1. #811
    100% metalsia!!!!!

    Reacties
    41
    03-12-2004

    plzz schrijf verder je hebt al bijna een week niets geplaatst!
    Allahu AKBAR!!!!!!!

  2. #812
    MVC Premium

    Reacties
    3.181
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    UP


    Lees ook mijn verhalen

  3. #813
    Luisterend oor...

    Reacties
    267
    05-02-2010

    Upup Ga Verder Wanneer Je Kunt

    Iedereen moet mooi zijn, dat maakt me ziek. Van ieder mens is er maar een, dus dat maakt me uniek. Ik ben gewoon wie ik ben, het valt niet altijd mee, maar als ik sterf kan ik zeggen: i did it my way. Ik voel me vaak erg klein. Ik voel je woorden prikken, ja ze doen pijn. Maar ik geef niet op ik vecht mijn weg. Noem me maar lelijk, dik, te groot of te klein, zo ben ik geboren en zo zal ik zijn


  4. #814
    MVC Lid

    Reacties
    12
    04-06-2009

    erg mooi(L)

  5. #815
    ____________________

    Reacties
    743
    18-11-2009

    heel jammer.
    Verliefd op 't leven , getrouwd met de dood.

  6. #816
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    788
    05-07-2009

    volgens mij houdt het hierbij op?
    Anyone can give up, it’s the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that’s true. Strength


    Meerdere gebruikers


  7. #817
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-03-2010

    jammer ik hoop dat het verder gaat..

  8. #818
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Met een grote glimlach genoot ik van de buitenlucht.Het was alweer donkerder geworden, het was kouder geworden. Mijn haartjes stonden overeind. Ik hoorde de schuifdeuren open gaan en keek even op, natuurlijk wie anders. Hij nam plaats op een tuinstoel, hij had wat te drinken meegenomen. Hij was zo wispelturig steeds. Ik wist niet wat hier achter zat. Ik bekeek hem aandachtig, totdat ik zijn aandacht had we keken elkaar aan. 'Is er wat' vroeg hij me, ik draaide gauw mijn hoofd om en deed alsof ik niets hoorde. Ik nam een slok van mijn drinken en schonk hem geen aandacht meer. 'Hee Noor morgen ga je weer werken he' zei hij opeens. Even schrok ik, ik verstijfde. Ik bleef maar voor me uit staren, was het weer zover.. Ik was bang voor wat zou komen, zou het niet schadelijk zijn voor het kindje dat in me groeit vroeg ik me af. Ik wilde het eigenlijk niet maar ik had geen keuze. Ik stond op want de kou was ondraagelijk, ik ging naar binnen en vervolgens naar mijn kamer.

    Op het grote afgelegen terrein zag ik de meiden die ik al eerder had ontmoet, ik liep naar ze toe en groette ze. we praatten even bij maar al te veel kon ik niet los laten. We werden steeds fel aangekeken, Een aantal auto's kwamen aangereden en zo splitste wij ons, iedereen zette zijn beste beentje voor en probeerde de heren in de auto's ervan te overtuigen zich met ze mee te nemen. Hoe koud en hoe eng de mensen ook waren we moesten alleen aan het geld denken. Hoe ranzig de mannen je bekeken en tegen je praatte je moest aan het geld denken. HOe pijnlijk het ook was elke keer weer je moest je erover zetten. Deze keer viel het mee het waren meer jongere jongens, ik kon ze gemakkelijk verleiden. Ik beet op mijn lip en stak mijn hoord door het raampje, ik vertelde ze over de preizen en voor ik het wist deed ik mijn werkje. Ik zag Appie al vanuit de auto naar me grijnzen. Hij was trots op me, en daardoor was ik trots op mijzelf geworden hoe gek dat ook klonk. Ik nam het geld aan en na afloop liep ik richting Appie. Ik overhandigde hem het geld. 'Hé kom is mee' zei hij, ik kee hem aan en deed wat hij vroeg. 'Er komt zometeen een klant die je veel kan opbrengen' zei hij terwijl hij zijn hand over mijn taille haalde, 'hoe bedoel mij? alles wordt aan jou gegeven' zei ik. Hij keek me grijnzend aan en kust me in mijn nek. Vervolgens liep hij weer weg, ik bleef verward achter.

    Het leek zo leeg om mij heen maar toch hoorde ik wat onaangename geluidjes. 'Nee' ik keek rond en zocht waar dit vandaan kwam, het leek zo onduidelijk. Ik deed wat stpjes naar links 'Jeroen, daar ben ik niet voor' zgt het meisje wat luider, ik volgde het geluid en hoorde een aantal keren gekreun. 'Je doet me pijn' hoorde ik, dit wekte vreemde gedachten bij me op. Ik volgde het geluid en uiteindelijk kwam ik uit bij een dronken jongen die het gemunt had op een meisje. 'Hé, rot is gauw op' zei ik terwijl ik haar hielp overeind te komen. 'Je moet je bek houden' zei de dronken lap, ik werd er bang van snel liep ik samen met het meisje weg. 'Blijf staan jullie hoertjes' zei hij nogmaals. Ik versnelde mijn stappen en voelde mijn hart harder bonzen. Shit waar zijn ze, ik was de weg kwijt.. Ook dat nog.


  9. #819
    MVC Lid

    Reacties
    1.112
    15-09-2007

    ga snel verder

  10. #820
    MVC Lid

    Reacties
    601
    27-11-2009

    uppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    EAT
    PRAY
    LOVE


  11. #821
    A&K One Love

    Reacties
    1.803
    30-04-2005

    dank je voor je vervolg,

    Hoop dat je gauw weer verder gaat


  12. #822
    Meerdere Gebruikers

    Reacties
    458
    09-01-2008

    Bedankt!
    Hoop dat je snel verder gaat

  13. #823
    MVC Lid

    Reacties
    805
    28-11-2009

    Oeepwaaa!!

  14. #824
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-03-2010

    :$ spannend ga snel verder

  15. #825
    MVC Lid

    Reacties
    224
    27-01-2009

    wejhoooh allah ! help haar laat een wonder gebeuren!::