piraat
13-01-2003, 23:01
Gehaat om zijn daden, geliefd om zijn natuur Het leven is een pretje, het leven is zuur Hij heeft geslagen, het laatste uur De meeste zullen lijden Diegene die niets aan God wilden wijden Leven in luxe, alles van zijde Eindelijk zover, de laatste dag Wanneer alles kan en alles mag Nog een dag en een nacht Ik heb gedaan wat ik kon, ik heb getracht Maar niets kan het stoppen, het is Gods macht De meeste slecht, maar niemand heilig De meeste bang, vooral niet veilig Altijd haten, nooit willen vasten Altijd willen baten, nooit denkend aan de lasten Nu op het eind in het duister moeten tasten Een christen, atheist of jood Het maakt niet uit, allemaal dood Wij zullen zegevieren, Allah is groot Geen idee wat er gaat gebeuren Geen keuze om het goed of af te keuren Geef mij de sleutel van de hemelsdeuren Je komt er niet zomaar Of je nu burger bent of tsaar Een seriemoordenaar of de hakkelaar Superheilig of helemaal kierewiet Een ding zeker, we overleven het .... Laat me weten wat jullie ervan vinden :zwaai: