1. #346
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-03-2008

    Jaa Ikwas Al Een Fan Haa Een Trouwe Fan Zelfs
    uoepaaaaa J Bnt Online Aub Nog Eentje Vervolg For Mee:$

  2. #347
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009


    Veel leesplezier.

    Het begon donker te worden en de koelte nam toe. Ik stond nu te bibberen van de kou. Op dit moment kwamen er niet zo veel klanten. Het werd tijd dat Appie weer terug kwam. Dit duurde eventjes en ondertussen zaten wij op de grond in een hoekje lekker met elkaar te kletsen, de verhalen die de meiden vertelden maakte mij aan het huilen. 'Woon jij bij Appie' vroeg Naomie. Ik keek haar aan en knikte van ja. 'Zozo' zei ze. 'Dan heb je het wel goed' zei het andere meisje. 'Nou dat valt wel mee, we hebben de hele tijd ruzie' zei ik hen. 'Wees blij dat je onderdak hebt, ik slaap soms buiten' zei het Nederlands meisje, ik keek ongelovig naar haar. 'Als ik jou was zou ik zijn voeten kussen' zei ze. Een harde lach was wat volgde. 'Ach ja' zei ik. Niet later hoorde we een auto aankomen, we stonden allemaal gauw op. Het was Appie en zijn vrienden. Hij schonk mij een lachje en parkeerde de auto op een afstandje. De jongens kwamen onze kant op lopen, Appie kwam mijn kant op lopen en groette mij. Ik groette hem netjes terug. 'Hoe ging het' vroeg hij. Ik haatte het als hij dit vroeg, ik keek hem aan en zei niets. Hij begreep het volgens mij. Hij sloeg zijn blik neer. De meiden hoorde ik giechelen, ze stonden allen bij een jongen. Salima leek alleen niet op der gemak. Maar dit kwam wel vaker voor. Ik had het zo koud dat ik begon te klappertanden, dit had ik niet eens door. Hij streek zijn handen over mijn armen en deed zijn jasje uit, deze legde hij over mij heen en knuffelde mij even. Op dat moment stribbelde ik niet tegen, ik kon het goed gebruiken een knuffel van iemand. Ook al was hij de gene die mij hierin heeft geplaatst. Het deed me even niets. Ik hoorde van achter me gejoel, dit hield gauw op. Appie wierp namelijk een strenge blik naar ze. Niet even later namen we afscheid van elkaar en vertrokken allemaal. Ik zat samen met Appie in de auto, er werd geen woord gesproken. Af en toe merkte ik dat hij naar me keek, maar wanneer ik terug keek sloeg hij zijn blik neer.

    Thuis aangekomen nam ik een warme douche om alles van me af te wassen. ik liep weer naar boven om mijn kleren aan te doen. Daar zat ik dan op de zolder, ik verveelde me te knetter. Hij zat beneden op de bank. Hij keek waarschijnlijk ook tv. Ik keek om de minuut naar de klok, maar de wijzer tikte zo sloom dat een slak hierbij vergeleken sneller liep. Ik probeerde te slapen maar dit lukte ook niet want ik was uitgerust. Vervolgens besloot ik maar naar beneden te gaan. Ik wilde wat eten gaan koken. Zachtjes liep ik de trap af en bleef even nog in de hal staan. Terwijl ik de huiskamer binnenstapte zag ik Appie mij aankijken. Hij keek me verbaasd aan. Ik reageerde er niet op en liep gewoon zoals ik zou doen naar de keuken. De kastjes gingen open en dicht, tot besluit kwam ik dat ik Mexicaanse burrito's ging maken. Ik was druk bezig met het maken, de tijd ging ook snel. En voor ik het wist was het eten alweer klaar. Ik dekte de tafel, en nam daaraan plaats. Ik bekeek het even. Ik wist dat ik teveel had gemaakt. Met moeite schraapte ik mijn keel 'Wil je ook' zei ik zonder hem aan te kijken. Hij stond al gauw van de bank en liep naar de tafel toe, hij bekeek mij en daarna het eten. 'Tuurlijk, waarom niet' zei hij. 'Oke' antwoordde ik. We zaten daar heel ongemakkelijk bij, ik genoot absoluut wel van mijn eten. En hij volgens mij ook want zijn bord was leeg. 'Het was lekker' zei hij en schonk me een glimlachje. 'Dankjewel' antwoordde ik. 'Blijf maar zitten. ik ruim het wel af' zei hij, ik vond het oke. Ik hoorde zijn telefoon afgaan, even keek ik om. Hij zat alleen onder de sop dus besloot ik hem voor hem te gaan pakken. Vervolgens drukte ik op groen en legde hem tegen zijn oor aan, het was duidelijk een man aan de andere kant. Het gesprek was afgelopen, hij knikte dat ik hem dicht moet doen wat ik vervolgens ook deed. Ik vroeg hem niet wie dat was, ik legde de telefoon op tafel en liep naar de tuin om was frisse lucht te nemen..



  3. #348
    MVC Lid

    Reacties
    94
    29-09-2006

    woyooow ga snel verder

  4. #349
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik zal zo nog eentje uitypen en plaatsenn(K)

  5. #350
    MVC Lid

    Reacties
    94
    29-09-2006

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    Ik zal zo nog eentje uitypen en plaatsenn(K)
    Prachtige verhaal ik heb ook zachte g

  6. #351
    Just me

    Reacties
    483
    13-04-2008

    verder,, verder!!

  7. #352
    Morocco & India

    Reacties
    1.963
    14-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Up en bedankt voor je vervolgjes meid! Super!

  8. #353
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Dankjedankjedankjewel allemaal.(K)

  9. #354
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    1.656
    30-05-2006

    Up!

  10. #355
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door bentayeb Bekijk reactie
    up
    haha, die kut sneeuw ook he.
    Citaat Geplaatst door romaisa222 Bekijk reactie
    Prachtige verhaal ik heb ook zachte g
    Bedankt Landgenootje.

  11. #356
    MVC Lid

    Reacties
    21
    14-11-2009

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    haha, die kut sneeuw ook he.
    Ja zeker wel he

  12. #357
    ACCOUNT OVERGENOMEN.

    Reacties
    112
    27-08-2009

    UPP nog een vervolgje ?:$
    PM mij niet a motjos.

  13. #358
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Upppppppppppppppppppsss
    x


    Linaa (L)

  14. #359
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    520
    31-12-2008

    Mooiis, up!

    Allah Subhanahoe Wa Ta3alaa..


  15. #360
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik zla zo eentje plaatsen.