Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam dit is mijn eigen leven

Letizia
15-12-2002, 01:11

mijn geloof is mijn weg en het is waar dat ik dit zeg het is een rustpunt in mijn leven een geschenk dat ik dat mag beleven wat jij doet maakt me niet uit als ik maar geloof dat is mijn besluit ik leef zoals ik dat wil nu zeg je niks, waarom ben je stil ? vind je mijn geloof misschien wat raar ja je weet er niks over dat is waar naar je vooroordelen luister ik niet negatieve dingen is wat jij ziet kom op mensen ik blijf toch wie ik ben ik beoordeel jou ook niet terwijl ik je niet ken mijn beloning zal inshallah mooi zijn die gedachte alleen al is voor mij heel fijn ik ga nu naar bed de nacht is maar kort ik hoop van harte dat jij gelukkig word ook al keek je me met een medelijdende blik aan ik trek me er toch niks meer van aan :zwaai:

delila16
19-12-2002, 16:07
mooi gedicht hoor petje af zou ik zeggen als ik een pet op had

Letizia
20-12-2002, 10:22
Dankjewel het doet me goed wat te horen.... liefs !

angellover
21-12-2002, 20:26
Mooi hoor, echt krachtig,,, Jou gedicht verteld ook iets over mij..

Letizia
23-12-2002, 22:44

dankjewel lieve dames !' mensen zien soms alleen maar negatieve dingen. Wij weten wel beter.... Liefs

berberse21
17-01-2003, 15:49
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eruuuuuuuuuug MOOI................ Groetjes.................

Yossra
18-01-2003, 14:24
Origineel gepost door Letizia mijn geloof is mijn weg en het is waar dat ik dit zeg het is een rustpunt in mijn leven een geschenk dat ik dat mag beleven wat jij doet maakt me niet uit als ik maar geloof dat is mijn besluit ik leef zoals ik dat wil nu zeg je niks, waarom ben je stil ? vind je mijn geloof misschien wat raar ja je weet er niks over dat is waar naar je vooroordelen luister ik niet negatieve dingen is wat jij ziet kom op mensen ik blijf toch wie ik ben ik beoordeel jou ook niet terwijl ik je niet ken mijn beloning zal inshallah mooi zijn die gedachte alleen al is voor mij heel fijn ik ga nu naar bed de nacht is maar kort ik hoop van harte dat jij gelukkig word ook al keek je me met een medelijdende blik aan ik trek me er toch niks meer van aan :zwaai: Dit is echt een hele mooie gedicht. ik kreeg er echt kippen vel van!!

zinagirl
18-01-2003, 14:26
whaou echt een supper gedicht

Letizia
19-01-2003, 09:52
Ahh dames jullie bezorgen me blosjes....dankejwel echt waar ! Dikke kus voor allemaal liefs van Letizia