1. #721
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Hoi lieve dames, ik weet het ik weet het ik ben heel lang niet online geweest en heb niets kunnen plaatsen. Mijn toets week is alhamdolilah geëindigd maar de volgende toets week is alweer bijna, maar op dit moment heb ik vakantie dus zal ik meer plaatsen. Ik heb hier een vervolgje, i hope you guys love it.


    Voor even was ik in een diepe slaap, voor even dacht ik niet na en kon ik tot rust komen. Maar zoals ik al zei; voor even. Het werd verstoord door het lawaai dat van beneden kwam. Ik wist niet wat het was maar her klonk niet echt goed. Ik bleef nog op diezelfde manier in mijn bed liggen met gespreide oren en ogen. Ik wachtte tot het ophield maar ik hoorde veel lawaai, het was ook niet verstaan wat er aan de hand was. Op een gegeven moment hoorde ik iemand de trap met hare voetstappen aflopen. Dit zou vast mijn broer zijn, hij was nu beneden en ik hoorde hem wat luider nu. 'Wie heeft dat gedaan' schreeuwde hij een paar keer. Ik begreep het niet. Wat zou er gebeurd zijn, maar ik wilde niet naar beneden toe lopen. Vervolgens hoorde ik iemand de trap weer op komen, naar mijn gevoel was dit mijn moeder. 'Astaghfirallah Astaghfirallah
    Astaghfirallah' zei ze steeds. Ze liep steeds langs mijn deur waardoor ik zenuwachtig werd. Het kastje in de badkamer ging open dicht, en snel verdween ze weer naar beneden. Ik was nu echt nieuwsgierig, wat deden ze vreemd zeg. Ik kwam uit mijn bed en deed mijn badjas losjes aan. Ik liep zachtjes mijn kamer uit en stond bovenaan de trap, ik zag wat kleine bloeddruppels liggen waardoor ik nog erger schrok. Ik besloot maar om maar naar beneden te gaan en mijn trots op zij te zetten. Zachtjes kwam ik de trap af lopen en stapte de woonkamer in, niemand keek naar mij op want ze waren druk bezig met iets. De verbanddoos lag op de salontafel en mijn broer hoorde ik steeds maar weer vloeken, ik kwam wat dichterbij staan en zag dat mijn zusje zwaar mishandeld was. Ze had allemaal schrammetjes en bloed op haar hoofd. Ze huilde zachtjes en kon moeilijk praten, haar kaak was opgezwollen. Mijn hand sloeg ik vol verbazing voor mijn mond. Hoe kon iemand dat doen en wie zou dat überhaupt doen, het is geen meisje dat vijanden heeft. Ik bleef dat een tijdje staan, Na enkele minuten schraapte ik mijn keel en vroeg haar wie dat had gedaan. Ze keek me pijnlijk aan waardoor ze medelijden opwekte. Ik voelde me spijtig voor der. Ze opende haar mond moeizaam en slikte een paar keer, mijn broer ondersteunde haar wat ik nog zo knap vond want hij was agressief als ik weet niet wie. Ik vroeg die vraag nog een keer en wachtte geduldig op haar antwoord. Ik kwam naast haar zitten en pakte haar hand beet. 'Ik weet nie' kwam moeizaam uit haar mond. Ik kon haar moeilijk horen het leek wel of ze fluisterde. Ik vond het maar raar. 'Herkende je die gene niet' zei ik haar nogmaals. Ik weet dat dit teveel was op t moment maar ik wilde gewoon alles weten. Ze trok haar schouders op, 'maar' zei ze ik bleef aandachtig luisteren, er kwam alleen niets meer uit haar mond. Ze was gebroken letterlijk en figuurlijk. Mijn broer heeft haar opgetild en in de auto gedaan, ze zijn samen met mijn moeder naar het ziekenhuis gegaan. Ze lieten mij alleen achter en met mijn vader die zo meteen nog van zijn werk moest komen. Leuk. Ik maakte alvast het avond eten voor hem zodat ik zo meteen niet naar beneden hoefde als hij er was. Ik pakte een papiertje uit een kastje en schreef daarop het eten ligt in de keuken en vervolgens legde ik dat papiertje in de woonkamer. Na afloop ben ik naar boven gegaan en deed weer zoals gewoonlijk mijn pyjama aan en keek wat tv.

