Bekijk originele versie : Islam Ik heb een vraagje???
Ik heb een vraagje???
Ik heb een boek gelezen over de 7 hel-len, :iblies: daarin staat beschreven, wanneer iemand daar terecht komt, en wat voor straffen je krijgt. Maar ik heb gehoord dat er ook 7 hemelen zijn. :engel:
Wie kan mij helpen aan de informatie over de 7 hemelen. Misschien weet je een leuk boek of site????
ferozkalloe34
14-01-2003, 09:44
ik heb nog wel enkele boeken te leen ik lees ze in het urdu,s maar ik heb ze ook wel in het nederlands
maar ik kan je er ook wel meer over vertellen,
let me now
yasminah
14-01-2003, 17:17
Ik hoop dat ik u insha'allah kan helpen. Ik heb onlangs dat boek gelezen "de hel en het paradijs", je kunt het kopen in brussel.
Een zeer mooie boek wie dat leest, en dan het leven nog niet begrijpt, dan kan ik niets meer zeggen. Mohim lees het eens
Allah (sw) is de grootse. ALLAHOE AKBAR
Iemand die graag iets zoekt over de Islam die gaat het vinden insha'allah.
ter info
het paradijs heeft 8 deuren en de hel heeft 7 deuren
Origineel gepost door Dillinja
Salaam, je refereert naar de nachtelijke reis (Me'raj)
van de Profeet (vzmh). Check de volgende (Indonesische)
site, geeft een goeie beschrijving (in het Engels):
http://www.islamic-paths.org/Home/English/Muhammad/Book/Meraj/TOC.htm
fi amanillah
Thanks, maar mijn Engels is niet zo perfect, ik begrijp het wel, maar niet goed genoeg. Hierdoor ben ik bang dat ik dingen anders ga interpreteren..En Islam gezien is dat niet zo verstandig..
Origineel gepost door yasminah
Ik hoop dat ik u insha'allah kan helpen. Ik hep onlangs de boek gelezen "de hel en de paradijs", je kunt het kopen in brussel.
Een zeer mooie boek wie dat lees, en het leven nog niet begrijp, dan kan ik niets meer zeggen. Mohim lees het eens
Allah (sw) is de grootse. ALLAHOE AKBAR
Iemand die graag iets zoekt over die Islam die gaat het vinden insha'allah.
Bedankt, voor de titel, in ieder geval,,Ik ga kijken of ze hier in Nederland te verkrijgen zijn. In Brussel zijn ze zeker alleen in het Frans te verkrijgen. Mijn Frans in niet zo denderend..
Maar nogmaals BEDANKT,,
Origineel gepost door elmarocani
waarom vraag je ook naar de hemel?
als ik maar niet naar de hel ga...maakt mij echt niet uit naar welke hemel ik terecht kom....als ik maar geen straf krijg ;)
ha ha Grapjas
Zou je ook moeten lezen,,´De hel´..Ik durf te wedden dat je daarna 10 keer nadenkt voordat je iets verkeerds gaat doen :D
Origineel gepost door ferozkalloe34
ik heb nog wel enkele boeken te leen ik lees ze in het urdu,s maar ik heb ze ook wel in het nederlands
maar ik kan je er ook wel meer over vertellen,
let me now
Graag,,,
Je bent hier nu, de enigste die me nog verder kan helpen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.