Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam De dag des oordeels

Pagina's : [1] 2

lellameknesia
19-12-2002, 20:14

Op de dag des oordeels zul je staan wachten, niet weten wat je kan verwachten. Had je toch maar vaker de salaat gedaan, had je toch maar vaker de slechte dingen laten staan. Je zintuigen zullen tegen jouw gaan getuigen, niets kan je meer zeggen om Allah te overtuigen. Je ogen zullen vertellen waar jij naar keek, dat was iets wat toen zo mooi leek. Mooier gemaakt door de sheitan omdat het niet mag, maar dat was niet wat jij op dat moment zag. Je oren zullen vertellen waar jij naar hebt geluisterd Als verlamd zul je aan de grond staan gekluisterd. Dat was iets wat jij toen wou horen wat je niet wist was dat je daarmee veel had verloren. je mond zal vertellen wat jij allemaal zei, Hij somt ze op, allemaal op een rij. Alles wat jij in deze wereld hebt gedaan, Allah heeft het allemaal ergens staan.

Yahya_al_Islaam
22-12-2002, 13:26
Kind jou zet ik op nummer 1 ga aub zo door:) en Moge Allah voor je woorden belonen.

lellameknesia
23-12-2002, 14:35
Origineel gepost door Yahya_al_Islaam Kind jou zet ik op nummer 1 ga aub zo door:) en Moge Allah voor je woorden belonen. dank je wel lieverd, mischien dat mensen zo een beetje na gaan denken over deze wereld.

chebba
05-01-2003, 11:55
wat mooi lele meknesia wanneer zie ik je weer groetjes andere meknesia

Karimadiesel
05-01-2003, 19:29

ik sta versteldt echt mooi

shakina
05-01-2003, 19:42
salaam oe galeikoem je bent heel goed bezig masha allah doe je het nou uit je hoofd of heb je het overgenomen dat zou ik wel graag willen weten en je verteld het nu wel allemaal maar praktiseer je het wel maar ga zo door

shakina
05-01-2003, 19:44
en ik ben een vrouw ik heb de profiel verkeerd ingevuld maar ik ga maar weer en ik hoop wat van je te horen insa allah maga salama broeders en zusters

lellameknesia
06-01-2003, 09:24
salaam shakina, nou om je vragen te beantwoorden, een vriendin van mij die verteld altijd heel veel over de islam, omdat zij aribisch kan lezen en begrijpen, wat ik jammer genoeg niet kan, maar zij verteld mij er dus over en ik verwerk die informatie zeg maar weer in een gedicht. dat is denk ik een beetje mijn manier van aan mensen vertellen wat ik weet. ik probeer het te praktiseren, ik bedoel ik bid elke dag en draag een hoofddoek. verder probeer ik me er echt aan te houden, maar ik weet ook dat het echt heel moeilijk is. ik hoop dat ik hiermee je vragen heb beantwoord. liefs meknesia

SweetMeknesia
06-01-2003, 09:27
Salaam lalameknesia ewa ik zou zeggen prachtig gewoon die gedicht en ja ik heb zker nagedacht over die dag en ik hoop dat alles insallah goed komt iedereen op de wereld... en ik zou jou zeggen MEID GA ZO DOOR .... veel liefs Sweetmekensia

toestel
08-01-2003, 22:07
mashalah soebhanalah dit is echt prachtig wat ze zeiden jij staat echt op nummer 1

Boo
08-01-2003, 22:10
Origineel gepost door lellameknesia Op de dag des oordeels zul je staan wachten, niet weten wat je kan verwachten. Had je toch maar vaker de salaat gedaan, had je toch maar vaker de slechte dingen laten staan. Je zintuigen zullen tegen jouw gaan getuigen, niets kan je meer zeggen om Allah te overtuigen. Je ogen zullen vertellen waar jij naar keek, dat was iets wat toen zo mooi leek. Mooier gemaakt door de sheitan omdat het niet mag, maar dat was niet wat jij op dat moment zag. Je oren zullen vertellen waar jij naar hebt geluisterd Als verlamd zul je aan de grond staan gekluisterd. Dat was iets wat jij toen wou horen wat je niet wist was dat je daarmee veel had verloren. je mond zal vertellen wat jij allemaal zei, Hij somt ze op, allemaal op een rij. Alles wat jij in deze wereld hebt gedaan, Allah heeft het allemaal ergens staan. Hoi lellameknesia Echt topie dat je dit hier hebt geplaats!!

belgiumboy
09-01-2003, 12:36
ik krijg er echt tranen van :huil: ga zo verder!!

Yasmina_Driouch
09-01-2003, 13:19
Mashaallah heel erg moooi

lellameknesia
10-01-2003, 14:00
Origineel gepost door SweetMeknesia Salaam lalameknesia ewa ik zou zeggen prachtig gewoon die gedicht en ja ik heb zker nagedacht over die dag en ik hoop dat alles insallah goed komt iedereen op de wereld... en ik zou jou zeggen MEID GA ZO DOOR .... veel liefs Sweetmekensia Als je in Allah gelooft, dan komt alles incha allah goed. liefs lellameknesia

piraat
13-01-2003, 22:47

Echt mooi,ik heb ook een gedicht geschreven over de dag des oordeels, check it out

Pagina's : [1] 2