1. #226
    -' Gun nu maar groen

    Reacties
    782
    19-10-2008

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    Haha kleutertje dat je naar die film gaat

    ps; zal nu beginnen(K)


    Neej, hoor van die film kun je veel leren
    Te dagdromen over mijn nacht inkomen'

  2. #227
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Ga verder!!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  3. #228
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door Nadoria-ahalam Bekijk reactie
    Neej, hoor van die film kun je veel leren
    haha oke. Nou als ik thuis ben type ik een vervolgje.
    Xx

  4. #229
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    We kleedden ons aan gingen de stad verkennen, wat was het mooi. Samen liepen we hand in hand door alle straten en maakte talloze foto's. 'Heb je het naar je zin' vroeg hij. 'Ja, lieverd' zei ik en gaf hem een kus op de wang. Na enige tijd gingen we naar een restaurant, het was een restaurant waar alleen maar Nederlanders kwamen. Hierdoor voelde ik me een beetje thuis. De ober kwam al snel aanlopen met onze bestelling, en dat was maar goed ook want ik rammelde. Ik bekeek Appie, en hij mij. Het voelde weer als een droom. hieruit ontwaakte ik want ik zag dat zijn blik na enige tijd niet meer op mij gericht was. Wat ik vreemd vond. Ik keek hem aan maar het leek alsof hij mij niet zag, ik volgde zijn blik en zag een Marokkaans meisje zijn kant op kijken. Wat the fuck joh, gaat hij een beetje meisjes bekijken terwijl ik met hem ben. Ik keek heem boos aan 'Hallo' hij reageerde verdomme niet eens. Weer keek ik om, wat kwam ze mij toch bekend voor. Ik graaide even in mijn geheugen en toen viel het kwartje. Het was het meisje van de foto die ik in de auto vond. Ik stond op, 'Abdelhanin' riep ik luid. Hij wierp me een blik, en keek me verbaasd aan. Alsof hij niet wist wat die fout deed. Ik zag vanuit mijn ooghoek mijn glas water op de tafel staan en gooide deze over hem heen. Vervolgens liep ik snel naar buiten en zocht naar een Taxi. Deze kon ik moeilijk vinden, Ah daar kwam er een aanrijden vanuit de verte. Mijn hand stak ik uit, en gelukkig stopte deze voor mij. Ik opende de deur, maar deze werd hard dichtgegooid door Appie. Ik keek hem boos aan. 'Wat doe je' zei ik. 'Wat is jou probleem, je moet het altijd verpesten' antwoordde hij. 'Wat, meen je die? ben ik de gene die het verpest' zei ik kwaad. Ik hoorde de taxichauffeur wat roepen in het Frans, ik verstond er niet veel van maar ik begreep dat hij snel wilde gaan. Het meisje kwam te voorschijn 'Appie, kom je nou' zei ze. Ik keek haar boos aan en hem ook. Hij bleef mij aankijken en zei verder niets, mijn tranen kwam op. Maar dit deed hem blijkbaar niets. Hij draaide zich om naar haar en keek vervolgens weer naar mij, ik gaf hem een platte hand. En gauw stapte ik in de taxi. even keek ik nog uit het raampje en zag hem samen met haar weglopen. Dit is toch niet normaal meer! hoe kon hij dit doen ging door me heen. Blijkbaar was ik slechts een scharreltje..

  5. #230
    Just me

    Reacties
    483
    13-04-2008

    verder... verder...!

  6. #231
    MVC Lid

    Reacties
    46
    07-10-2009

    UPPPPP gaa doorrrr !!!

    UP, up, up, up, up, up !!!!