    De knallende deur maakte mij wakker, ik was lichtjes weg gedompeld. Ik werd weer wakker en keek naar de tv die nog aanstond. Hij zal nu waarschijnlijk naar de keuken lopen en zijn eten opwarmen. Dit was niet het geval, hij kwam de trap op lopen, ik schrok. Er werd zachtjes op mijn deur geklopt en mijn naam werd geroepen. Ik antwoordde zachtjes. 'Waar is iedereen' zei hij aan de andere kant van de deur. 'Ze zijn in het ziekenhuis' opeens ging de deur open en keek ik in verwarde ogen. 'Waarom wat is er gebeurd dan' zei hij. 'Ze is mishandeld op straat en is naar het ziekenhuis gebracht' zei ik zo kort mogelijk. 'Wie je moeder of je zusje' 'Zusje'. 'Welke ziekenhuis' ik wou dat ik de deur op slot had gedaan. 'Ik weet het niet ik denk de dichts bijzijnde' zei ik hem weer in de hoop dat hij weer wegging. Kleed je aan we gaan naar ze toe' en bam de deur ging weer dicht. 'Nee papa ik ben moe' zei ik hem na maar hij heeft dit blijkbaar niet gehoord dus ik deed maar wat hij vroeg en liep naar beneden. Er viel een doodse stilte onderweg ik had niets te zeggen en hij ook niet. Ik keek maar naar buiten en zag de mooie vogels rondvliegen en de lucht was zo helder als water. Eindstemming was bereikt, gauw liepen we naar binnen. Hij liep rechtstreeks naar de balie en vroeg of zij hier lag ik keek rustig om mij heen en zag allerlei mensen in de wachtkamer zitten. Klote voor ze dat ze moeten wachten. Ik keek weer om en zag dat mijn vader al was doorgelopen snel liep ik hem achterna, hij vloekte wat over de balie mederwerker dat ze der werk niet goed deed. Ik zei maar niets en volgde hem, na vele trappen gelopen te hebben kwamen daar eindelijk aan. Mijn broer zat naast haar en mijn moeder aan de andere kant van het bedje. Ze wachtte tot ze een oog open deed.

    Mijn vader groette ze en riep haar zachtjes. Ik bleef maar in een hoekje staan en keek gewoonweg naar buiten. Eindelijk! ze deed der ogen open. Stom kind. Mijn vader wilde wat vertellen, zijn mond ging open maar mijn broer zei al snel wat. 'Wie heeft dit gedaan' zei hij meerdere malen, je zag echt dat ze heel diep nadacht. Ik keek weer naar de schilderijen die aan de muur hingen. Ze tilde haar schouders op en opende tegelijkertijd haar mond. 'Toppertje zeiden ze steeds' kwam schor en moeizaam uit haar mond. Ik keek in een ruk naar haar om en liep dichter naar haar bed. Met ongelovige ogen keek ik haar aan 'wat zei je' vervolgens herhaalde ze wat ze zei. En op dat moment voelde ik me machteloos en krachteloos. Ik had nooit gedacht dat hij ooit zou terug komen in mijn leven op welke manier dan ook. Dit kon niet meer, wie weet zou dit de volgende keer anders eindigen. Mijn ogen vulde zich met water en mijn knieën begonnen te knikken. Ik verdween weer naar de achtergrond en langzaam liep ik het kamertje uit ..

