Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam Het Gezicht

chouroek
28-10-2002, 12:46

Het gezicht van U te mogen zien Is onze wens, U bent een tien Laat ons ook Uw geliefden zijn U bent zo groot en wij zo klein. Mohammed s.a.w. is Uw mooie naam De naam op aard met zo veel faam Laat ons ook Uw geliefden zijn U bent zo groot en wij zo klein. Het leven is een zwaar gevecht De keuze tussen goed en slecht Help ons bij deze zware reis Die ons leidt naar het paradijs. De zonden die wij begaan Verleidingen die wij weerstaan Geef ons de kracht geef ons de moed Te leven hier zoals het moet. Wij willen graag in MADINA zijn Er niet zijn doet ons heel veel pijn En als wij dan dood mogen gaan Dan laat ons gaan, dan laat ons gaan. De eindbestemming hier op aard Is een kist waarin je wordt bewaard Schijn dan Uw mooie licht op ons En maak het graf zo zacht als dons. De dag dat alles zal vergaan En iedereen weer op zal staan Sta ons dan bij, sta ons dan bij En pleit ons vrij, ja pleit ons vrij.

Maryam_Iglouzan
29-10-2002, 23:12
het gezicht is net als een moedervlek dat is wat mij is overkomen mijn moedervlek heeft mijn gezicht overgenomen het is een eigen leven gaan leiden op mijn neus

chouroek
30-10-2002, 09:49
Salaam alikoum! Sorru, marjam maar waar heb jij het over, ik denk dat je mijn gedichtr niet hebt gelezen of niet begrepen. groetjes

naima20
31-10-2002, 21:48
zooooooooooo meid ik heb helemaal geen woorden meer maar hij is echt prachtiggggggggg wallah echt heel mooi la ila ila allah mohammed rasoulo allhe groetjes ALLAH E-HAFDEK AGTI

chouroek
01-11-2002, 10:44

salaam alikoum! alles goed met je agti? choukran voor je compliment! ALLAH EYHEFDEK EHTA INTINA. beslama

marocanoniempje
02-11-2002, 19:57
soooooooo wat een prachtige gedicht. Mooi om te horen allah ie hafdek groeten mij

drafatje
05-11-2002, 09:50
't is echt heel mooi . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! twarkelah ALLAH IE HAFDEK MOGE ALLAH JE OP IEDERE WEG BIJSTAAN XX_DRAFATJE

hardtodrive
05-11-2002, 23:28
assalaamoe alaikoem broeders e zusters , ik heb een vraagje over wie heb je het hier over allah of de profeet vrede zij met hem als het de profeet is dan wil ik je even zeggen dat we niet de profeet mohammed moeten aan bidden maar allah we moeten mohammde vrede zij m,et hem wel volgen in zijn soennah en allah weet het het beste. assalaamoe alaikoem