Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam huwelijk voor nederlandse wet

fatima25
23-01-2003, 20:06

Ik zit al een tijdje met deze vraag. In het kort even en omschrijving van de situatie: Ik ben in 1998 getrouwd geweest met iemand uit Marokko. Toen die persoon naar nederland kwam, was alles anders. Ik herkende hem niet meer en hij behandelde mij als een voetveeg. Ik ben geestelijk en lichamelijk mishandeld en na 6 maanden heb ik besloten om terug te gaan naar mijn ouders. Ik heb toen ook de echtscheiding aangevraagd. Mijn ouders en familie stonden achter mij. De Nederlandse echtscheiding is na 8 maanden uitgesproken. Met de Nedelandse scheiding heb ik in oktober 1998 de marokkaanse echtscheiding aangevraagd. Dit was en is nog steeds een langslepende situatie. Ik heb zelfs op het Consulaat een getuigenverklaring gekregen die ondertekend is door 12 MOSLIMMANNEN (marrokkanen) waarin bevestigt staat dat mijn ex is vertrokken in januari 1999. Ik heb psychisch veel geleden om het feit dat ik in marokko absoluut geen recht van spreken heb. Dit vind ik heel erg, waardoor ik mijn land een beetje begon te haten. Nu ben ik 4 jaar verder en ben sinds juni 2002 getrouwd met een lieve Marokkaanse jongen. We zijn getrouwd voor de NL wet en zodra die scheiding in marokko erdoorheen komt wil ik uiteraard ook weer voor de marokkaanse wet trouwen. MIJN OUDERS HEBBEN TOESTEMMING GEGEVEN VOOR MIJN HUWELIJK. Ik ben echt gelukkig en mijn huidige man is een gelovige moslim. Heb ik er goed aan gedaan om toch verder te gaan met mijn leven, of had ik nog langer moeten wachten??? Liefs een landgenote

Amanatallah
23-01-2003, 20:13
Allahoe a3lam ogtie

fatima25
25-01-2003, 15:55
Dank jullie wel voor je positieve reacties. Dit betekent echt veel voor mij!!!!!! shoukran. En ik zal nooit opgeven.

HoneyBee
27-01-2003, 11:29
Beste Fatima, Natuurlijk heb jij er goed aan gedaan om weer verder te gaan met je leven. Ik denk ook niet dat jou ex man dat zou doen. Ik wens je heel veel succes en veel liefde incha allah liefs een_Rotterdamse

fatima25
28-01-2003, 21:23

Beste Rotterdamse, Langs deze weg wil ik jou persoonlijk bedanken voor je begrip. Doet me echt goed. Jij ook veel geluk en liefde gewenst. Liefs FEA

OemAbdoellah
28-01-2003, 22:39
Assalamoe ALaikoem Soebhana ALLAAH zuster, wat erg :( Moge ALLAAH swt je belonen&leiden! Moge Hij jullie huwelijk zegenen!! Wasalam alaikoem oemAbdoellaah