1. #646
    MVC Lid

    Reacties
    105
    20-01-2010

    het duurt nu echt veel te lang kom op meid kan niet wachten totdat je het verhaal af hebt gemaakt!



    UpUp
    Marokkaántjuuh

  2. #647
    MVC Lid

    Reacties
    12
    30-11-2008

    Je kan echt verschrikkelijk MOOI schrijven !

    kom op meid laat ons niet in spaning afwachten..

    xx nieuwe fan

  3. #648
    MVC Lid

    Reacties
    278
    23-08-2006

    ellooooooooooooooooooooooooooo ?????
    ...Allah ie Rahmoe Solyman... 11 - 09 - 2010

  4. #649
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Joehoeeeeeeeeeeeee ,
    gaa je nog verderr schrijvenn ?
    x


    Linaa (L)

  5. #650
    MVC Lid

    Reacties
    2
    01-01-2010

    gaa verder!! is een mooi verhaaal heeel moooi ik voel met je mee! maar ga snel verder alsjeblieftt

  6. #651
    MVC Lid

    Reacties
    176
    04-11-2009

    uuuuuupiiiiiiiiii

    Dreaam a Dream


  7. #652
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Dear Ladies,

    Mijn oprechte excuses dat het zolang heeft geduurd maar ik had het echt druk met school ik zit namelijk in het laatste jaartje en natuurlijk gaat school voor. En hieronder zie je een kleine vervolgje maar ik moet er nog even inkomen dus veel leesplezier en keep up the upping(K)
    .

    'Noor, het lijkt wel alsof je bent aangekomen' zei mijn moeder terwijl ik ondertussen in de kleedkamer wat zat te passen, het paste namelijk niet. Ik had een aantal verschillende maten gepast maar ik paste het gewoon niet. Ik reageerde wat bot en liep woedend de kleding winkel uit, mijn moeder riep mijn naam een aantal malen maar ik het leek wel of ik haar niet hoorde. Het werd tijd, ik moest het ze gaan vertellen! Ik kon de schijn niet meer langer ophouden, ze zullen het vroeg of laat toch gaan merken. Ze zullen het merken, langzaam drongen de krachtige woorden tot mij door. Ik voelde me zwakker worden en had weer een vreetbui. Eindelijk reikte mijn moeder mij en trok aan mijn hand. 'Noor, ik kan het toch niet meer aan om steeds achter je aan te lopen ik ben oud en heb rug klachten. Ik dacht dat je dat wel wist maar blijkbaar niet' zei ze aan een stuk door. Ik reageerde niet maar begon wat langzamer te lopen. 'Kijk is dit is een leuke winkel zullen we hier even gaan kijken' zei ze blij. Ik schudde van nee, 'Ik heb geen zin om weer teleurgesteld te worden'. 'Wat doe je nou raar dat jij je nou in een maatje 38 propt wil niet zeggen dat maatje 40 je ook niet zal passen' zei ze alsof ze een of andere deskundige was. Ik keek haar boos aan. 'Je snapt het niet mam, just drop it' zei ik. We liepen vervolgens naar de auto die geparkeerd in de garage stond en vertrokken vervolgens naar huis toe.

    Zoals gewoonlijk ging ik weer naar mijn kamer en zette wat muziek op en lag op mijn bed en staarde naar het plafond. Ik sloot mijn ogen en ademde rustig in en uit, ik relaxte daardoor een beetje. Na enkele minuten hoorde ik geklop op de deur, ik antwoordde niet. 'Noor, kan ik even binnenkomen' hoorde ik mijn zusje zeggen. Ik zei zachtjes ja, terwijl ik nog steeds in diezelfde houding lag. Ze keek me aan met een glimlach waarvan ik raar op keek. 'Wat is er' zei ik terwijl zij plaats nam naast mij op bed. 'Ik heb iemand leren kennen' zei ze trots, terwijl ze dat zei voelde ik steken opkomen en een gevoel van jaloezie. Waarom kan zij hebben wat ik niet kan hebben, en waarom kan zij gelukkig zijn terwijl ik door een hel ga. 'O, dat is leuk maar doe geen dingen waar je spijt van krijgt' zei ik haar. Ze keek vreemd op en vertelde verder. 'Hij komt morgen langs met zijn ouders' Ik keek raar op alsof ik niet geloofde wat zij zei. Betekende dat nou dat iemand om haar hand ging vragen. Mijn ogen werden groot en weer kreeg ik een jaloerse gevoel opkomen. Het zou niet lang meer duren voordat ik zou gaan ontploffen. 'Wat leuk voor je zusje' zei ik haar, in de afgelopen tijden is de band wat beter geworden tussen ons twee. Alhoewel ik haar nog niet diep in mijn hart heb kunnen vergeven. Ze verdiende nog een kans. Ze omschreef hoe hij eruit zag, en ik luisterde er zogenaamd aandachtig naar ik liet wat 'oo-tjes' en 'uhu-tjes' vallen. Eindelijk werd ik verlost door mijn moeder die ons van beneden aan de trap riep om te komen eten. Ik stond gauw op en liep de trap af gevolgd door haar voetstappen van vreugde.

  8. #653
    MVC Lid

    Reacties
    30
    01-01-2010

    uuuuuuuuuuuup je bent online

  9. #654
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-03-2008

    Upsaaaa Eindlijk Go Verdeer
    Go Up Go Up
    Go Up Go Up
    Go Up Go Up
    Go Up Go Up
    Go Up Go Up
    Go Up Go Up
    Go Up Go Up

  10. #655
    ____________________

    Reacties
    743
    18-11-2009

    Upp!
    Verliefd op 't leven , getrouwd met de dood.

  11. #656
    MVC Lid

    Reacties
    14
    04-11-2009

    uuuupppp

  12. #657
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door lekkerijsje Bekijk reactie
    Upp!
    Haha wat heb jij een leuke o.t met mijn verhaal erin.

  13. #658
    MVC Lid

    Reacties
    14
    27-12-2009

    Ga Aub doorr tiss een prachtverhaal...je bent toghh online kan jj niet nog een stuk plaatsen( ben namelijk verslaafd aan jou verhaal:$)

    Maarjaah Meid Ga Dooorrr......Upppiiee.....Uppiieee

  14. #659
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    ik zal na half 11 een vervolgje plaatsen(K)

  15. #660
    MVC Lid

    Reacties
    805
    28-11-2009

    Upp.. Ga snel vederr..