Bekijk originele versie : Islam Tussen jou en Allah
dulce_lamia
29-12-2002, 00:33
Mensen zijn vaak onredelijk,redeloos en egocentrisch vergeef hun hoe dan ook.
Als je aardig bent, dan zullen mensen je beschuldigen van zelfzuchtig en bijbedoelingen. wees aardig hoe dan ook.
Als je succesvol bent, dan zal je een paar onbetrouwbare vrienden en een paar betrouwbare vijanden winnen wees succesvol hoe dan ook.
Als jij eerlijk en oprecht bent dan kunnen mensen jou bedriegen wees eerlijk en oprecht hoe dan ook.
Wat jij jaren lang hebt gecreeert anderen kunnen het plotseling stuk maken. creeer hoe dan ook.
Als jij Helderheid en geluk hebt gevonden,dan zullen anderen jaloers zijn wees gelukkig hoe dan ook.
Hoe goed je doet vandaag, zal vaak worden vergeten Blijf goed doen hoe dan ook.
Geef het beste wat in je zit,het zal nooit genoeg zijn geef gewoon het beste hoe dan ook. De laatste overweging, Het is tussen jou en Allah niet tussen jou en hun.
:zwaai:
goed gezegd lieve meid !
heel mooi gezegd echt waar !
liefs van Letizia
dulce_lamia
29-12-2002, 01:09
Origineel gepost door Letizia
goed gezegd lieve meid !
heel mooi gezegd echt waar !
liefs van Letizia
Ik moet er wel bij zeggen dat ik het niet zelkf heb bedacht hoor!!! Maar ik vond het mooi om met anderen te delen.... :zwaai:
zeker het is ook heel mooi....
wat er staat is ook zo,
wat voor fout iemand ook heeft begaan,
diegene is niet minder of meer dan mij,
men moet in staat kunnen zijn hem te vergeven.
Uiteindelijk ligt alles bij Allah.
Only God can judge us.......
maar bedankt voor het eropzetten in ieder geval
liefs
dulce_lamia
29-12-2002, 01:15
Origineel gepost door Letizia
zeker het is ook heel mooi....
wat er staat is ook zo,
wat voor fout iemand ook heeft begaan,
diegene is niet minder of meer dan mij,
men moet in staat kunnen zijn hem te vergeven.
Uiteindelijk ligt alles bij Allah.
Only God can judge us.......
maar bedankt voor het eropzetten in ieder geval
liefs
Ik vind het zo jammer dat mensen zo wraakzuchtig zijn tegenover elkaar terwijl Allah (swt) zo vergevingsgezind is. Mensen vergeef en haat elkaar niet, al hebben ze je niet goed behandeld. Ga door met je leven.... :D
Origineel gepost door dulce_lamia
Ik vind het zo jammer dat mensen zo wraakzuchtig zijn tegenover elkaar terwijl Allah (swt) zo vergevingsgezind is. Mensen vergeef en haat elkaar niet, al hebben ze je niet goed behandeld. Ga door met je leven.... :D
Ja he ! vind ik ook, zo blijf je alijd die haatgevoelens houden, volgens mij heb je dan echt geen rust in je leven. Bovendien, iedereen verdient een tweede kans. Bij een vijfde kans ga ik wel denken...maar sowieso moet iemand toch de kans krijgen het goed te maken, of te laten zien dat diegene toch iets geleerd heeft van z'n fout,
Als ik soms kijk naar meisjes bij me op school die elkaar gaan haten omdat ze een vriendje afpakken ofzo, dan denk ik echt heb je geen leven ofzo ?? om die reden al en dan elkaar gaan haten terwijl je lkaar niet kent en de reden !!!!!! dit is nog maar een kleine voorbeeld ik ken er nog zoveeeel....
maar helaas denkt niet iedereen zo ya ogti, er zal altijd oorlog blijven, ruzie en weet ik veel wat.
Maar een beter milieu begint wel bij jezelf, als jij maar zo denkt, dan weet Allah dat...........
:zwaai:
achmed43
30-12-2002, 04:44
hij is zeker heel mooi
bedankt dat je hem met ons wilde delen
dulce_lamia
02-01-2003, 22:59
Thank you all!!!! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.