1. #466
    MVC Lid

    Reacties
    99
    16-01-2009

    Upje!

  2. #467
    MVC Lid

    Reacties
    7
    15-10-2009

    vervolgje lady-E, ik ben je nieuwe en grootste fan

  3. #468
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    520
    31-12-2008

    Moooiiss, up!

    Allah Subhanahoe Wa Ta3alaa..


  4. #469
    MVC Lid

    Reacties
    8
    28-11-2009

    upppp nieuwe fan derbijj!!

  5. #470
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    1.656
    30-05-2006

    Up!

  6. #471
    ____________________

    Reacties
    743
    18-11-2009

    Uppppppppppp
    Verliefd op 't leven , getrouwd met de dood.

  7. #472
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    De computer deed ik aan en surfte wat op het net, mijn vriendinnen sprak eventjes op msn. Ik verveelde me al gauw dus besloot ik maar een filmpje te kijken, net wanneer ik deze in de dvd speler deed ging mijn deur zachtjes open, ik keek op en zag dat het mijn zusje was. Ik ging al gauw weer verder waarmee ik bezig was. De deur ging dicht en zij kwam de kamer in, ik zei niets en zij ook niet. Ze nam plaats op de bureaustoel en bekeek me aandachtig. Ik kroop onder mijn dekens en genoot van het filmpje, ze bleef daar maar zitten. Vlak voor het einde van de film opende ze haar mond. 'Noor..' zei ze zachtjes, ik keek op en wachtte op wat ze te zeggen had, misschien wou ze zich wel verontschuldigen. 'Waar ben je geweest, wat heb je allemaal gedaan' zei ze. 'Vraag maar aan mama' zei ik haar. Ze keek me aan met een vreemde blik alsof ik een of andere vreemde was. 'Waarom doe je zo wat heb ik je misdaan'. Was ze nou zo dom, of deed ze zich alleen maar zo voor. Ze bleef daar zitten en wachtte op mijn antwoord, ik reageerde er niet meer op. Ze begon te snikken, 'Verlaat a.u.b mijn kamer' zei ik haar zonder aan te kijken. Want ik wist wel zeker dat als ik haar aankeek ik me zou begeven. Ze begon steeds harder te snikken, maar na enige tijd verliet ze mijn kamer. Ik uitte een zucht en schudde mijn hoofd heen en weer. De rest van de dag heb ik dvd's gekeken.

    Zo gingen er seconden, minuten, uren, dagen en weken voorbij. Bijna elke dag verliep het zelfde, opstaan, opruimen, douchen, op de pc of de tv dan boodschappen met mijn moeder doen of gewoon de stad in, als we dan thuis komen maken we het eten klaar, na het eten doe ik de afwas en dan zit ik weer in mijn kamer. Ik werd mijn leventje zat het was zo saai en eentonig ik verlangde soms naar Appie, na ja soms.. Zowat elke minuut van de dag dacht ik aan hem. Vandaag was weer zoals altijd, na het opruimen nam ik een lange warme douche. Even dacht ik aan de geweldige momenten met Appie in de douche, ik kreeg het er warm van en de tijd vergat ik. Gebonk op de deur was wat volgde, het was mijn broer die de douche in wilde. Ik draaide de kraan stel dicht en kleedde mij aan, ik had dus echt geen zin in gezeik. Mijn badjas.. waar had ik die gelaten, even keek ik zoekend om mij heen. Mijn blik richtte zich op een ding, ik rekende wat in mijn hoofd uit, op dat moment viel het kwartje op de juiste plaats. Ik liep met alleen mijn bh, slipje en hempje de badkamer uit. Mijn broer keek vreemd op maar dit boeide me niet. In mijn kamer aangekomen pakte ik mijn agenda uit mijn tas en bladerde er wat doorheen, ik zocht naar de juiste datum en bladerde vervolgens weer een aantal pagina's terug. Shitshitshit dacht ik, de tranen vloeide voor ik het wist al over mijn wangen.

  8. #473
    Just me

    Reacties
    483
    13-04-2008

    verder! UP!

  9. #474
    MVC Lid

    Reacties
    94
    29-09-2006

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    Je maakt het spannend meid ga snel verder

  10. #475
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Dames heb ik ergens in het verhaal duidelijk gemaakt hoe oud ze is want ik ben de kluts kwijt

  11. #476
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    peepss???

  12. #477
    A&K One Love

    Reacties
    1.803
    30-04-2005

    ik denk het wel

    Ze was toen 18 jr


  13. #478
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Kan iemand mijn vraag hierboven beantwoorden?

