1. #286
    Temsamane ღ

    Reacties
    690
    22-05-2006

    Nieuwe fan erbij !
    Ga snel verder
    Op een dag gaan we allemaal op reis, zonder kosten. Je moet je geen zorgen maken over de reservatie... Alles is al geregeld en bevestigd. Het gaat om één enkele vlucht... Onze goede daden zullen onze koffers zijn, islam zal onze paspoort zijn, kalima zal onze visum zijn... Moge wij in eerste klasse naar de hemel reizen... AMIEN!

  2. #287
    I LOVE HOW I LIVE!

    Reacties
    27
    23-09-2009

    Heeey.
    Ga snel verder met je verhaal:O!
    ik vind het echt goed van je!
    bytheway; nieuwe fan erbij!
    uuuupppuuuppp!

    xx

  3. #288
    *EnGeLtjeHh*

    Reacties
    796
    09-05-2005

    Ga gauw verder!! kuss
    ♥||I lOve You LiKe nO One Can||♥

  4. #289
    Just me

    Reacties
    483
    13-04-2008

    verder super spannend...!

  5. #290
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    1.656
    30-05-2006

    Up!

  6. #291
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Sorry lieve dames dat het zolang heeft geduurd!
    Ik was erg moe, en heb mijn best gedaan dit uit mij te persen
    I hope you guys love it.

    dikke kusje.



    Diezelfde dag voelde ik mij erg verloren, ik haatte mijzelf. En hij zat daar op de bank alsof het hem helemaal niets deed, alsof hij mij niet zag. Dit maakte mij zo agressief dat ik mijn hart harder voelde pompen en de adrenaline door mijn lijf gierde. Nadat Appie mij niet liet gaan ben ik naar boven gegaan en heb ik een lange douche genomen, ik wilde hier zo graag weg. Dat ik alles ervoor overhad om hier weg te kunnen. Na de douche kleedde ik me om en liep weer naar hem toe, 'Mag ik even naar buiten een luchtje scheppen' vroeg ik hem. Je zal je vast afvragen waarom ik niet gewoon weg ging, maar hier wist ik zelf ook geen antwoord op. Ik was bang voor wat zou volgen. Zijn klappen wilde ik dus echt niet vangen. Die pijn wilde ik dus niet voelen, bovendien zou hij mij erger terug kunnen pakken. Dat wilde ik dus niet hebben, daar stond ik dan wachtend op zijn antwoord. Hij keek even op 'hoezo' zei hij. 'Dat heb ik net gezegd ik wil even een luchtje scheppen' zei ik ongeduldig. Ik keek weer verbaasd en ging nu rechtop zitten. Ik kon maar geen hoogte van hem krijgen, wat is zijn probleem nou. Ik bleef daar maar verloren staan en na enkele seconden stond hij ook op. Hij opende de tuin deur en kwam vervolgens naar me toelopen. Hij pakte me strak bij mijn polsen en trok mij de tuin in. 'Zo nu ben je buiten en kun je lekker een luchtje scheppen' schreeuwde hij. Ik werd er bang van. Hij liep weer naar binnen en deed de deur op slot. Ik kon werkelijk niet bevatten wat er zojuist was gebeurd. Meent hij dit nou? Ik bonkte op de deur maar dit hoorde hij niet. Buiten was het ook niet echt warm, mijn nekharen stonden overeind. Hij keek niet eens even om, ik dacht dat dit misschien een grapje was maar nee. Na enige tijd hield ik op met dat gebonk, waar was ik nou mee bezig ik moest dit als een kans zien om te ontsnappen aan hem en aan zijn duivelse plannetjes. Ik liep gauw naar de achterdeur en probeerde deze te openen, maar deze zat ook op slot. Dit boeide me echter niet. Ik pakte de tuinstoel erbij en ging hierop staan, vervolgens zette ik een been over de hek en mijn andere been volgde. Het was me gelukt, ik stond nu met beide benen op de grond. Even keek ik om me heen. En als een speer rende ik er van door. Alhoewel ik de weg niet wist probeerde ik zo ver mogelijk te komen.

