1. #301
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    haha mooi Cleo.
    Ik zal zometeen weer een vervolgje typen dus wie weet staat er vanavond eentje op.
    Bedankt voor je moeite!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  2. #302
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    520
    31-12-2008

    Mooi verhaal, in één keer uitgelezen.
    Ups voor jou!

    Allah Subhanahoe Wa Ta3alaa..


  3. #303
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Daar zat ik dan in de auto met een aantal vreemden, ze hielden mij strak vast waardoor ik me absoluut niet kon verroeren bovendien zou ik niet eens durven. Ze reden op een harde snelheid en zeiden niets tegen me, voor ik het doorhad stonden we alweer voor Abdelhanin's huid mijn hart begon weer te bonken. Ik wist dat er nu wat goed fouts ging gebeuren. Maar dit keer was het me bijna gelukt, ik was bijna weg van hem bijna kon ik hem achter me laten maar dit was mislukt. Ik werd de auto uit getrokken en de deur ging in een ruk open. Daar stond hij dan hij keek me woedend aan, hij maakte mij bang. ik durfde hem niet eens aan te kijken. Mijn blik sloeg ik neer. 'Dankjewel Yassin&Wael' riep hij de jongens na. Zij scheurden vervolgens weer de straat uit en ik stond verloren in de gang ik wilde weer weg gaan maar ik werd tegen gehouden. Hij pakte me bij mijn middel en tilde me op, ik gilde hard dat hij me moest los laten maar dat deed hij niet. Hij zetten me op de eettafel en keek me boos aan. 'Dat doe je nooit meer' kwam boos uit zijn mond. 'Ik zweer het dat doe je nooit meer' schreeuwde hij harder ik werd er bang van. 'Laat me gaan' zei ik terug. Hij legde zijn handen naast me op de tafel en keek zuidwaarts. 'Hoe ben ik ooit voor jou gevallen, hoe heb je me dit ooit kunnen aandoen' kwam uit mijn mond. De tranen liepen al gauw over mijn wangen, hij keek me in de ogen en veegde ze weg met zijn handen. Hij opende zijn mond om wat te zeggen maar ik stopte hem. 'Ja ik weet het het is je werk' zei ik. Vervolgens legde ik mijn handen op mijn ogen, 'hoeveel heb ik gister verdiend' zei ik. '250' zei hij, het leek alsof hij zich schaamde. Zijn blik sloeg die neer en mij durfde die niet aan te kijken. 'Kun je geen ander meisje zoeken dit te doen ik wil hier weg appie snap dat nou' schreeuwde ik. Hij schudde met zijn hoofd. Ik ging van de tafel af en liet hem daar staan. Ik liep naar de keuken en pakte een bord uit de keuken. Ik gooide deze met al mijn kracht op de grond, hij keek geschrokken op 'Hou op Noor' zei hij, ik luisterde niet en gooide nog eentje. Hij kwam op me aflopen, en weer gooide ik eentje zijn richting op 'Laat me gaan!' schreeuwde ik. Hij bleef maar dichterbij komen en ik bleef maar gooien tot op een gegeven moment hij zo dichtbij was dat hij me vastpakte. Hij hield me stevig vast, ik stribbelde tegen en begon hard te huilen. Ik begon hem hard te slaan maar hij hield me stevig vast, het leek alsof hij me niet los kon laten. Totdat ik op een idee kwam.
    Ik pakte een scherf van het aanrecht en drukte deze tegen zijn nek, 'Laat me gaan' zei ik nu. Hij reageerde niet, ik drukte hem nu wat harder in zijn nek. Vervolgens schraapte hij zijn nek een keek me boos aan. 'Doe het dan' zei hij uitdagend, alsof dit een spel was. 'Doe het dan, druk dan wat harder' zei hij. ik keek hem aan en wist niet wat hij zei. Bovendien wist hij dat ik dit niet kon doen. Ik gaf me verloren en hij liet me los.

    Weg zou ik niet kunnen gaan hij zou me toch wel weer vinden. ik liep weer naar boven zoals altijd en liet mijn tranen gaan. Ya rabbi wanneer is dit over vroeg ik mijzelf af.

  4. #304
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    520
    31-12-2008

    Moooiiiss,

    Allah Subhanahoe Wa Ta3alaa..


  5. #305
    MVC Lid

    Reacties
    601
    27-11-2009

    nog vervolgjE!

    EAT
    PRAY
    LOVE


  6. #306
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Tot morgen dames(K)

  7. #307
    *EnGeLtjeHh*

    Reacties
    796
    09-05-2005

    GA gauw weer verder meid!!
    Kuss
    ♥||I lOve You LiKe nO One Can||♥

  8. #308
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Waar zijn mijn fannekes?

  9. #309
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Upp!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  10. #310
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Hier!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  11. #311
    Wat is er?

    Reacties
    16
    08-10-2006

    UPP

    Wnr ga je weer verder?

  12. #312
    Wat is er?

    Reacties
    16
    08-10-2006

    Je bent onlinee!! (6)

  13. #313
    MVC Lid

    Reacties
    321
    02-06-2009

    UPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUP nieuwe FAN

    ...............................


  14. #314
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Citaat Geplaatst door nassira12 Bekijk reactie
    UPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUP nieuwe FAN

    Welkom meid!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  15. #315
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Aaah sorry dames, ik had niet gezien dat er werd geupt:$ ik was zelf namelijk ook een verhaal lezen..
    Dus ik zal zo weer beginnen met een vervolgje.(K)