  2. #722
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    prachtiggggggg !
    x


    Linaa (L)

  3. #723
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    788
    05-07-2009

    Ga snel verder!!!!
    Anyone can give up, it’s the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that’s true. Strength


    Meerdere gebruikers


  4. #724
    zwinnnnnnnnn

    Reacties
    610
    25-07-2009

    dank je voor je vervolg, maar het is zo spannend, please gauw het vervolg, mag best extra lang zijn.

    xx

  5. #725
    MVC Lid

    Reacties
    53
    27-10-2009

    up up up nieuw fannetje

  6. #726
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Haha wat een lieve reacties & thanks for stinking around


  7. #727
    MVC Lid

    Reacties
    278
    23-08-2006



    WAT ZOOO ERRUG !!

    ga snel verder sgat
    ...Allah ie Rahmoe Solyman... 11 - 09 - 2010

  8. #728
    A&K One Love

    Reacties
    1.803
    30-04-2005

    Dank je wel voor je vervolg...



    Echt heel mooi, en spannend


  9. #729
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    520
    31-12-2008

    Mooiss, up!

    Allah Subhanahoe Wa Ta3alaa..


  10. #730
    Luisterend oor...

    Reacties
    267
    05-02-2010

    Thumbs up

    Echt en pracht verhaal, hoe je schrijft, hoe je over haar gevoel praat

    Meid als ik het was had ik geluik en moord gepleegd
    met moord bedoel ik: zelfmoord ( geloof me ik zou het echt doen want ik ben eenmaal en heel overgevoelig persoon)

    Meid ik weet niet of het waargebuerd is of niet maar ik wens dit zelfs mijn aller ergste vijand niet. Maar als het echt zo is wens ik die persoon heel veel sbar, hoop, vertouwen en geluk toe.

    JE DOET HET PRACHTIG EN SCHRIJF WANNEER JE TIJD HEBT

    P.S: J NIEUWE FANNETJE!

    Iedereen moet mooi zijn, dat maakt me ziek. Van ieder mens is er maar een, dus dat maakt me uniek. Ik ben gewoon wie ik ben, het valt niet altijd mee, maar als ik sterf kan ik zeggen: i did it my way. Ik voel me vaak erg klein. Ik voel je woorden prikken, ja ze doen pijn. Maar ik geef niet op ik vecht mijn weg. Noem me maar lelijk, dik, te groot of te klein, zo ben ik geboren en zo zal ik zijn


  11. #731
    MEERDERE GEBRUIKERS!

    Reacties
    15
    26-01-2009

    Ga gauw verder lieve schat! x
    BOMCHICKAAWAWHAWAAAAAAAAAAAAAA

  12. #732
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door HONNIITSMI Bekijk reactie
    Echt en pracht verhaal, hoe je schrijft, hoe je over haar gevoel praat

    Meid als ik het was had ik geluik en moord gepleegd
    met moord bedoel ik: zelfmoord ( geloof me ik zou het echt doen want ik ben eenmaal en heel overgevoelig persoon)

    Meid ik weet niet of het waargebuerd is of niet maar ik wens dit zelfs mijn aller ergste vijand niet. Maar als het echt zo is wens ik die persoon heel veel sbar, hoop, vertouwen en geluk toe.

    JE DOET HET PRACHTIG EN SCHRIJF WANNEER JE TIJD HEBT

    P.S: J NIEUWE FANNETJE!

    Ten eerste bedankt voor het lezen van mijn verhaal en voor je complimenten. Het is gelukkig niet waargebeurd alhoewel denk ik dat dit mensen wel overkomt maar goed. Ik hoop dat je blijft lezen hé


  13. #733
    msS_mocro&lamiaimane

    Reacties
    394
    20-06-2009

    up ben stille lezer dit keer maar het is het upen waard zo mooi alsof ik in het verhaal ben en de hoofpersoon ben wollah prachtig
    SMS GEERT WILDERS NAAR 4646 EN WIN EEN ENKEL REISJE TERUG NAAR JE EIGEN LAND

    LEES MIJN VERHAAL:Forget about falling in love

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3731607

  14. #734
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door lamiaimane Bekijk reactie
    up ben stille lezer dit keer maar het is het upen waard zo mooi alsof ik in het verhaal ben en de hoofpersoon ben wollah prachtig
    Haha, mooi dat is ook de bedoeling

  15. #735
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    788
    05-07-2009

    ga aub gauw verder!
    Kan niet wachten
    Anyone can give up, it’s the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that’s true. Strength


    Meerdere gebruikers