1. #766
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door samira_22 Bekijk reactie


    je verhaal word met de dag leuker...dus ga zo door

    xjess
    haha dankjewel!

  2. #767
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Wilde regen op me

    Soms zeggen tranen alles wat er te zeggen is
    Soms zullen je eerste littekens nooit vervagen



    Met een bonkende hoofd en een zure smaak, loop ik zo snel als ik kan naar de badkamer. Ik ga door mijn hurken en hou mijn haar omhoog. Ik was misselijk geworden, ik kotste van alles uit. Het brandde in mijn mond. Het gloeide. Ik wist niet hoe dit kwam, het zal vast wel bij de zwangerschap horen. Ik probeerde weer op te staan met behulp van de handdoek rek, ik bleef niet langer dan 2 seconde staan. Voor ik het wist lag ik alweer op de grond met mijn hoofd boven de toiletpot. Weer kotste ik wat uit. Ondertussen hoorde ik de deur opengaan, 'Noor' riep hij wat luid, hij zag in wat voor toestand ik was en meteen versnelde hij zich naar me. Hij streek zijn hand over mijn gezichtje en hield mijn haar naar achter. Ik was gelukkig klaar nu, ik spoelde door en draaide me om naar hem. 'Gaat het wel' zei hij bezorgd. ik keek hem diep in de ogen aan en schaamde me verrot dat ik hier zo bij zat en ik stonk nu heel erg naar kots. Ik knikte even en stond weer met moeite op om mijn gezicht te wassen. Hij bleef vlak bij me en bleef me de hele tijd aan kijken. 'Het gaat, ga maar slapen' zei ik zachtjes. Hij bleef nog steeds zitten. Ik pakte een handdoek uit de rek en droogde mijn gezicht daarmee af. Vervolgens liep ik door naar waar ik sliep en zag vanuit mijn kamer een meisje in zijn bed liggen. Ik voelde een steek van soort van jaloezie opkomen. Het was vreemd maar goed. Ik zag hem vanuit mijn ooghoek bij de deuropening van de douche staan. Hij bekeek me spijtig. Ik krulde mijn lippen en ging weer in bed liggen. Ik probeerde te gaan slapen maar het lukte niet. Die was nu verdwenen. Ik bleef even liggen en besloot maar om in de tuin te gaan zitten, in zijn schommelstoel.

    Ik kwam zalig tot rust. Ik voelde de wind heen en weer gaan en de vogels rond vliegen, ik keek ze aan en zag ze zo snel als een speer voorbijgaan. Ik probeerde ze toch nog te volgen en voor ik het wist keek ik in Abdelhanin's ogen, Ik zag hem onderste boven mij aankijken. Hij legde een deken over mij heen en ging op een tuinstoel zitten. Zonder wat te zeggen, het enige wat te horen was waren de zingende vogeltjes. Ik zag hem mij af en toe een blik op mij werven. Ik trok me er alleen niets van aan. 'Blijf maar vandaag thuis, je hoeft niet te werken' zei hij uit het niets. Ik keek hem even aan maar hij was te laf om me in de ogen aan te kijken op dat moment. 'Oke' zei ik zachtjes, ik trok de teken wat meer over me heen en staarde nog steeds naar de lucht. 'Ik eeuh zag je net kijken' zei hij weer. Ik reageerde niet. 'Dat is gewoon een meisje, geen vriendin ofzo van me' zei hij alsof ik daarnaar vroeg, alsof het me wat interesseerde nou ja, eigenlijk interesseerde het me wel maar ik deed net alsof dat niet zo was. Ik lachte zachtjes, het was iets te hard want hij merkte het op. Ik keek hem eventjes aan. 'Je hoeft het niet uit te leggen, het boeit me niet eerlijk gezegd' Hij keek me aan en zei niets. Hij bleef stil En ik keek weer naar de o zo mooie vogeltjes. Voor ik het wist stond hij op en liep hij weer naar binnen.


  3. #768
    MVC Lid

    Reacties
    32
    31-03-2006

    Wouww, wat kun je mooi schrijven zeg!

    UPUPUPUP

    x

  4. #769
    Luisterend oor...

