Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam ALLAH is zijn gelovigen trouw

achmed43
02-01-2003, 09:04

ALLAH is de gelovigen trouw ALLAH laat je nooit alleen. ALLAH omvat alle dingen hij is de grootste de alwijze dat merk je meteen. Hij kan de goede mensen goed van de slechten scheiden. De rechtvaardigen werken aan het geloof en laten hun beste kanten zien, de slechten willen het geloof liever vermeiden. ALLAH is er voor iedereen arm of rijk, klein of groot. Als je maar in hem gelooft dan laat hij je nooit in nood. ALLAH zal de gelovigen altijd bijstaan. Vandaag, morgen, hij zal er zelfs zijn nadat de wereld is vergaan. De islam is perfect en zo volmaakt. Het is enige waarheid, een geloof die jouw diep in je ziel raakt. Als je het nog niet kent zou ik als ik jouw was maar snel informatie vergaren. Dat zal je goed doen in dit leven en hierna, het zal je zeker veel ellende besparen.

Moslima4life
02-01-2003, 12:57
mooi gedicht!

lellameknesia
02-01-2003, 19:15
heel mooi geschreven, echt een mooi gedicht!

achmed43
02-01-2003, 19:28
Origineel gepost door FatimaZohrah19 Waarom zijn duizenden onschuldige kinderen gestorven in overstromingen? Moslims in Sebrenica? Palestijnen? Moslims uit Bangladesh? Of wil je nu zeggen dat ze geen echte gelovigen zijn? waar zeg ik dat dan??? :(

achmed43
02-01-2003, 19:47

als ALLAH het leven van die mensen heeft genomen dat wil nog niet zeggen dat hij ze in de steek heeft gelaten . daar wil ik het bij laten .

dulce_lamia
02-01-2003, 19:53
Dood gaan is geen straf hoor, iedereen sterft, de een wat eerder dan de ander, deze mensen zijn gestorven als moslim en zullen naar het hiernamaals gaan. Wat is daar zo "verkeerd" aan? We behoren tot Allah en tot Hem zullen we terugkeren. Denk niet dat als je gelooft dat je nooit in de problemen zult komen want zo werkt het natuurlijk niet. Over al die erge dingen gesproken, dit doen de mensen allemaal zelf en Allah heeft dit niet veroorzaakt. Wat kan Hij er aan doen als de mensen het zelf willen verpesten en in oorlog met elkaar willen leven....

dulce_lamia
02-01-2003, 19:55
Origineel gepost door FatimaZohrah19 Je spreekt je zelf tegen. Een cursus logica zou niet mis zijn voor jou. Dus met andere woorden, Allah is Almachtig, maar onrechtvaardig? In het hiernamaals zullen zij die gelovig gestorven zijn beloond worden. Er is niet alleen dit leven.

bentbled
02-01-2003, 20:26
Het is een mooi gedicht hoor !!! Allah is er altijd voor ons. En geloof me als je tevreden bent met wat je krijgt dan voel je je altijd gelukkig in welke situatie je dan ook zit. En allah(swt) straft mensen waarmee hij het beste voorheeft in de wereld , maar in het hiernamaals zullen ze inschallah een hoge plek krijgen.