Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam ben je ook moslim uit je hart

choucri
01-02-2003, 20:41

hoi mensen voelen jullie ook zo vermindert door het westen al die discusis over marokanen en moslims ze willen ons kleineren maar het zal hun nooit luken wij zijn alle maal broeders een afgaan of somalier het is een zo moet jij het ook zien moslim is een moslim kom voor je geloof op maak niet uit wat je bent denk maar goed na ik hoor van je of je ook zo over denkt asallaam

lala_fatima
01-02-2003, 20:43
Origineel gepost door choucri hoi mensen voelen jullie ook zo vermindert door het westen al die discusis over marokanen en moslims ze willen ons kleineren maar het zal hun nooit luken wij zijn alle maal broeders een afgaan of somalier het is een zo moet jij het ook zien moslim is een moslim kom voor je geloof op maak niet uit wat je bent denk maar goed na ik hoor van je of je ook zo over denkt asallaam ik laat die mensen maar praten, heb schijt aan ze als ze ons uitlachen op de dag des oordeels zullen WIJ hun uitlachen. ;)

achmed43
02-02-2003, 04:19
er wordt ook wat aan gedaan ik zou zeggen laat ze maar ratelen ze hebben niks beters te doen dan naar een ander kijken als wij hen gaan bestuderen dan vinden we weinig goeds dus maak je niet al te dik

hafsa88
02-02-2003, 11:21
Origineel gepost door choucri hoi mensen voelen jullie ook zo vermindert door het westen al die discusis over marokanen en moslims ze willen ons kleineren maar het zal hun nooit luken wij zijn alle maal broeders een afgaan of somalier het is een zo moet jij het ook zien moslim is een moslim kom voor je geloof op maak niet uit wat je bent denk maar goed na ik hoor van je of je ook zo over denkt asallaam salamo alaikum, Ik ben het helemaal met je eens.....wij zijn minder dan hun,VOLGENS HUN. Maar het is niet de werkelijkheid. Je moet je niet verminderd voelen......des dags ter oordeels zullen zij huile, om vergefenis vragen.....en wachten op de laatste dag. Ze zullen duizenden, misschien miljoenen jaren in hun graf pijn lijden tot de laatste dag...en dan zal het nog erger worden!!!!1 En dan kunnen ze niet meer terug!! Maar wij zullen ( als allah swt dat wil) glimlachen en naar de paradijs gaan. beslama hafsa

nadortje
03-02-2003, 16:46

salam mensen het gaat er niet om wat die mensen zeggen maar het erom wat er in gehard zit en allah zal ons zeker helpen als je in hem gelooft. dus dat je bid , de koran lezen enz. het is echt niet alleen maar in hem geloven. en wij zullen toch over een paar jaar de macht hebben. hoeveel mensen zijn er niet moslims zijn geworden en hoe veel jongeren die niet bidden nu wel bidden en hoeveel meiden nu een hoofddoek dragen!! veel liefs nadortje

tahrant
03-02-2003, 19:53
k heb ook zoiets van laat mensen lekker praten (ookal doet het soms toch pijn van binnen) vroeg of laat zullen hun er zelf voor gestraft worden

tahrant
03-02-2003, 19:54
en nadortje je hebt helemaal gelijk