Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam Hoofddoek een eer.

Pagina's : [1] 2 3 4

naisha
02-01-2003, 13:00

We dragen onze hoofddoeken voor ons geloof en jullie doen dan zo droog Wij zijn meiden van stand en dat komt nog eens in de krant. Mijn hoofddoek kan niemand van me afpakken ook al blijf je eeuwen plakken Het is een eer om een hoofddoek te dragen en ook die vijf andere belangrijke taken Mijn trots zal er altijd zijn want het is rein Tuurlijk zijn er van die meiden die je willen verleiden, maar laat je niet misleiden denk aan Allah swt je geloof en salaat DAT IS VEEL MEER WAARD

Moslima4life
02-01-2003, 13:24
:goedzo: dat is de waarheid!! thallai

naisha
02-01-2003, 15:22
BEDANKT VIND IK OOK

lellameknesia
02-01-2003, 19:09
je hebt helemaal gelijk, draag je hoofddoek met trots, je draagt hem tenslotte voor Allah(swt) en voor jezelf en niet voor de mensen!!! beslamma meknesia

naisha
03-01-2003, 16:12

Origineel gepost door samiha007 ik voel me hier thuis ik draag ook hijab sinds kort GOED VAN JE MEID :) :)

Amanatallah
06-01-2003, 21:26
:goedzo: samiha007, mabroek :zwaai:

tangergirl2002
08-01-2003, 14:54
daarom doen jullie veel slechte dingen he he. je moet niet zeggen dat mensen met hoofdoeken heilig zijn . jullie doen meer slechte dingen dan mensen zonder dus als je hoofdoek draagt moet je ook weten wat dat inhoud.trouwens doe maar niet alsof je heilig ben maar volgens mij ben je de grootste hoerr!!!

Yasmina_Driouch
08-01-2003, 15:22
Als je een hoofddoek draagt draag m dan goed, want het is niet alleen de buitenkant die telt Youm al Qieyama. Hoofddoek dragen is zeker geen spelletje. P.s.: heel mooi gedicht, mashallah.

miriamm
08-01-2003, 15:39
het is echt goed van meisjes die hoofddoek dragen daar heb ik echt respect voor maar wat ik dan weer nergens op vind slaan is dat je dan dat gezeik krijgt van he jij bent een marokkaans meisje die geen hoofddoek draagt dus jij bent slecht. kijk en dat vind ik nou BULL SHIT!!! als je met heel je hart en ziel moslim voelt dan ben je moslim. ik zelf draag geen hoofddoek,maar iedereen moet aan zichzelf toegeven dat er meisjes zijn die hoofddoek dragen die allemaal slechte dingen doen(jullie weten allemaal wel wat ze verkeerd doen) en dus de islam te schande zetten. ik vind dat je een hoofddoek moet dragen met gevoel voor de islam of draag hem anders helemaal niet!!!!!

rnbgirl2002
08-01-2003, 19:18
Origineel gepost door miriamm het is echt goed van meisjes die hoofddoek dragen daar heb ik echt respect voor maar wat ik dan weer nergens op vind slaan is dat je dan dat gezeik krijgt van he jij bent een marokkaans meisje die geen hoofddoek draagt dus jij bent slecht. kijk en dat vind ik nou BULL SHIT!!! als je met heel je hart en ziel moslim voelt dan ben je moslim. ik zelf draag geen hoofddoek,maar iedereen moet aan zichzelf toegeven dat er meisjes zijn die hoofddoek dragen die allemaal slechte dingen doen(jullie weten allemaal wel wat ze verkeerd doen) en dus de islam te schande zetten. ik vind dat je een hoofddoek moet dragen met gevoel voor de islam of draag hem anders helemaal niet!!!!! :goedzo: vind ik ook!

belgiumboy
09-01-2003, 12:39
Origineel gepost door sensitive022 kanke r hoe ren zijn het die met hun strakken broekjes gaan brande in de hel en hun moedrs maar huilen dag en nacht DAAR HEB JE GELIJK IN!!!! je draagt liever een hoofdoek of je draagt je gevolgen .................. IN DE HEL!!

nadiatje22
09-01-2003, 13:46
zechz allemaal jo

lellameknesia
09-01-2003, 15:57
je draagt een hoofddoek voor Alllah en als je jezelf voor de gek houd en een hoofddoek draag van kijk ik ben goed, maar je doet slechte dingen, dan zal Allah je daar ook op berekenen. Moslim ben je met je hart, er kan net zo goed een meisje zijn die geen hooddoek draagt en heel erg met de islam bezig is en op de goede pad is en een meisje met hoofddoek die heel slecht is. maar het is nou eenmaal zo dat je in de islaam een hoofddoek moet dragen. de vraag voor iemand is dan, of je die hooddoek misbruikt of dat je op de goede pad bent. belamma oe thallaw meknesia

flexiegirl
10-01-2003, 22:36
Origineel gepost door naisha We dragen onze hoofddoeken voor ons geloof en jullie doen dan zo droog Wij zijn meiden van stand en dat komt nog eens in de krant. Mijn hoofddoek kan niemand van me afpakken ook al blijf je eeuwen plakken Het is een eer om een hoofddoek te dragen en ook die vijf andere belangrijke taken Mijn trots zal er altijd zijn want het is rein Tuurlijk zijn er van die meiden die je willen verleiden, maar laat je niet misleiden denk aan Allah swt je geloof en salaat DAT IS VEEL MEER WAARD Alhamduliallah tbarkeallah 3liek Naisha ;) Ma3a salamaaa :zwaai:

Dounia81
11-01-2003, 04:04

mooi gedicht naisha maar laten we elkaar niet oordelen of je nou wel een hoofddoek draagt of niet. Iedereen zal zich na de dood zelf moeten verantwoorden. En het wil absoluut niet zeggen dat een dame zonder hoofddoek slecht is als je hart de islam maar volgt. Je ouders respecteerd en je geloof. dan zal dat hoofddoekje inshallah volgen. Trek geen conclussies over mensen die je niet kent want je komt er niet ver mee. Je zult er alleen jezelf mee hebben. Voor de meiden die de hoofddoek dragen en dan bedoel ik oprecht dragen heb ik alle respect en voor de meiden die hem niet dragen volg je hart en de rest volgt inshallah voor ieder zijn tijd. PS: Naisha een heel mooi gedicht tbarkeallah grt leila81

Pagina's : [1] 2 3 4