    Snel droogde ik mijn tranen af nadat ik mijn moeder van beneden hoorde roepen, ik wist natuurlijk nog niet zeker of het zo was dus vandaag zal ik het halen. Ik kleedde mij snel aan en liep gauw naar mijn moeder toe die beneden aan de trap ongeduldig stond te wachten. Ze bekeek me van top tot teen en kreeg vervolgens een glimlach op haar gezicht. Ik begreep het niet want ik zag er niet anders uit dan normaal. Ze liep richting de deur, gevolgd door mij, ze opende de deur en samen vertrokken we naar de winkels. Ze ratelde onderweg aan stuk door wat bij mij de ene oor in ging en de ander der weer uit. Ik wist niet waar ze het allemaal over had maar een paar ja's en een paar nee's deden het goed. Mijn gedachten waren maar bij een ding en nee dit keer was het geen Abdelhanin. De tijd tikte door en langzaam kwamen we bij onze eindbestemming aan. Winkel in, winkel uit mijn moeder had wat groenten nodig. Ik werd er langzamerhand een beetje moe van Elke keer hoorde ik haar zeiken over een of andere groenten verkoper. 'Ma, kom op koop wat je nodig hebt en yallah' zei ik ongeduldig. Ze keek vreemd op en uitte een zucht. Ze deed gelukkig wel wat ik zei en binnen nood-time waren we er klaar voor om naar huis te gaan. We liepen langs een aantal drogisterijen en ik wist dat ik daar moest zijn maar mijn moeder zou natuurlijk mee naar binnen gaan dus besloot ik maar later op de dag terug te komen. Op de terugweg was het wat kouder en regende het een beetje 'Een uur heb je lekker warm weer en het ander uurtje is het weer verschrikkelijk sjongejone' zei ze mokkend. Ik moest er om lachen en keek haar aan 'Ewa ja dat is Hollanda he' zei ik haar. Samen lachten we even, en voor ik het wist stonden we voor de deur. Ze stak haar sleutel in de sleutel gat en samen liepen we naar binnen. De boodschappen legde we in de keuken en begonnen gelijk met het eten maken. Het voelde weer als vanouds, ik wou dat het altijd maar zo was, ik wou dat ik geen zorgen had en geen voelde. Maar het werd me allemaal onmogelijk gemaakt, de deur ging open en zachtjes hoorde ik mijn zusje binnen komen. Ze liep meteen naar de keuken en groette ons. Mijn moeder, ik groette haar niet terug. Niet twee seconden later vroeg mijn moeder waarom ik haar negeerde. Ik had geen zin om hier over te beginnen, echt totaal niet gewoon. 'Ma, ik ben trouwens wat vergeten te halen. Ik ga dat even nu halen goed' zei ik haar. 'Hmm, oke als je maar niet te lang wegblijft' zei ze. Mijn wenkbrauw schoot omhoog na te gehoren te hebben wat ze zei. Ze begon meer op mijn broer te lijken. Ik deed mijn schoenen weer aan en verdween.

    Mijn ogen zochten naar dat geen wat ik nodig had. Ah, daar is het ik pakte het uit de schrappen en liep er gelijk mee naar de kassa. Ik rekende het af en liep gauw weer naar huis. Ik probeerde er absoluut niet aan te denken ik had daar zo geen behoefte aan, ik wilde slechts genieten van de frisse lucht en de vogels die boven rond me heen vlogen. De regen viel zo mooi neer, het voelde zo koel aan dat ik er kippenvel van kreeg. Tegelijkertijd had ik het liever wel warmer gewild, maar dit kon ik niet veranderen. Even keek ik naar de hemelblauwe lucht en liep weer door. Thuis aangekomen liep ik als een speer naar boven, naar mijn kamer, deur op slot, schoenen uit, doosje open, gebruiksaanwijzing erbij ook al wist ik hoe het werkte wilde ik het niet fout doen. Lezen, lezen, lezen totdat ik er uit was. Maar ik wilde het niet weten, ik was bang voor de waarheid. Snel deed ik het onder mijn shirtje en liep naar de douche, deur op slot, wc bril omlaag. En hup daar zat ik dan. Met de tranen in mijn ogen en de angst die naar boven kwam. Ik deed wat de gebruiksaanwijzing voorschreef en wachtte het af..

  14. #479
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door MeYouOne Bekijk reactie
    ik denk het wel

    Ze was toen 18 jr
    dankje aan jou heb ik wat

  15. #480
    MVC Lid

    Reacties
    94
    29-09-2006

    Ik denk 18 of 20 je had het ergens in het begin geschreven