    Reacties
    267
    05-02-2010

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie

    Ten eerste bedankt voor het lezen van mijn verhaal en voor je complimenten. Het is gelukkig niet waargebeurd alhoewel denk ik dat dit mensen wel overkomt maar goed. Ik hoop dat je blijft lezen hé

    Hhaha ja zeker zal ik verder lezen en bedankt voor je antwoord



    Ma3a salamaa

    Iedereen moet mooi zijn, dat maakt me ziek. Van ieder mens is er maar een, dus dat maakt me uniek. Ik ben gewoon wie ik ben, het valt niet altijd mee, maar als ik sterf kan ik zeggen: i did it my way. Ik voel me vaak erg klein. Ik voel je woorden prikken, ja ze doen pijn. Maar ik geef niet op ik vecht mijn weg. Noem me maar lelijk, dik, te groot of te klein, zo ben ik geboren en zo zal ik zijn


  5. #770
    Tawayagetch

    Reacties
    429
    13-06-2009

    Ga snel verderrr

    Uppppp

    All praises to Allah


  6. #771
    Luisterend oor...

    Reacties
    267
    05-02-2010

    Ga snel verder
    upup

    Iedereen moet mooi zijn, dat maakt me ziek. Van ieder mens is er maar een, dus dat maakt me uniek. Ik ben gewoon wie ik ben, het valt niet altijd mee, maar als ik sterf kan ik zeggen: i did it my way. Ik voel me vaak erg klein. Ik voel je woorden prikken, ja ze doen pijn. Maar ik geef niet op ik vecht mijn weg. Noem me maar lelijk, dik, te groot of te klein, zo ben ik geboren en zo zal ik zijn


  7. #772
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door Lailatoenlaila Bekijk reactie
    Wouww, wat kun je mooi schrijven zeg!

    UPUPUPUP

    x


  8. #773
    Laila

    Reacties
    14
    17-01-2008

    upupupupup

    pleaseeee volgende vervolgje ??

  9. #774
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    788
    05-07-2009

    ga snel verder
    Anyone can give up, it’s the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that’s true. Strength


    Meerdere gebruikers


  10. #775
    I LOVE HOW I LIVE!

    Reacties
    27
    23-09-2009

    Snel verder!!
    upupup

  11. #776
    Temsamane ღ

    Reacties
    690
    22-05-2006

    Uuupp !
    Op een dag gaan we allemaal op reis, zonder kosten. Je moet je geen zorgen maken over de reservatie... Alles is al geregeld en bevestigd. Het gaat om één enkele vlucht... Onze goede daden zullen onze koffers zijn, islam zal onze paspoort zijn, kalima zal onze visum zijn... Moge wij in eerste klasse naar de hemel reizen... AMIEN!

  12. #777
    MVC Lid

    Reacties
    230
    16-03-2007

    dank je wel voor je vervolgjes..
    upaaa

  13. #778
    ____________________

    Reacties
    743
    18-11-2009

    Nice story.
    Verliefd op 't leven , getrouwd met de dood.

  14. #779
    MVC Lid

    Reacties
    41
    31-05-2009

    up ga door leuk verhaal

  15. #780
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Een beter mens

    Hier is een verhaaltje dat ik moet vertellen,
    Over een jongen die ik zo goed ken.
    Terug in het verleden was alles nog oké,
    Hij werd verliefd, ik werd verliefd.


