Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik Wil Dat Me Haren Wat Sneller Gaan Groeien !!!!

Pagina's : 1 [2] 3

rammetje1980
26-02-2004, 14:42

Een pannetje gekoot water 1 kom henna 1 eetlepel wijnazijn 1 eetlepel marokaanse thee (zaadjes) laten koken in een theepot 1 theelepel olijfolie 1 zakje pickwick thee (laten inwerken) alles door elkaar mengen, dan krijg je een modderig mengsel, dan zet je het in haar, laat je het voor 2 a 4 uur inwerken, dan zul je zien je haar krijgt glanzende gezonde kleur en wordt langer en steviger en voller..........Het Werkt Echt.....gebruik deze recept zelf ook... Succes verder Liefs Rania

Saloua1978
01-03-2004, 09:26
Kijk naar de oorzaak waarom het niet snel groeit. Ik heb zelf het probleem dat mijn haar afbreekt (door het verven en fohnen) daardoor breekt het af en lijkt het alsof het niet groeit. Maar haar groeit wel degelijk want dat gebeurt bij de wortel en het afbreken gebeurt aan het uiteinde. Dus als je met hetzelfde probleem zit als ik dan moet je wat doen aan het afbreken en niet een middel zoeken dat je haar laat groeien want geloof me dat bestaat niet.. Liefs, Saloua

LieveMeisje
01-03-2004, 09:37
olijfolie helpt goedddd en groeit ook...ik doe t ook af en toee in weekend bijvv: zaterdag avond doet mijn moeder mn haar insmeren zelfs heel veel olijfolie begintt top tot met einde punthaar...en dan hoofddoeek vast binden tot morgen ochtend haaar wassen maar niet 1 keer doe elk zaterdagenn... :maf2: hoe sneller hoe beter..... ;) das puur natuur!!!!! :D

SaMiax
01-03-2004, 11:32
Origineel gepost door rammetje1980 Een pannetje gekoot water 1 kom henna 1 eetlepel wijnazijn 1 eetlepel marokaanse thee (zaadjes) laten koken in een theepot 1 theelepel olijfolie 1 zakje pickwick thee (laten inwerken) alles door elkaar mengen, dan krijg je een modderig mengsel, dan zet je het in haar, laat je het voor 2 a 4 uur inwerken, dan zul je zien je haar krijgt glanzende gezonde kleur en wordt langer en steviger en voller..........Het Werkt Echt.....gebruik deze recept zelf ook... Succes verder Liefs Rania soukran ik zal het proberen :blauwkus: Kijk naar de oorzaak waarom het niet snel groeit. Ik heb zelf het probleem dat mijn haar afbreekt (door het verven en fohnen) daardoor breekt het af en lijkt het alsof het niet groeit. Maar haar groeit wel degelijk want dat gebeurt bij de wortel en het afbreken gebeurt aan het uiteinde. Dus als je met hetzelfde probleem zit als ik dan moet je wat doen aan het afbreken en niet een middel zoeken dat je haar laat groeien want geloof me dat bestaat niet.. Liefs, Saloua k heb echt geen idee wat het oorzaak is.. zelfs me ma weet et niet.. ik verf het niet.. heb al een mooie kleur van mezelf en fohnen doe ik al een hele tijd niet meer.. dus je ne sais pas.. maar jah komt wel goed insha allah.. ;)

Sofija
01-03-2004, 12:50

heey,dames,heeft,iemand,van,jullie,aan,hairextensi ons,gedacht...(voor,degenen,die,ontevreden,zijnmet de lengte van hun haar) zodra,iemand hiermee ervaring heeft,zou ik willen verzoeken om het hier te vertellen..............de prijs,de behandeling, de lengte, of het haar er nep uitziet.......... alvast bedankt

SaMiax
01-03-2004, 21:19
k was dat van plan om et te doen.. voor shie 2 maandjes maar mag niet van me ma :rolleyes:

Saloua1978
02-03-2004, 08:35
Dames ik raad jullie de extensions echt niet aan.. Een vriendin van mij heeft het laten doen en ze heeft er heel veel spijt van. Ze heeft het nog wel bij een hele goede kapper gedaan bij een great lengths kapper en is er veel geld aan kwijt geraakt (1000 euro) het zag er in het begin super uit. Heel mooi glanzend dik en lang en vol haar maar toen ze de extensions moest wassen begonnen de problemen. Het begon te klitten en deze kreeg ze er me geen mogelijkheid uit ook al had ze de speciale shampoo, conditioner en borstel ervoor aangeschaft. Uiteindelijk toen ze er uit moesten zag haar eigen haar er verschrkkelijk uit. Ik overdrijf echt niet. Ze is nu echt doodongelukkig en draagt alleen maar petjes enzo. Het is heel kort en afebroken en veel haaruitval. Haar haar zag er daarvoor zo goed uit vergeleken met nu. Dus wees voorzichtig het is heel aanlokkelijk maar besef goed wat voor schade je er mee aanricht. Voor negerinnen is het wel een goede uitkomst want hun haar ziet er toch niet uit en is och heel kort enzo maar voor marokanen doe het jezelf ajb niet aan.

SaMiax
02-03-2004, 12:45
Goed dat je het gezegd hebt want ik ben er gelijk van afgeknapt

bnita
02-03-2004, 14:24
he meid, als je wilt dat je haar mooi lang en gezond wil groeien , dan moet je echt goed op je eetpatroon letten, dus veel fruit en groente eten, vis en noten, ik hoop dat je hier wat aan hebt, veel succes met alles, en komt wel goed inschallah,, bye bye bnita

M00nlight
05-03-2004, 15:48
Origineel gepost door minora Juist wel knippen!! Gnif gnif :rolleyes: Dan alleen de puntjes ;) Nnetje!

Romeisa18
06-03-2004, 01:40
1.5 dl koeien pis ( zorgt voor sterk haar) 750gr hondenpoep ( zorgt voor een verfrissende uitdaging) 2 theelepels sperma ( voor de volume) dat mix je allemaal in een mixer en voor de aroma (zorgt voor de glans) voeg je 50ml snot. Jullie zijn het waard.

Kathond
06-03-2004, 01:53
:hihi: ik heb een middeltje gekregen van mijn kapster dat me haar sneller groeit je hoeft het alleen op je hoofdhuid te smeren en het helpt echt 5 euro maar

Juffrouw
06-03-2004, 17:05

Origineel gepost door S&M :hihi: ik heb een middeltje gekregen van mijn kapster dat me haar sneller groeit je hoeft het alleen op je hoofdhuid te smeren en het helpt echt 5 euro maar Vertel .... hoe heet het?

mooiemeisje
06-03-2004, 17:07
of waar kan men de product kopen?

Saloua1978
06-03-2004, 20:47
Ik geloof niet dat er werkelijk producten bestaan die je haren daadwerkelijk laten groeien. Da's allemaal bullshit, believe me.. Het enige wat helpt is het goed verzorgen..

Pagina's : 1 [2] 3