwamen al aangerend. Appie en mijn broer hadden nu eindelijk oog voor mij, maar het was te laat. 'Heren kunnen jullie deze kamer verlaten' zei een dokter, 'Wat is er aan de hand' 'Nu alstublieft' ze luisterde niet en bleven staan. Ik kon alles nog wazig zien en horen maar voor hoelang was dit?
    Er kwamen nog meer dokters, ze probeerde mij in mijn bed te krijgen en mij te kalmeren met medicijnen maar de lukte niet. 'Ze heeft een toeval breng haar naar de OK 2' hoorde ik een vrouw naast me zeggen. 'Ze moet nog herstellen van de operatie die ze gister al heeft gehad' zei een andere dokter. 'Doe wat ik zeg of je raakt je patiënt kwijt' zei de vrouw naast mij. Het leek alsof zij zijn baas was en hij maar naar der moest luisteren. En nu was het zo dat ik het piepje steeds harder en sneller hoorde, en het werd zwart voor me ogen.

    'Bed los' 'Laad op tot 150' Ik voelde een schok, maar het was niet genoeg. 'Tot 300' bam, en mijn hartslag was weer terug. 'We moeten haar nu opereren anders loopt het goed fout af' Ze reden met me weg, en even voelde het weer alsof ik een deja vu had. Ik ging weer de operatiekamer in. Zal ik er dit keer levend uitkomen of niet?


    Ik weet, ik weet weinig
    Maar beter iets dan niets toch?
    haha

    -

  14. #959
    Surii/HindussMoslimm

    Reacties
    2.110
    02-12-2009

    wejoooooowww spannnendddd
    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!

    I Say What I Mean & I Mean What I Say!!



    ZEEPAREL_24

    Gekke_mama


  15. #960
    The Only One. (L)

    Reacties
    124
    21-03-2010

    UP .. Echt spannend!!
    Vervolg snel!
    I May Not See You As Often As I Like. I May Not Get To Hold You In My Arms All Through The Night. But Deep In My Heart I Truly Know, You're The One That I Love And I Can't Let You Go!