    Ik hoorde met een klap de deur dicht gaan, hij was blijkbaar vertrokken. Zijn auto hoorde ik nog wegscheuren en een klein lachje verscheen op mijn gezicht. Ik keek even naar binnen, er was niemand te bekennen. Ik haalde de deken van me af en wikkelde deze om mij heen, ik opende de deur en liep naar binnen. Ik besloot om een ontbijt te maken want ik had nog niets gegeten, misschien dat het deze keer wel binnen blijft. Ik pakte een koekenpan en zocht naar wat eieren. Ik zette dat op het vuurtje en liet het zachtjes koken. Ik nam plaats op het aanrecht. Zachte voetstappen hoorde ik, ik keek even naar waar het vandaan kwam en zag een meisje met een te grote Overhemd aan, blijkbaar die van Abdelhanin's. Ik keek in haar ogen en zij in de mijne, ik gunde haar een lief lachje. Ze kwam de trap af lopen naar mij toe en groette me. 'Hoi' zei ze. Het was een Nederlands meisje. Ik groette haar terug. Het bleef even stil het enige wat te horen was, waren de eieren in de pan die kookte. Ze opende de koel kast en pakte er een pak melk uit. Ze keek weer even naar me en opende haar mond. Er kwam alleen niets uit, ze draaide zich weer om en deed het melk weer terug in de koelkast. Ze liep weer langs me en keek me weer aan. Schaamde zich? Ik had het gevoel dat ze wel wat wilde zeggen maar het er gewoon niet uitkwam. 'Is er wat' zei ik vriendelijk. Ik wilde niet arrogant overkomen. 'Ja, ik had een vraagje' zei ze. Ik wachtte op haar vraag. 'Wie ben jij' zei ze snel. Mijn mond opende zich om haar een antwoord te geven maar ze zei er nog wat achteraan. 'Ik bedoel, ben jij zijn vriendin of zus ofzo' zei ze. Ik ging van het aanrecht om mijn eitjes van het vuur af te halen, nog even en ze zouden verbranden. Ze bleef op me wachten. Ik nam mijn tijd en deed het in een bordje en pakte er een 2 vorkjes bij. Ik legde dit vervolgens op de eettafel en nam daar plaats. 'Neem plaats' zei ik haar, ze stond vlak achter me. Ze wilde blijkbaar een antwoord horen. Ik gaf haar een vork aan, en nam een hap van het eten. 'Ik ben zijn zus of vriendin niet' zei ik haar nadat ik een hap nam. Ze keek me aan 'Wat dan wel' vroeg ze. Ze was erg nieuwsgierig, of niet. Ik denk dat ze gewoon wilde weten of ze belazerd zou worden. 'Ik ben zijn schoonmaakster, al 3 jaartjes' zei ik haar, vraag me niet waar het vandaan kwam maar het kwam er gewoon uit. 'O, oke' Opnieuw viel er weer zo een doodse stilte. 'Wat ben jij dan van hem' vroeg ik haar. 'Ik weet het niet, gewoon vrienden' zei ze. Ik liet een kreet waarna ze vreemd op keek. 'Wat' zei ze. 'O, niets' zei ik. Dat meisje weet niet waar ze mee bezig is. 'Maar, jij kent hem dus eigenlijk best wel goed' vroeg ze me, blijkbaar omdat ik zogenaamd zijn schoonmaakster was. 'Ja dat kun je wel zeggen'. 'Oke, hij zei gister avond dat hij van me hield' zei ze zachtjes, ik slikte een brok weg. Blijkbaar zei hij dat tegen elk meisje dat hij mee naar huis naam, inclusief mij. 'Meid, hoelang ken je hem al' vroeg ik haar. 'Niet zo heel lang' zei ze. Ik knikte en nam weer een hap, ze zou wakker moeten worden geschud. Die jongen is een en al een leugen. Alles wat hij zegt of doet is een leugen. 'Hoe jij van hem' vroeg ik haar weer. Ze keek me even aan, maar zei niets. Ik wist dat het wel zo was. 'Jawel' zei ze zonder mij aan te kijken. 'Zal ik je wat vertellen meid, ik elke week neemt hij wel een nieuwe griet mee, elke keer weer een ander. Elk meisje dat hij ooit heeft meegebracht, zie ik nooit meer terug geen eentje. ' Zei ik ze moest hier weg. Ze schrok van mijn uitspraak. Ze legde haar vork neer en schonk me nog een lachje, niet even later vertrok ze naar boven toe. Ik pakte het bord van tafel en de vorken. Ik waste het af en ging vervolgens weer naar de tuin. De deken legde ik om me heen en keek weer naar boven, ik voelde mij niet schuldig voor wat ik net zei. Het meisje moest niet in contact blijven met iemand zoals hem, met een loverboy. Ze zou zich zelf alleen maar in de problemen brengen en spijt krijgen dat ze de eerste keer met hem is meegegaan. Dus nee ik heb geen spijt, niet veel later hoorde ik de deur dicht knallen. Ik had geen zin om mij te bewegen dus liet ik het maar gaan of binnenkomen.

    'Waar is ze' zei hij, ik keek hem in de ogen hij stond naast me. 'Wie' vroeg ik hem, 'Dat weet je wel, waar is ze heen' vroeg hij nogmaals. Had ze nou echt naar me geluisterd en is ze weggegaan, wat voelde ik me trots. 'Ik heb geen idee, ik heb ontbeten en ben vervolgens weer hier gaan liggen' zei ik zo geloofwaardig mogelijk. Hij keek me vijandig aan en liep weer naar binnen.