1. #256
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Amira, ging door mijn hoofd. Hij had een foto van mijn zusje wat moet hij hier mee. Ze was slechts een aantal jaren jonger dan mij, namelijk 17. Ik keek hem even aan vroeg wat hij hiermee bedoelde. 'Ja, jij blijft hier' kwam uit zijn mond. 'En anders' zei ik met een trillende stem. 'Nou, wat denk je zelf' de tranen borrelde op na zijn woorden te horen. 'Ik weet waar ze op school zit, waar ze werkt, hoelang ze er elke dag overdoet om van school naar huis te gaan en andersom. Mijn mannetjes houden haar in de gaten' zei hij. Shit! shit shit shit! ging door mij heen, ik zat nu vast hier. Ik had nu geen uitweg, ik moest en zal hier blijven jegens mijn zusje. 'Waarom appie, waarom' vroeg ik hem. 'Waarom doe je me dit aan, waarom laat je me gewoon niet gaan' zei ik hem snikkend. 'Je bent perfect materiaal' zei hij. ik begreep hem niet, met fronsende wenkbrauwen keek ik hem aan, 'Materiaal, ik ben toch verdomme geen voorwerp' schreeuwde ik. Hij schonk me dat scheve lachje en keek me vreemd aan. Ik gooide mijn tas op zijn gezicht en huilde zo hard ik kon. 'Ik wil weg, weg van jou' 'Ga maar, maar treur dan niet als jij er achter komt dat ze er niet meer zal zijn' dat waren de harde woorden die uit zijn mond kwamen. Ik zakte in elkaar en zat nu op de grond als een verloren zwever, ik begreep het niet wat wilde hij nu van me. Hij kwam op me aflopen en hield me stevig bij mijn armen, hij liep met me naar achter en legde me als het ware op de bank. Hij maakte zijn broek los en die van mi ook. Ik keek hem angstig aan smeekte hem van nee. Maar hij deed waar hij zin in had. Hij keek me vol afschuw aan en behandelde me ruw. De pijn die door me heen ging was onbeschrijfelijk, het leek een eeuwigheid te duren. Maar na enige tijd was hij klaar en trok zijn broek weer omhoog. Was ik nou verkracht? dwaalde door mijn hoofd, de tranen stroomden zuidwaarts..


    Verder??

  2. #257
    MVC Lid

    Reacties
    18
    28-04-2009

    jazeker verder

  3. #258
    Oumnia

    Reacties
    65
    12-10-2009

    UPUPUPUPUP!!!
    Je kan prachtig schrijven

  4. #259
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Ga verder!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  5. #260
    Just me

    Reacties
    483
    13-04-2008

    spannend verder..!

  6. #261
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-03-2008

    Verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeer

  7. #262
    MVC Lid

    Reacties
    46
    07-10-2009

    wajowwwwwwwwwwww, klaaaarr ga verder!!!

    Ik kan niet meer ik moet verder lezen..

    Ik kan het vaak zeggen, je schrijft geweldig !!

  8. #263
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door tmazoesst__ Bekijk reactie
    wajowwwwwwwwwwww, klaaaarr ga verder!!!

    Ik kan niet meer ik moet verder lezen..

    Ik kan het vaak zeggen, je schrijft geweldig !!
    hahaha dankjewel zal zo een nieuw vervolgje beginnen meid.

  9. #264
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Preview voor straks(K)

    Hij sliep de laatste tijden beneden want ik wilde niet in een bed met hem slapen. De wallen onder mijn ogen waren niet te camoufleren. Ik heb er zelfs aan gedacht om mijn leven te beƫindigen, maar dit kan ik niet maken tegenover mijn geloof, ook al was ik niet zo gelovig. Maar zelfmoord was verboden. Dagen lang lag ik in bed en kon alleen maar denken en denken, af en toe ging ik onder de douche staan. Eten deed ik haast niet meer. Mijn eetlust was voor een lange tijd verdwenen. Hij had zijn excuses aangeboden voor die ene keer, maar vergeven kon ik niet. Hij dacht dat ik het wilde terwijl ik super duidelijk nee zei. Hij ontkende dit. Maar het boeide me geen flikker meer, ik ben nu toch niets meer waard.Ik heb geen zelfrespect meer, hoe kon ik zo dom zijn om een jongen blindelings te vertrouwen en om van hem te houden Hij had me die zelfde dag nog verteld dat ik over een week moest beginnen met werken, dus over een aantal dagen al. Als ik daaraan dacht begon ik te huilen, hoe is het ooit zo ver gekomen? En nou moet ik seks hebben met mensen die ik niet ken, en die mij pijn zullen doen. Ik zal als het ware behandeld worden als een voorwerp waar je iets in kan doen en thats it.