    Na geloof ik een uurtje gerend te hebben werd ik akelig moe en verlangde ik naar wat water. Ik was al zwaar blij dat ik überhaupt weg ben gekomen. Het pad dat ik volgde was leeg, er was geen mens te bekennen. Uiteindelijk kwam ik erachter dat dit pad naar een parkje leidde. Het werd onderhand al aardig donker, de sterren kwamen in zicht en de lampen gingen aan. Het parkje bereikte ik bijna, daar was niemand te bekennen dus dat vond ik wel veilig. Ik nam plaats op een bankje en hurkte in elkaar met mijn hoofd tussen de knieën. Ik zong mijzelf in slaap. Het was erg koud, en ik had ook niet veel kleren aan. Mijn telefoon etc. zaten nog in mijn tas in het huis van Appie. Na enige weg dompelde ik voor de tweede keer weg, voor een lange tijd.
    De zon voelde ik opkomen, de vogels hoorde ik fluiten en de mensen hoorde ik over straat praten. Alhamdoulilah ik had de nacht gehaald. Ik besloot weer op pad te gaan. Waar naar toe? Daar wist ik zelf het antwoord niet op. Maar na enige tijd in mijn hoofd te hebben gepuzzeld besloot ik maar om de stap te nemen om naar huis te gaan. Ik zal natuurlijk wel erge ruzie hebben, en klappen vangen en wie weet zullen ze me misschien helemaal niet het huis in laten. Maar dit weerhield me er niet van om het toch te proberen. Ik moest nog een akelig stukje lopen maar alles was goed zolang ik maar niet bij hem was. De gedachte alleen al dat ik weer bij hem moet zijn, ik schudde het snel van me af. Ik liep een laan in om even vanuit de drukte te ontsnappen. Er waren steeds een aantal voetstappen die ik niet hoorde verdwijnen, het leek alsof deze mij vanaf het parkje hebben gevolgd. Ik besloot was sneller te lopen om te kijken of zij dit nu ook deden, het resultaat deed mijn hart weer sneller kloppen. Ik keek angstig om en zag 2 jongens achter mij lopen. Voor ik het wist rende ik zo hard ik kon naar mijn huis toe, ik zag een zijstraatje en besloot daar in de te gaan, om de weg wat in te korten. Doordat ik geen enige meer had liep ik wat langzamer, ze pakte mij bij mijn polsen waardoor ik wist dat ik verloren had. Niet enkele minuten later stond er een auto voor me, ik werd er ingeduwd. Ik schreeuwde zo hard ik kon met het energie dat ik uit mijn lichaam perste, natuurlijk keken er mensen vreemd om maar dit boeide hen niet blijkbaar. Ze deden niet eens de moeite om mij te helpen helemaal niets!

  7. #292
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door bentayeb Bekijk reactie
    up
    haha een mannelijke fan das grappig.

  8. #293
    MVC Lid

    Reacties
    21
    14-11-2009

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    haha een mannelijke fan das grappig.
    Normaal lees ik geen verhalen,
    maar omdat ik nu niet buiten ben wegens die enorme kou
    denk ik laat ik maar ff tijd dooden op m.nl
    Dus je hoeft niet aan mij te hechten
    Ben binnenkort weer uit je topic

  9. #294
    MVC Lid

    Reacties
    75
    03-06-2008

    UPAAA ga snel weer verder!!!!

  10. #295
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door bentayeb Bekijk reactie
    Normaal lees ik geen verhalen,
    maar omdat ik nu niet buiten ben wegens die enorme kou
    denk ik laat ik maar ff tijd dooden op m.nl
    Dus je hoeft niet aan mij te hechten
    Ben binnenkort weer uit je topic
    Oke
    Citaat Geplaatst door meknesiaatje_es Bekijk reactie
    UPAAA ga snel weer verder!!!!
    wat een schattige avatar heb jij

  11. #296
    MVC Lid

    Reacties
    75
    03-06-2008

    ahhaha dank jewel dat is me lieve/mooie nichtje.
    en krijgt je fan nog een vervolgeje? ahah uppaa je typt egt goed
    xx

  12. #297
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    1.656
    30-05-2006

    Up!

  13. #298
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Ga verder en ben heel blij dat je er weer bent!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  14. #299
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door Cleooo Bekijk reactie
    Ga verder en ben heel blij dat je er weer bent!!
    haha mooi Cleo.
    Ik zal zometeen weer een vervolgje typen dus wie weet staat er vanavond eentje op.

  15. #300
    Getrouwd!!!

    Reacties
    315
    08-09-2008

    komt er een vervolg