1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    43
    31-10-2009

    heey Kom Op Meid Dit Is Een Top Verhaal.
    Ga Snel Verder.
    Je Bent Online

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    43
    31-10-2009

    KOM OP IK WACHT MEID

  3. #93
    *EnGeLtjeHh*

    Reacties
    796
    09-05-2005

    Ga gauw verder..

    X MaLiKaTjeHh
    ♥||I lOve You LiKe nO One Can||♥

  4. #94
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik had het vandaag erg druk, dus kon ik geen vervolgje maken:$ Sorry.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    130
    04-07-2009

    Ga verder, je bent online!!


  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    192
    14-08-2009

    gaje zometeen wel een vervolgje maken?
    twee gebruikerssss

  7. #97
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    hahahaha waar blijven mijn fannetjes xxx

  8. #98
    MVC Premium

    Reacties
    3.181
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ga snel verder,

    PS. Lees ook mijn verhaal

  9. #99
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik type nu een vervolgje lieve Dames

  10. #100
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik wilde hem ermee confronteren maar het leek alsof hij er niet was met zijn hoofd, hij stond voor de tuindeur en keek de wei in. Hij gaf me geen aandacht en zei mij niets. Daar zat ik dan op de bank naar de tv starend, ik hoorde hem ademen en zuchten het was zo irriterend dat ik naar boven liep en in zijn bed ging liggen. Het was zo een leuk dagje dacht ik bij mezelf, we hadden zoveel gelachen en gekletst dat het voelde alsof ik hem jaren kende. Ik kreeg slaap van al dat denken, langzaam dompelde ik weg. Al gauw werd ik weer wakker door de zonnestralen die in mijn gezicht schenen, ik werd er erg chagrijnig van dus besloot ik maar te gaan douchen. 'Noor' hoorde ik van onderaan de trap terwijl ik mijn kleren bij elkaar raapte om te gaan douchen. 'Ja' riep ik terug, 'Kun je even komen' zei hij me. Dit klonk ernstig maar ik besloot maar om naar beneden te gaan. Onderaan de trap sloot ik mijn armen over elkaar en keek hem aan, hij gebaarde dat ik op de bank moest gaan zitten. Vervolgens deed ik wat hij zei. Hij ijsbeende heen en weer, ik werd er zenuwachtig van. 'Hanin, wat is er aan de hand'. Hij nam nu plaats naast me op de bank, jeetje wat hing er een gespannen sfeer. Dit deed me denken aan de tijd dat ik nog thuis was en weer is ruzie had met mijn broer. Maar door de sfeer dat er hing wist ik dat er wat goed mis was. 'Noor, ik heb wat problemen met die jongens van net ik heb wat akelige schulden' zei hij, hij was te laf om me aan te kijken. 'Wat voor schulden' zei ik terwijl ik zijn blik probeerde te vangen, maar tevergeefs dit lukte niet. 'Geld schulden' hij schraapte zijn keel. Hij keek nu zo verdrietig dat ik medelijden met hem begon te krijgen. Ik haalde mijn hand over zijn kaaklijn, hij pakte mijn hand beet en kuste die. Er viel zelfs een druppel op. 'Is er iets dat ik voor je kan doen' Hij keek vol verwachtingen naar me. 'Zou je wat voor me willen doen dan' zei hij. Natuurlijk anders vroeg ik het toch niet. 'Ja' zei ik. 'Zou je wat van A naar B willen brengen' vroeg hij. Ik begreep het niet, en volgens mij was door ook te zien aan mijn gezicht, bij A naar B dacht ik aan een of andere Cito-toets vraag. 'Van de ene plek naar de ander' zei hij. Het druppeltje viel bijna in de juiste plaats. 'En wat dan' vroeg ik hem. No way dat ik iets illegaals zou doen. 'Lieverd, ik zou je nooit wat vragen als ik wist dat er een uitweg was, maar die is er nou eenmaal niet' zei hij. Ik dacht weer aan mijn tv-verslaafde jaren waarin je zag dat de enige uitweg zelfmoord was. Maar ik besloot dit niet met hem te delen. 'Hanin ..' Hij zat nu op zijn knieën voor me 'Dit kan ik niet zeggen, maar het is klein genoeg en past in een tas' Ik wist niet wat ik hiervan moest denken, ik wilde niet iets doen waar ik 100 % achterstond. Dit was gewoon niet iets voor mij. Ik stemde niet toe. 'Nee ik wil weten wat het is' zei ik bazig. Hij knikte een aantal keren, maar ik bleef maar doorvragen. Vervolgens stond hij op en liep naar boven toe, hij kwam binnen met een tas. Hij gooide die naar me 'Hallo, ik ben geen pop' schreeuwde ik boos. 'Keek nou maar in die tas' zei hij en stond vervolgens weer voor het raam naar buiten te staren. Ik opende voorzichtig de rits van de tas en pakte er een groot blok uit, ik kreeg er kippenvel van. 'Is dit wat ik denk dat het is' vroeg ik hem. 'Dat ligt eraan' zei hij kalm. Het was drugs, cocaïne naar mijn gevoel. Ik werd razend! Wat dacht hij wel niet dat ik een of andere koerier was. Ongelooflijk dat hij dit van mij verwachtte. Ik gooide de blok hard neer op de bank en stond mompelend op, ik wilde de huiskamer uitlopen maar hij kwam achter me aan versneld. Hij pakte me bij mijn arm en keek me doordringend aan, ik werd bang van hem..

