1. #181
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Ga verder!!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  2. #182
    MVC Lid

    Reacties
    233
    24-04-2009

    upppppppppp~!!!!
    nieuwe fan

    ghaa snel verder
    bitch be likee.... Je hoofd bedekken maar je kont niet

  3. #183
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door ttamazigh-chick Bekijk reactie
    upppppppppp~!!!!
    nieuwe fan

    ghaa snel verder
    Welkom!

  4. #184
    MVC Lid

    Reacties
    18
    28-04-2009

    ga verder..

  5. #185
    MVC Lid

    Reacties
    192
    14-08-2009

    schat ga je up?
    twee gebruikerssss

  6. #186
    -' Gun nu maar groen

    Reacties
    782
    19-10-2008

    upupupupupupu meid dankjwel voor het vervol;gje!
    Te dagdromen over mijn nacht inkomen'

  7. #187
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    -ankje voor het uppen'

  8. #188
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    ik zal zo beginnen met het typen van een vervolgje.

  9. #189
    -' Gun nu maar groen

    Reacties
    782
    19-10-2008

    up je doet het geweldigg!!!!!!!
    Te dagdromen over mijn nacht inkomen'

  10. #190
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Mooi, ik wil meer fans hahaha grapje-

  11. #191
    -' Gun nu maar groen

    Reacties
    782
    19-10-2008

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    Mooi, ik wil meer fans hahaha grapje-

    wuahahhahaha,ik tel voor 1000
    Te dagdromen over mijn nacht inkomen'

  12. #192
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Vinden jullie misschien dat ik te weinig vervolgjes plaats?:$

  13. #193
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Het begon donkerder te worden, er was niemand op straat te bekennen. Het was koud, ik kreeg er de rillingen van. Terwijl ik door de lege straten liep hoorde ik de regen druppels neervallen. Ik was verloren, wat moet ik nou met mijn leven doen. Zouden ze thuis wel is aan mij denken? al dit soort vragen spookte door mijn hoofd. Het maakte mij verdrietig ik wilde hier niet aan denken. AL gauw merkte ik dat het pad waar ik op liep een dood eind was, om me heen zocht ik naar een opvangcentrum of een plek om te slapen. Deze kon ik echter niet vinden en ik kon niemand bedenken waarbij ik kon slapen. Ik gaf de hoop op, ik ponste neer in een plas en zette mijn hoofd tussen mijn knieƫn. Het voelde alsof mijn hart zwart was geworden, en alleen weer de juiste kleur kreeg als ik bij hem was. Het verwarde mij allemaal. Ik probeerde weg te dompelen maar dit lukte niet want mijn gedachten bleef bij hem hangen. Ik werd er boos om ik sloeg mijn hoofd telkens met mijn hand en stond boos op. In de verte zag ik een bankje staan in een park, ik rende er naar toe met al het energie dat nog over was.
    De haan kukelde in mijn oor waardoor ik wakker schrok, ik pikte een steentje van de grond en gooide deze op hem. Al gauw liep hij wankelend weg het deed me lachen om dat beest te zien. De mensen om mij heen staarde mij raar aan, ik vond dit niet zo fijn ik besloot om op te staan en weer verder te gaan met lopen. Maar nu wist ik niet waartoe, ik had veilig overnacht dus een slaapplek hoef ik nu niet meer te zoeken. Ik dacht aan een iemand en mijn voeten deden het werk, voor ik het wist stond ik voor zijn deur met trillende benen en doorweekte kleding. Ik belde een keertje aan maar deze werd niet beantwoord ik besloot maar om op het stoepje te gaan zitten en wachten tot dit wel zou gebeuren.
    Na een klein half uurtje dacht ik probeerde ik het nog eens. Tot mijn grote verbazing deed hij de deur open. Schaamte, dat ik wat ik voelde ik wist gewoon dat hij gelijk had maar om dat toe te geven voelde ik me te goed voor. Hij dacht nu precies hetzelfde. Hij vroeg of ik binnen wilde komen wat ik ook deed. Mijn tas legde ik in de gang, die helemaal doorweekt was. Langzaam liep ik naar de bank toe terwijl ik droop van het regenwater. Het voelde niet goed meer, ik voelde de grond onder me weg zakken en mijn gezicht werd steeds kouder. Ik probeerde me ergens aan vast te klampen maar dit was onmogelijk. Niets was in de buurt van waar ik stond. Al gauw werd het zwart voor me ogen, wel hoorde ik hem mijn naam hard roepen 'Nooooor'. Dat was het laatste wat ik hoorde.

  14. #194
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Thanx en ga gauw verder!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  15. #195
    MVC Lid

    Reacties
    94
    29-09-2006

    ga snel verder