Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam Halesch? (waarom)

mimi_tangaouia
10-02-2003, 21:19

Waarom kunnen mensen niet geloven dar er maar een God bestaat keken ze maar eens naar boven als al die regen op de aarde slaat Kunnen ze het nu echt niet voelen als ze van die hoge bergen glijden of als ze met hun nieuwste auto over die gladde wegen rijden Of als ze die mooie diepe zee in duiken en aan al die kleurrijke bloemen ruiken of al die mooie vissen rond zien zwemmen en op hun eigen benen kunnen rennen Waneer doen de mensen hun ogen eindelijk open en zien ze de mens in alle kleuren en maten en mischien, krijgen ze het dan wel in de gaten dat er maar een God bestaat Die de hele wereld heeft gemaakt voor ons om op te leven wat hebben wij er allen een puinhoop van gemaakt terwijl Allah ons deze aarde uit liefde heeft gegeven Om samen met elkaar in vrede te mogen leven om elkaar te leren kennen, en om onze liefde aan elkaar door te kunnen geven Waarom willen ze de waarheid nou niet zien of willen ze het niet weten dat er echt een Dag zal komen maar zijn ze nu echt zo dom dat ze die Dag liever willen vergeten Mens, kun je het nou echt niet zien dat alle profeten, dezelfde boodschap hebben doorgegeven van Adam tot Mohammed islam ,salaam dus zeker vrede Mijn lieve broeder, zuster deze wereld zal eens ten ondergaan dan zijn er alleen onze zielen die de test moeten doorstaan Dus denk de volgende keer als je de witte sneeuw ziet vallen of de sterren aan de hemel ziet staan stralen of als je de zon s' morgens op ziet gaan of als je weer elke dag gezond weer op kan staan en overal zomaar heen kan gaan dan moet je toch geloven dat er maar een God bestaat LA ILEHA IL ALLAH, WA ESCHDOE ENE MOHAMMEDEN RASOELOELAH!!

Chaimaa
10-02-2003, 21:21
:goedzo: :Iluvu: :verliefd: :tranen:

MocroPrinsesje
10-02-2003, 21:23
:goedzo:!!!!!!!!!!!

Masriya
10-02-2003, 21:25
:goedzo::goedzo::goedzo:

mimi_tangaouia
10-02-2003, 21:27

bedankt voor jullie complimentjes maar ik heb hem niet zelf gekregen maar van een vriendin en dit vond ik zo mooi dus ik d8 deel het met jullie

yasmine85
10-02-2003, 21:39
wow.... :goedzo: hij is echt mooi en goed!!! heeft die vriendin dit zelf geschreven... :eek: kiss

mimi_tangaouia
10-02-2003, 21:40
ja knap he