  11. #101
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik hoor het van jullie-

  12. #102
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik zal beginnen met een nieuw vervolgje
    Maar weetje wat mij opovalt dat allemaal dezelfde mensen uppen haha.

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-03-2008

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup neiuwe fann
    verdeeeeeeeer

  14. #104
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    'Wat ga je doen' zei hij, 'Laat me los' zei ik luid. Maar dit deed hij niet hij sleurde me weer terug naar de bank en gooide me daarop, ik begon te huilen want ik was bang van hem geworden. Hij naam plaats op de salon tafel en zat als het ware tegenover me, 'Dus je gaat het niet doen' vroeg hij me. Ik veegde mijn tranen weg en keek hem boos aan 'Nee' 'Weetje dat wel zeker' zei hij. Ik fronste met mijn wenkbrauwen 'Ja' ik was vastbesloten. 'Mijn huis uit' schreeuwde hij hard in mijn oor. 'Wat?' zei ik ongelofelijk. 'Je hebt me wel gehoord, mijn huis uit' 'Dit kun je me toch niet maken! omdat ik iets niet wil doen gooi je me op straat' zei ik boos. 'Ja' zei hij, ook hij was vastbesloten. Ik keek hem een tijdje aan, maar hij leek maar niet van gedachten te veranderen. Mijn tranen kwamen op, hoe kon hij dit doen. Ik dacht dat hij van me hield! Het deed me pijn het leek alsof hij helemaal niet om me gaf. Ik legde mijn hand op Hanin's kaaklijn en de tranen vielen uit mijn ogen. Hij keek neer 'Het spijt me' zei hij. 'Maar ik kan je hier niet hebben' kwam uit zijn mond. Steek een mes in mijn rug, ik denk dat dat minder pijn zou doen dan dit. Maar toch hield ik van hem. Ik stond op en boog neer, ik kuste zijn hoofd vervolgens kwam die ene nacht weer naar boven 'Weet wel dat ik van jou houd, en dat jij mij tot vrouw hebt gemaakt'. Ik liep met mijn armen over elkaar naar boven om mijn tas in te pakken. Ik begon te snikken, nadat ik klaar was met inpakken, ik wilde de kamer verlaten maar daar stond hij in de deuropening. Hij kwam op me aflopen en hield me stevig in zijn armen, 'donder op' schreeuwde ik. 'Wat denk je wel niet' zei ik daarbovenop, maar uit zijn mond kwam niets slechts een zucht. Ik liep snel naar beneden en deed mijn jas aan. Vervolgens vertrok ik. Ik opende de deur met een ruk en rende de wijk uit, ik had een déjà vu dit deed me denken aan de dag dat ik hem had ontmoet en mijn ouders verliet..


  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    130
    04-07-2009

    Heftig!!