1. #361
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Okeeee .
    K kan niet w8en
    x


    Linaa (L)

  2. #362
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Veel leesplezier (K) het is niet veel maar mijn ogen klappen zowat dicht.

    De wind bries in mijn gezicht, mijn haren wapperde heen en weer. De rillingen liepen over mijn lijf en mijn pyjama bewoog heen en weer. De zon was al onder en de sterren schenen volop, Er was geen mens te bekennen op dit moment buiten, het was namelijk een nette buurt waar alleen Nederlanders wonen. Dit mooie moment vol ontspanning en rust werd verstoord door de armen die hij om mij heen sloeg. Ik zat gevangen, hij hield me stevig vast en naar mijn zeggen genoot hij ook van dit moment. Hij legde zijn neus in mijn nek en bewoog heen en weer. Mijn ogen sloot ik. Het leek net een droom, een sprookje waarin het altijd een goed afliep. Mijn leven was absoluut geen sprookje. Na enige tijd kuchte hij en vroeg me of ik me wilde aankleden. 'Waarom, waar wil je heen' vroeg ik zachtjes.'Doe maar wat ik zeg' fluisterde hij we stonden nog in die zelfde houding. 'Ik weet dan niet wat ik aan moet trekken als ik niet weet waar we heen gaan' zei ik aan een stuk door. 'We gaan uit, met een paar vrienden' zei hij. Daar had ik wel zin in, even alles om me heen vergeten en alles van me af dansen. Of mezelf klem zuipen zoals ik vroeger altijd deed. 'Oke, laat me maar los' zei ik nadat ik een poging deed om naar binnen te gaan. 'wacht nog even, laat me genieten' zei hij, hij hield me erg strak vast. Maar ik gunde hem dit momentje wel. Hij kuste me in mijn nek en liet me vervolgens los, zonder hem aan te kijken liep ik naar binnen toe. Vervolgens zocht ik wat om aan te trekken. Na enige tijd had ik wat gevonden, ik trok dit aan en deed mijn make-up. Ik bekeek mijzelf nog een keer in de spiegel en vond mij zelf er wel oogverblindend uitzien. Alhoewel, zo leek ik zwaar arrogant. Ik liep gauw naar beneden toe en zag hem al in de hal staan, voor de spiegel hij deed nog wat spul in zijn haar. Nadat hij me bekeek verscheen er een grote glimlach op zijn gezicht. 'Ben je klaar' zei hij. 'Ja' zei ik terwijl ik mijn jasje van de kapstok haalde. Ik trok deze aan en liep hem achterna naar de auto. Zoals gewoonlijk nam ik plaats op de passagiers stoel en wachtte tot hij de auto startte. We reden de straat met volle vaart uit richting een club. Zou het een leuke avond worden vroeg ik mijzelf af toen we de eindbestemming hadden bereikt.

  3. #363
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Upszzzzzzzzzzzzzz
    x


    Linaa (L)

  4. #364
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door deadbr Bekijk reactie
    up
    haha een mannelijke fan das grappig.

  5. #365
    MVC Lid

    Reacties
    46
    07-10-2009

    Wajow, je bent weer helemaal geweldig!!

    Aub, aub, aub, kleine stoekiee, aubbb ..

    Je hebt Mashallah een geweldige schrijfstyl !!

    XXX UPPIIEEE !!!

  6. #366
    MVC Lid

    Reacties
    233
    24-04-2009

    oepppppppp!!!!
    bitch be likee.... Je hoofd bedekken maar je kont niet

  7. #367
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door tmazoesst__ Bekijk reactie
    Wajow, je bent weer helemaal geweldig!!

    Aub, aub, aub, kleine stoekiee, aubbb ..

    Je hebt Mashallah een geweldige schrijfstyl !!

    XXX UPPIIEEE !!!
    haha wauwie wat een compliment!

  8. #368
    MVC Lid

    Reacties
    46
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    haha wauwie wat een compliment!

    Lief hé, ewa ga je nu een vervolgje plaatsen, voor mij
    Jij ben lief..drm jij gaat nog één stoekkie doen, voor deze Tmazoesst__

    UPPPP

  9. #369
    MVC Lid

    Reacties
    46
    07-10-2009

    I'm Waitingggg (A)

  10. #370
    ____________________

    Reacties
    743
    18-11-2009

    UpUpx.
    Verliefd op 't leven , getrouwd met de dood.

  11. #371
    Wat is er?

    Reacties
    16
    08-10-2006

    Uppp
    Jij bent egt goed!(K)

  12. #372
    MVC Lid

    Reacties
    321
    02-06-2009

    upupupupupupupupupup

    ...............................


