Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam Heeeeeeeeeeelppppppp!!!!!!!

Brownie
08-01-2003, 19:58

salaam alaykoem, ik zit met een vraagje, iedereen IEEEEDEREEN die mooie gedichten kent, AUB laat me iets weten, iemand die ik heel goed ken gaat inchaALLAH binnekort trouwen en ik had graag een speciaal gedicht gegeven, dat islamgericht is wel, eentje die je tot denken zet, wie kan me HELPEN????? AUB DjazzakALLAH bi ghair

Brownie
08-01-2003, 20:27
i asked for help, and nobody is answering??? is echt dringend!!!!! ALLE hulp is welkom!!!!!!! het gedicht moet: -speciaal zijn -islam gericht -je tot nadenken zetten (dus niet zomaar een simpel gedichtje) -en goed zijn voor een trouw moehim ook al zou het niet aan alle voorwaarden voldoen, plaats het toch maar, wie weet is het wel geschikt, djazzakALLAH!!!

lellameknesia
08-01-2003, 20:51
wat voor gedicht wil je dan? moet het over de islam gaan en over het feit dat ze gaat trouwen? heb je al bij sommige van deze gedichten gekeken? mischien zit er wel iets tussen voor je. ik hoop dat ik je kan helpen, als ik weet waar het gedicht precies over moet gaan. liefs meknesia

Brownie
08-01-2003, 21:24
Het blijft eigenlijk gelijk, maar het moet zeker en vast al met de islam te maken hebben en je doen denken, het is bestemd voor een persoon die gaat trouwen, en ik wil die nog een laatste "denkwoord" geven in de vorm van een gedicht over de islaam, djazzakAllah!!

belgiumboy
09-01-2003, 12:43

je moet je hoofd goed gebruiken zeg geen rare dingen (zoals ik doe :D) en zeg zeker geendingen die helemaal niet passen bij de islam :zwaai:

Brownie
09-01-2003, 13:55
ja, hiermee ben ik vet, dat wist ik ook natuurlijk, where are those poems????

lellameknesia
09-01-2003, 15:45
De dag des oordeels Op de dag des oordeels zul je staan wachten, niet weten wat je kan verwachten. Had je toch maar vaker de salaat gedaan, had je toch maar vaker de slechte dingen laten staan. Je zintuigen zullen tegen jouw gaan getuigen, niets kan je meer zeggen om Allah te overtuigen. Je ogen zullen vertellen waar jij naar keek, dat was iets wat toen zo mooi leek. Mooier gemaakt door de sheitan omdat het niet mag, maar dat was niet wat jij op dat moment zag. Je oren zullen vertellen waar jij naar hebt geluisterd Als verlamd zul je aan de grond staan gekluisterd. Dat was iets wat jij toen wou horen wat je niet wist was dat je daarmee veel had verloren. je mond zal vertellen wat jij allemaal zei, Hij somt ze op, allemaal op een rij. Alles wat jij in deze wereld hebt gedaan, Allah heeft het allemaal ergens staan.

lellameknesia
09-01-2003, 15:46
na de dood Als je morgen dood gaat, Als je morgen het leven verlaat, Dan zal aan je gevraagd worden wat je aan je geloof hebt gedaan, Dan zal aan je gevraagt worden welke slechte dingen je hebt begaan. Tot de dag des oordells zul je liggen wachten in je graf, Maar de vraag is of je zult wachten met een lach. In de tussentijd zal er iemand komen die je gezelschap houd, Als het een smerig vies iemand is, dan zit je fout, Je zult wensen dat hij weg zou gaan, Dat je de slechte dingen nooit had gedaan. Maar is die iemand goed, netjes en aardig, Dan was je leven op aarde heel waardig. Dus denk goed na over de manier waarop je leeft, En of je wel genoeg tijd aan Allah geeft

lellameknesia
09-01-2003, 15:48
welke keuze maak jij? Deze wereld is alleen maar een test, voor jouw, voor mij en voor de rest. Mag je naar de hemel of ga je naar de hel? Denk erover na al is het maar 1 tel. Het is zo simpel als je je aan de regels houd, Wat kan jouw het nou schelen wat mensen denken, mij laat het in ieder geval koud. Ik kies voor Allah en wat kies jij? Zet het maar even rustig voor jezelf op een rij. Wil je iets weten ga dan op zoek, Alle antwoorden staan in de Koran, het heilige boek. Blijf geen smoesjes meer voor jezelf verzinnen, geloof in Allah en Hij zal je beminnen. Als jij alle slechte dingen maar laat, zal Hij icha'allah zorgen dat het goed met je gaat.

lellameknesia
09-01-2003, 15:50
salaam brownie, dit zijn de enige drie gedichten die ik tot nu toe heb over de islam, ik hoop dat je er wat aan hebt. mischien kan je er wat aan veranderen, maar dan heb je in ieder geval iets. liefs lellameknesia

Brownie
09-01-2003, 15:53
DjazzakAllah!!!!! dit bedoel ik dus; moge Allah swt je belonen inchaAllah ameen ameen ameen je zuster fie dien

lellameknesia
09-01-2003, 15:59
ik ben blij dat je er wat aan hebt. moge Allah je vriendin het goede pad op leiden. Allah je hdiena oe jehdie zamih el moslimien. liefs meknesia