1. #106
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Morgen denk ik weer als het geupt wordt
    Vind je het trouwens nog een leuk verhaal of niet?

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    130
    04-07-2009

    Ja, dus ga gauw verder!!


  3. #108
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door N0uhailaaa__ Bekijk reactie
    Ja, dus ga gauw verder!!
    hahaha, dankjewel nou morgen goed?

    dikke kus.

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-03-2008

    oepaaaaaaaaaaaaaaa verderr

  5. #110
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Vanavondd

    xx

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-03-2008

    oepaaa wneeeeer vervolgjjj?

  7. #112
    xXx

    Reacties
    49
    10-11-2009

    uppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

  8. #113
    MVC Premium

    Reacties
    3.181
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium


    PS: Lees ook mijn verhaal: Zonder Jou!

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-03-2008

    OEPAAAA WNEEER vervolg

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    75
    03-06-2008

    upppaaaa verderrr

  11. #116
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Sorry lievers, ik was druk bezig met mijn kamer verbouwen ik zal mijn bestdoen.

    xx

  12. #117
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik liep als een dwaas rond, geen geld opzak geen eten geen vrienden waar ik terecht kon. Ik liep door de stad, maar waarom? er zou toch niemand zijn die ik kende en mij een slaapplek wou geven. Het was absoluut nutteloos, dus verliet ik de stad. Vanuit de verte zag ik een bankje naast een boom staan waar ik me naar toe versnelde. Er zaten allemaal blaadjes op die van de bomen kwamen. Laangzaam veegde ik ze weg en plofte vervolgens neer. De tijd ging langzaam voorbij, de voorbijgangers keken me met opgetrokken wenkbrauwen aan. Alsof ik een of andere zwerfer was, wat eigenlijk ook wel zo was. Nu begon ik moe te worden, ik strekte mijn benen en gebruikte mijn tas als kussen. En zo dompelde ik langzaam weg.
    Door de koude rillingen stonden mijn nekharen overeind, het was koud. Absoluut koud het leek wel -20, hierdoor kon ik niet verder slapen. Ik besloot weer op pad te gaan. Onderweg zag ik een paar dronkenlappen rondlopen waar ik angstig van werd maar het lukte me aardig om ze te ontwijken. Op een gegeven moment viel het kwartje, ik had niets en niemand om naar toe te gaan. Helemaal niets. Dus het was zinloos om hier als vrouw rond te lopen. Ik had alleen hem, slechts hem. Hij die mij in de wolken bracht maar ook liet huilen. Als ik naar hem zou gaan zou dit betekenen dat ik dat pakketje moet brengen, vroeg ik mezelf af. Ik wilde dat niet doen maar eerlijk gezegd had ik geen keus. Mijn voeten deden het werk en voor ik het wist stond ik voor zijn huis. Ik raapte al mijn moed bij elkaar en belde aan. Ik hoorde hem praten, het leek alsof er iemand bij hem was. Hij opende de deur met een ruk en keek me verbaasd aan. Op de achtergrond hoorde ik een mannenstem 'Appie, wie is dat'. Beide reageerden we er niet op, we keken elkaar aan en het leek alsof we in elkaars ogen verdronken. Mijn ogen werden vochtig en die van hem, daar kon ik geen hoogte van krijgen. Ik liet mijn tranen de vrije loop gaan. 'Heb je je beslissing gemaakt' vroeg hij terwijl zijn warme hand over mijn koude gezicht gleed. 'Ja' zei ik schor. Hij zette een stap op zij en liet me vervolgens binnen. Het voelde hier vertrouwd, alsof het mijn eigen huis was. Hij stond nog vlak achter me, en vanuit de woonkamer waren er een aantal ogen op me gericht. Ik draaide me om naar hem 'Mag ik alsjeblieft een douche nemen'. Hij veegde mijn tranen weg en kuste me op mijn rode koude neusje. 'Tuurlijk' ik kuste hem op zijn lippen en ging gauw naar boven.
    Na een douche te hebben genomen besloot ik maar te gaan slapen, ik nam plats in zijn warme grote bed en sloeg de dekens over me heen. 'Noor, Noor' hoorde ik iemand zachtjes roepen, ik stond op en zocht waar het vandaan kwam 'Ja' zei ik nadat ik hem onderaan de trap zag staan. 'Morgen strikt om 12:00, rijd jij naar Antwerpen' zei hij. Zonder mijn respons draaide hij zich om en keek me niet aan. Ik draaide me verward om en ging weer in zijn bed liggen..


  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    46
    07-10-2009

    A Beautiful story !!!

    Ga snel door zou ik zeggen !!!

    Kan namelijk niet wachten..

    Nieuwe FANN!!!

  14. #119
    MVC Lid

    Reacties
    46
    07-10-2009

    nog een UPPP speciaaal voor jou geweldige schrijfster !!!

  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-03-2008

    Oepaaaa Vereddddddddeeeeeeeeeeeer