  13. #373
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    De auto parkeerde hij en stapte vervolgens uit. Samen liepen we naar de ingang, zijn hand klemde hij aan de mijne. Even keek ik verward op 'dat moet even' zei hij. ik begreep er niets van, toch liet ik het toe. We hadden geen last van het lang wachten in de rij want wij werden voor gelaten. Eenmaal een stap binnen gezet hoorde ik de muziek denderend in mijn oor, en de mensen zag ik dansen. Het was akelig druk. Even vergat ik mijzelf, hij trok aan mijn hand en zo liepen we samen naar achter, blijkbaar waren we vip. Daar aangekomen klopte hij enkele malen op de deur en zei wat. Voor ik het wist zaten we alweer binnen, de meiden waar ik mee werkte zaten daar ook. Ik groette ze even en nam plaats naast Appie. Nu trok ik mijn hand uit die van hem. Deze ruimte was niet klein maar ook niet echt groot, het had een aantal tafeltjes met stoeltjes, en een grote bank. In de hoek stond een aparte dj, het geluid van de andere zalen kwam hier niet door heen. Zo genoten we van ons eigen muziek. Af en toe hoorde ik de jongens die daar ook aanwezig waren wat joelen, ze zaten gezamenlijk aan het kaarten. Doodsaai leek me dat. Ik keek Appie aan en zei hem dat ik naast de meiden ging zitten. Hij knikte van oke en zo schoof ik een aantal plaatjes op en nam plaats naast hun. De meisjes waarmee ik werkte waren niet de enige die daar zaten, er zaten namelijk veel meer. Even voelde ik me niet op mijn gemak, ik besloot maar in mijn eentje aan de bar te gaan zitten en dronk het ene drankje na de ander. Langzaam kreeg ik het warmer en voelde me wat losser komen, 'Noor, kom is mee' hoorde ik een meisje zeggen die haar hand ook al op mijn schouder had geplant. Ik draaide om en stapte van het krukje af met het drankje nog in mijn hand. We dansten op de muziek en voor ik het wist was de dansvloer alweer gevuld met de andere meiden. Het was gezellig op dat moment. De DJ draaide een liedje waarop je naar de grond moest zakken op een elegante manier. Dit deden we allemaal, even keek ik naar Appie, zijn ogen waren op mij gericht. Ik schonk hem een verleidelijke glimlachje, tegelijkertijd vroeg ik mijzelf af waar ik mee bezig was. Op dat moment voelde het juist, het voelde goed. Ik wilde fun hebben, ik wilde genieten van het dagje dat al mijn zorgen deed vergeten. Ik draaide me weer om en danste met de meiden verder. Enige minuten later kwam Naomi op me afdansen, ze pakte mijn handen vast en zo dansten we samen alsof we meisje en jongen waren.

    Zijn hand legde hij op mijn kaaklijn terwijl hij met de muziek mee bewoog. Mijn hand gleed over zijn borst tot aan zijn navel. Weer schonk ik hem een blik, vervolgens keek ik over zijn schouder en zag alle meiden met een jongen dansen. Ik deed wat ideeën op en draaide mij om waardoor ik dus met mijn rug tegen hem aanstond. Ik zakte naar de grond en bewoog zo verleidelijk mogelijk..

  14. #374
    MVC Lid

    Reacties
    46
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    De auto parkeerde hij en stapte vervolgens uit. Samen liepen we naar de ingang, zijn hand klemde hij aan de mijne. Even keek ik verward op 'dat moet even' zei hij. ik begreep er niets van, toch liet ik het toe. We hadden geen last van het lang wachten in de rij want wij werden voor gelaten. Eenmaal een stap binnen gezet hoorde ik de muziek denderend in mijn oor, en de mensen zag ik dansen. Het was akelig druk. Even vergat ik mijzelf, hij trok aan mijn hand en zo liepen we samen naar achter, blijkbaar waren we vip. Daar aangekomen klopte hij enkele malen op de deur en zei wat. Voor ik het wist zaten we alweer binnen, de meiden waar ik mee werkte zaten daar ook. Ik groette ze even en nam plaats naast Appie. Nu trok ik mijn hand uit die van hem. Deze ruimte was niet klein maar ook niet echt groot, het had een aantal tafeltjes met stoeltjes, en een grote bank. In de hoek stond een aparte dj, het geluid van de andere zalen kwam hier niet door heen. Zo genoten we van ons eigen muziek. Af en toe hoorde ik de jongens die daar ook aanwezig waren wat joelen, ze zaten gezamenlijk aan het kaarten. Doodsaai leek me dat. Ik keek Appie aan en zei hem dat ik naast de meiden ging zitten. Hij knikte van oke en zo schoof ik een aantal plaatjes op en nam plaats naast hun. De meisjes waarmee ik werkte waren niet de enige die daar zaten, er zaten namelijk veel meer. Even voelde ik me niet op mijn gemak, ik besloot maar in mijn eentje aan de bar te gaan zitten en dronk het ene drankje na de ander. Langzaam kreeg ik het warmer en voelde me wat losser komen, 'Noor, kom is mee' hoorde ik een meisje zeggen die haar hand ook al op mijn schouder had geplant. Ik draaide om en stapte van het krukje af met het drankje nog in mijn hand. We dansten op de muziek en voor ik het wist was de dansvloer alweer gevuld met de andere meiden. Het was gezellig op dat moment. De DJ draaide een liedje waarop je naar de grond moest zakken op een elegante manier. Dit deden we allemaal, even keek ik naar Appie, zijn ogen waren op mij gericht. Ik schonk hem een verleidelijke glimlachje, tegelijkertijd vroeg ik mijzelf af waar ik mee bezig was. Op dat moment voelde het juist, het voelde goed. Ik wilde fun hebben, ik wilde genieten van het dagje dat al mijn zorgen deed vergeten. Ik draaide me weer om en danste met de meiden verder. Enige minuten later kwam Naomi op me afdansen, ze pakte mijn handen vast en zo dansten we samen alsof we meisje en jongen waren.

    Zijn hand legde hij op mijn kaaklijn terwijl hij met de muziek mee bewoog. Mijn hand gleed over zijn borst tot aan zijn navel. Weer schonk ik hem een blik, vervolgens keek ik over zijn schouder en zag alle meiden met een jongen dansen. Ik deed wat ideeën op en draaide mij om waardoor ik dus met mijn rug tegen hem aanstond. Ik zakte naar de grond en bewoog zo verleidelijk mogelijk..

    ALATIEF, ALATIEF, ALATIEF, ik moet verder lezen, waarom doe je het tochhh ook zoooo perfect, Tbarkellah, echt waar.. WOWW..

    Heb je nog inspiratie ?

    Ik weet ik ben een shitana

  15. #375
    MVC Lid

    Reacties
    321
    02-06-2009

    GA verder

    upupupupupupup

    ...............................