1. #151
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Dankjewel lieverdje,

  2. #152
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Uppppppppppppppppppss
    x


    Linaa (L)

  3. #153
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Om me heen was niemand te bekennen, daar zat ik dan in me eentje in zo een verhoor kamer alsof ik wat had misdaan. Ik wachtte op het moment dat ik hier vrij uit kon lopen. Maar nee, dit leek niet te gebeuren. Mijn buik gromde en mijn keel was kurkdroog, ik verlangde naar eten en drinken. Ook kon ik niet geloven wat er zojuist was gebeurd. Het maakte me gek om niet te weten wie dat was op de foto. Op de achterkant stond een merkwaardig zinnetje, waardoor ik wist dat het geen familie was. Maar de datum op de foto was van een aantal dagen geleden geweest. Zo een spijt had ik, dat ik hem alles toevertrouwde en hem mijn eer gaf. Was dit mijn verdiende loon? Een jongen waar ik geen hoogte van kan krijgen, maar toch de jongen waar ik ontiegelijk veel van houd. Maar voor nu waren de vlinders vermindert, op dit moment voelde ik alleen de pijn. De gedachten alleen al dat hij me zou hebben bedrogen maakte me misselijk. Maar ik werd uit mijn gedachten verstoord door de deur die met een ruk open ging. 'Zo, Senna is het toch' zei een agent, hij zag er netter uit vergeleken de man die mij had opgepakt. 'Ja' zei ik moe. 'Zou ik misschien mogen weten waarom ik hier zit, ik heb niets misdaan en ik word claustrofobisch van deze kleine ruimte' zei ik. 'Ja, u heeft..' hij kon zijn zin niet afmaken, zijn telefoon rinkele. hij anm deze ook op het telefoontje was blijkbaar belangrijker dan mij. Geirriteerd keek ik hem aan. Niet langer dan enkele minuten hing hij op en verontschuldigde zich. 'Ik heb wat nieuws' zei hij opgewekt. 'We hadden een melding gekregen dat iemand in een gesloten auto reed, jouw kententen werd doorgegeven maar dit klopte niet helemaal want het laatste nummertje was omgewisseld' zei hij op een spijttige manier. Ik werd er kwaad om, maar ik kon niet veel doen. Welou energie. 'Kan ik gaan dan' zei ik zachtjes. 'Absoluut, en nogmaals mijn excuses' zei hij. De man probeerde ook maar zijn werk te doen. 'Aanvaard, nog een fijne dag' Hij liet me uit en zo werd ik weer naar mijn auto gebracht en reed met die weer naar Appie, naarmate ik dichterbij huis was hoe bozer ik werd. Ik weet wat ik ga doen, ik ga hem ermee confronteren. Ik eis een verklaring.

  4. #154
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik heb slaap lieverds, vandaar zo klein:$

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    192
    14-08-2009

    oeppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
    twee gebruikerssss

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    192
    14-08-2009

    mag ik nog kelin stukje speciaal voor je Fannetjee?
    twee gebruikerssss

  7. #157
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    speciaal voor jou!

  8. #158
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik zag hem alweer voor de deur opening staan met een grote glimlach op zijn gezicht, ik voelde weer steken in mijn buik. Zodra ik hem zag vergat ik alles en wilde het liefst bij hem zijn en nergens aan denken. Ik parkeerde de auto en liep naar hem toe met de foto in mijn handen. Hij probeerde me een kus te geven maar die ontweek ik. 'Hoe ging het' dat was het enigste dat hem interesseerde. 'Goed, op de terugweg werd ik aangehouden' zei ik koeltjes. Ik zag dat hij een brok door slikte. 'Maar dat was een misverstand' zei ik om hem gerust te stellen. Ik nam plaats op de bank en gooide de foto naar hem 'Wat is dit, of beter gezegd wie' zei ik boos. Hij kwam naar me toelopen en keek me boos aan. 'Wat doorzoek je mijn spullen' hij ontweek mijn vraag. 'Dit deed ik niet, ik zocht simpelweg een zakdoekje' zei ik serieus. 'Maak je niet druk' zei hij. Wat een zak was het ook, natuurlijk maak ik me wel druk. 'Ga je vreemd' vroeg ik zachtjes. 'Natuurlijk niet' zei hij. 'Wat doet die foto daar dan' zei ik bozer. Er kwam geen antwoord uit zijn mond, waardoor ik beslist agressiever van werd. Ik stond op en wilde naar boven lopen hij kwam achter me aan en volgde me naar zijn slaapkamer. 'Waarom volg je me' zei ik. 'Als ik jou zeg dat je je niet druk moet maken dan doe je dat niet' zei hij op een bazige toon. 'Kijk die datum dan, dat is van een aantal dagen geleden' zei ik weer terwijl ik hem de achterkant liet zien. Hij pakte me bij mijn polsen. 'Wat zegt dat nou' 'Wat dat zegt? dat je vreemd gaat, dat je niet van mij houd' zei ik met een trillerige stem. 'Dat betekent toch niet dat ik niet van je houd' zei hij met zijn handen strak om mijn polsen. 'Wil je me los laten, je doet me pijn' zei ik hem. 'Je maakt me helemaal gek weetje dat' zei hij. 'Kijk wat ik allemaal voor je doe he, en is dit wat ik terugkrijg' mijn tranen hield ik niet meer, ik liet ze los. 'Dat weet ik, ik waardeer het. Maar je wantrouwde me' zei hij met gefronste wenkbrauwen. 'Natuurlijk, kijk dan dat zegt toch wat' zei ik met de foto naar zijn ogen gericht. Het leek alsof mijn stem brak en mijn hart ook tegelijk ik ad het bewijs gewoon in mijn handen maar het leek alsof hij dit ontkende ik wist niet hoe ik tot hem door kon dringen dat ik niet een of andere scharrel was. 'Ik ben geen speeltje oké, ik kan dit niet zo volhouden. Hoe weet ik dat zij de enige is met wie je hebt geslapen' zei ik huilend. Hij keek me verbaasd aan. 'Hoezo denk je dat ik met haar seks heb gehad' zei hij boos, hij zei het luid waar ik bang van werd. Het deed me eer denken aan back in te days. Hoe mijn broer altijd tegen me schreeuwde, was ik verlost van hem had ik er weer zo eentje gevonden. Maar alhoewel ik deze jongeman af en toe zo haatte was de liefde groter. 'Hoe weet ik of jij niet vreemdgaat' zei hij. Dit deed pijn, ik kon het niet meer verdragen en uitte mijn agressie op zijn gezicht ik gaf hem een klap. Ik schrok zo van mijn reactie maar meer van die van hem. Hij gaf me namelijk een klap terug waarvan ik in mekaar zakte..

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    192
    14-08-2009

    ikga em nu lezennnnnn
    echt LIEFFFFFFF (L)(L)(L)
    twee gebruikerssss

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    192
    14-08-2009

    echt Geweldigggggggggg UPPPPaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    twee gebruikerssss

  11. #161
    Marokkaasje

    Reacties
    154
    04-04-2009

    Je doet het goed schatje!

    Up voor jou.
    I'm not afraid to stand alone, if Allah swt is by my side <3

  12. #162
    xXx

    Reacties
    49
    10-11-2009

    up up up up up up up up up up egt goed !!

  13. #163
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik zal proberen straks nog een stukje te typen (K)

  14. #164
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Wajooooooooooooooooooooooow
    gaaa snel snellllllllll verderrrrrrrrrrrrr
    x


    Linaa (L)

  15. #165
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    verder of niet?