Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam Palestina nu al vergeten

Pagina's : [1] 2

naisha
20-12-2002, 10:04

Is het al zo lang geleden zijn we ze nu al vergeten Mensen word wakker word wakker kijk die arme stakker Kijk hem met stenen gooien en wij met geld strooien Wij hebben een goed leven laten we er ook voor hun naar streven We laten de joden hun gang gaan en wij doen niks en blijven staan Ik krijg tranen in mijn ogen en dat is zeker niet gelogen Kijk die kleine kinderen daar wij zijn toch broeders en zusters van elkaar Laten wij dan hun helpen om het bloeden een beetje te stelpen Of in ieder geval bid voor onze broeders en zusters in Palestina Allah swt zal je belonen en wij zullen meer respect voor je tonen.

miriamm
20-12-2002, 20:23
het enigste wat je kan doen is bidden dat het insha allah allemaal goed zal komen want meer dan dat kun je niet!!! hoe graag we dat ook willen.

naisha
21-12-2002, 12:23
Origineel gepost door Mudjahida Salaam aleikoum wa rahmatoelah wa barakatoeh MashaAllah mooi gedicht, maar ik ken genoeg mensen die nog aan de mensen in Palestina denken. Maar zuster je hebt wel gelijk we kunnen altijd meer dua voor ze doen en meer aan ze denken. :) Salaam aleikoum wa rahmatoelahie wa barakatoeh Oegtek fie allah Bedankt zuster Ik bedoel toen het in het nieuws stond toen ging iedereen erover praten er wat voor doen en nu het niet meer in de media is doet niemand nog wat maar er zijn wel mensen die er nog aan denken gelukkig maar

Amanatallah
21-12-2002, 19:42
hoe kunnen we onze zusters en broeders vergeten??

naisha
31-12-2002, 17:16

Origineel gepost door Sauda Salaam, Wij (meeste) zullen palestina nooit vergeten. Ook zien we dagelijks wat, daar gebeurt. Maar wie ze wel vergeten en ook zelfs negeren dat zijn die Satan's Regerings en koningen voor al arabische staten.. Die en de andere verdienen echt de dood. Ze zien heus wel wat daar gebeurt. Maar ze laten gewoon de joden en amerikanen met de palestijnen spelen. Inshallah gaan ze straks voor boete. Hoe meer doden hoe meer oorlogen erbij komen. Niemand maar dan niemand wenst oorlogen of heeft dat gewild alleen regerings die graag aan de macht willen die veroorzaken het. Als het zo blijft dan komt er zeker geen einde. Maar daar betwijfel ik, want ze blijven door tot de wereld vergaaaaaaaaaaat. ja dat is jammer genoeg wel zo ze zijn bang dat ze zelf een oorlog krijgen als ze zich ermee gaan bemoeien.

dulce_lamia
31-12-2002, 17:19
zeker niet vergeten! check www.al-aqsa.nl en help ook mee, al is het maar een tientje voor een maaltijd....

naisha
02-01-2003, 12:50
Origineel gepost door dulce_lamia zeker niet vergeten! check www.al-aqsa.nl en help ook mee, al is het maar een tientje voor een maaltijd.... thanks, maar daar ben ik al een donateur van krijg elke keer brieven van thuisgestuurd .

dulce_lamia
02-01-2003, 23:03
Origineel gepost door naisha thanks, maar daar ben ik al een donateur van krijg elke keer brieven van thuisgestuurd . Hartstikke goed van je meid :zwaai:

hamid19
02-01-2003, 23:33
Qarieben Qarieben Qarieben, sajakounou anasrou Lielmousliemien! Allahou ier7am Chouhadaah Anaah Ra7matan waasie3a wa Adgielhoum Elchana! Allahouma zelziel El Arda ta7ta aaqdaam elJahoud wel Mouchriekien! Amien

missy_magrebia
23-08-2004, 09:16
Masallah.. mooi gedicht!

naisha
12-09-2004, 18:20
Origineel gepost door missy_magrebia Masallah.. mooi gedicht! Thanks..was effe vergeten dat het bestond.. :o

XCindarellaX
17-09-2004, 18:25
Amien...Mooi gedicht zuster MashAllah!!

_FaithAndHope_
28-12-2008, 16:36
Allahoema waffiek igwanana fi philistien wa fi el3iraak!

Harteloze_Bitch
28-12-2008, 17:20
ik zou mijn leven zelfs willen opofferen voor hun..

Pagina's : [1] 2