  10. #265
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-03-2008

    Aub Ga Verderrrrrrrrrrrrrrrrrr

  11. #266
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Ga verder!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  12. #267
    MVC Lid

    Reacties
    94
    29-09-2006

    Ga snel verder meid..

  13. #268
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Ga verder!!!!!!!!!!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  14. #269
    MVC Lid

    Reacties
    75
    03-06-2008

    upaaa ga snel weer verder!!

  15. #270
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Vandaag was het zover, ik besloot om eerst even een luchtje buiten te scheppen. Vervolgens liep ik even naar het centrum en kocht een dagboek waar ik alles in kon schrijven wat ik wilde. Thuis aangekomen zat hij op de bank en keek even op toen de deur open ging. Snel keek hij weer naar de tv, mijn schoenen legde ik neer in de gang. Hij stond op en liep op me af. Ik keek hem niet aan, hij was geen blik waardig. 'Je eerste klant is boven versnel je' kwam uit zijn mond. Ik vermande me, en probeerde sterk te blijven. Ik knikte en hing mijn jas op. Vervolgens hield hij me bij mijn armen vast, ik probeerde mezelf te bevrijden. Hij gaf me een kus op mijn wang, Ik veegde deze meteen af en keek hem boos aan. 'Rot op' schreeuwde ik bij elkaar. Snel liep ik de trap op, de zenuwen begonnen door mijn lijf te gieren. Ik moest naar de zolder toe waar een groot bed stond. Daar zag ik hem dan staan gelukkig was het geen oude zak. Maar of ik hier blij mee moest zijn. Ik schraapte mijn keel en hij draaide zich om. Zijn ogen werden groot en keek me aan, 'Van Marokkaanse komaf' vroeg hij. Alsof dat er wat toedeed. 'Ja, jij ook' zei ik er achteraan. 'Ja' hij bekeek me van top tot teen waardoor ik me onzeker begon te voelen. Vervolgens deed ik het zelfde, hij was lang en brede schouders, zijn kleding was wel oke. Zijn gezicht had een aantaal puistjes, en zijn ogen waren bruin van kleur. Verder gokte ik dat hij zich niet zo een 3 dagen niet geschoren had. Nadat ik klaar was zag ik hem vol afschuw naar me kijken. Irritatie kwam er bij me naarboven. 'Is er iets' zei ik. 'Waar zijn je ouders, heb je geen broers of iets in die richting' zei hij alsof hij een God was. Ik vond zijn vragen irritant, ik wilde dit zo snel mogelijk over hebben. 'Zullen we het zakelijk houden' kwam er uit mijn mond, hoe ik erop kwam was een grote vraag. 'Oke, als je dat liever hebt' 'Ja graag' zei ik. Ik wist niet wat ik moest doen, moest ik nu op bed gaan liggen ofzo? Hij kwam dichterbij en vroeg mij om op het bed te gaan liggen, ik deed wat hij zei. En nu begon het, de nachtmerrie begon. Hij maakte mijn broek open en deed deze op mijn knieen vervolgens deed hij zijn broek uit en ging hij der in en der uit. Mijn tranen liepen uit mijn ogen, ik wilde dood.

    Dit kon ik niet meer doen, na afloop liep ik snel naar Appie toe en ging op mijn knieen zitten en smeekte hem om mij hiervan te verlossen. 'Alsjeblieft, ik wil dit niet' zei ik met een piepende stem en uitgelopen mascara. Maar het leek alsof het hem niets deed. 'Abdelhanin, alsjeblieft laat me gaan' zei ik nogmaals. Nog steeds geen respons. Ik probeerde het nog eens, 'stel je is voor dat ik je zusje was' zei ik riskant. 'Nee, ik laat je niet gaan' zei hij na enige tijd hij liep voor mijn voeten weg, en ik lag nu languit op de grond. Ik vroeg Allah om vergiffenis en om hulp. 'Waar heb ik dit aan verdiend' Ik lag nog en lange tijd op de grond en hij trok zich er niets van aan.