  7. #232
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Ga verder!!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  8. #233
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    In de hotel kamer verveelde ik me te pletter, ik stond op het balkon en bekeek Parijs. Het was zo mooi, al die lichtjes en mensen over straat. De wind blies in mijn gezicht, mijn haren wapperde heen en weer. De rillingen liepen over mijn lijf. De tranen voelden koud aan die naar het zuiden stroomden. De pijn was ondraaglijk, ik liep gauw weer naar binnen en probeerde te slapen. Waarom had hij niet genoeg aan mij, alleen aan mij. Dit was slechts een sprookje, zijn liefde voor mij was blijkbaar gelogen. De tranen hielden niet op. Een zware hoofdpijn is wat volgde, de slaap kon ik maar niet bevatten. Ik bestelde maar wat eten, deze kwam wat laat aan maar was zeker het wachten waard. Na gegeten te hebben, gaf ik het slapen nog een poging. Na enkele minuten sliep ik als een roos.
    De ochtend was aangekomen, ik keek om me heen maar hij was nergens te bekennen. Zou hij nou nog steeds bij haar zijn, wat zouden ze nu aan het doen zijn, wie was zij? alle vragen gingen door mijn hoofd. Ik besloot het maar van me af te douchen. Onder de douche hoorde ik de deur open gaan. Hij was blijkbaar thuis. Ik kleede mij snel om en deed een badjas aan. 'Ik wil naar nederland' zi ik zonder hem aan te kijken. 'Waarom' zei hij. 'Nou, wat denk je zelf' zei ik met opgetrokken wenkbrauwen. Hij hield zich soms zo erg van het domme af. Ik keek hem boos aan en hij antwoordde niet, het enige wat hij deed was naar de grond kijken. Al gauw pakte hij een sigaret uit zijn jas en rookte deze op. Vervolgens weer aan ander, en nog een. En zo ging het enkele malen door. Ondertussen had ik mij aangekleed en mijn haar in een knot gebracht. Ik pakte mijn jas en wat geld dat nog op tafel lag, en liep de kamer uit. Vanuit mijn ooghoeken zag ik hem vreemd op kijken. Hij kwam achter mij lopen, zijn voetstappen naderde namelijk. Ik keek even om en zag hem laaiend kijken. Hij pakte me bij mijn arm en stopte me.
    'Waar ga je heen' 'Laat me los' schreeuwde ik. Dit deed hij niet, hij keek me aan en wachtte op een antwoord. 'Waar was jij gister' zei ik terwijl ik mijn arm uit zijn hand rukte. 'Noor ..' zei hij op een rustige toon, ik wist dat als ik hem deze zin liet afmaken ik weer zoals vanouds in zijn praatjes zou trappen. 'Nee niks, laat me gaan' zei ik boos. Snel rende ik de hal uit en liep vervolgens naar buiten toe. Ik wist meteen wat ik ging doen. Ik liep even door het centrum heen en zocht de winkel die ik zocht. Ah! daar was die. Ik liep naar binnen en zag alle flessen netjes op een rij staan. Het enige wat ik zocht was Wodka. Deze haalde ik uit het rekje en rekende deze af. Ik deed hem in mijn tas, en zocht naar een rustig plekje vervolgens dronk ik de hele fles leeg. Waardoor ik mijn hoofd voelde ronddraaien. Maar dit boeide me niet. Zolang ik hem maar kon vergeten!

  9. #234
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-03-2008

    Oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

  10. #235
    Banana_:banaan:

    Reacties
    67
    17-10-2006

    MVC Premium MVC Premium

    nice:d
    UPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUP
    UPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUP
    UPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUP
    UPUPUPUPUPUPUPUPUPUPU
    UPUPUPUPUPUPUP
    UPUPUPUP
    UPUPUP
    UPUP
    UP
    Hamdoellah ten alle tijde

  11. #236
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Zal zo beginnen(K)

  12. #237
    MVC Lid

    Reacties
    210
    28-10-2009

    verder snel

  13. #238
    Banana_:banaan:

    Reacties
    67
    17-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    Zal zo beginnen(K)


    we kunnen niet wachten:d:O
    Hamdoellah ten alle tijde

  14. #239
    MVC Lid

    Reacties
    75
    03-06-2008

    upaaaaa ga snel weer verder

  15. #240
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Upppppppppppppppppppppppppppppppp !
    x


    Linaa (L)