Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam Als je eens wist...

Mohammed1980
04-10-2002, 10:37

Bismillah, O jongen, als je eens wist wat je door het doen van slechte handelingen aan zegeningen mist vastgrijpend aan de materiele dingen in dit leven niet eraan denkend of Allah je daarvoor zal vergeven Elke dag staan op de hoek van de straat denk je nou echt dat daar het hele leven om gaat? vergeet die goude tand, snelle wagen en mooie meid het is Allah, en alleen Hem, waar je je leven voor leidt! de sjaytan verleidt maar Allah bevrijdt je ziel van onreine zaken dus stop met je slechte handelingen en wees een man voldoe aan je taken nu het nog kan bid tot Allah en denk hierover na de genade en beloning van Allah is zoveel beter dan deze dunya... Thalla, Mohammed

Hooda
04-10-2002, 18:15
Echt heeeel mooi! liefs hooda,

naomi23
06-10-2002, 20:22
een mooi gedicht mohammed1980 ga zo door

DESPERADA
06-10-2002, 21:20
Origineel gepost door Mohammed1980 Bismillah, O jongen, als je eens wist wat je door het doen van slechte handelingen aan zegeningen mist vastgrijpend aan de materiele dingen in dit leven niet eraan denkend of Allah je daarvoor zal vergeven Elke dag staan op de hoek van de straat denk je nou echt dat daar het hele leven om gaat? vergeet die goude tand, snelle wagen en mooie meid het is Allah, en alleen Hem, waar je je leven voor leidt! de sjaytan verleidt maar Allah bevrijdt je ziel van onreine zaken dus stop met je slechte handelingen en wees een man voldoe aan je taken nu het nog kan bid tot Allah en denk hierover na de genade en beloning van Allah is zoveel beter dan deze dunya... Thalla, Mohammed Deze dunja zal ooit vergaan en dan is de vraag wat heb jij voor El Achira gedaan. je geniet nu maar voor heel even, in het hiernamaals als de aarde begint te beven. Dan begint je nieuwe leven..... Wat zal het worden? Vuur, voor een eeuwigheid branden in het zuur Of ga je liever voor de genietingen in het hiernamaals, die je in je mooiste dromen niet kan beleven. Je zal je in het paradijs begeven. Je Snelle wagen, en al die mooie meiden, die zullen je niet de jenna in leiden... Niemand zal je dan helpen, Jij en jou daden, dat is het enige wat zal baten. Wordt nu wakker mijn makker!! de tijd is nabij, voordat je het weet is alles voorbij. Wees een moslim in woorden en daden, Dat is het enige dat zal baten!!! :zwaai:

DESPERADA
06-10-2002, 21:22

Salaam aleikom.... Mohamed MaAschallah Mooi gedicht, ik heb hier boven ook iets geplaatSt wat Op een gedicHt behooRt te LijkeN...... Stelt niet veel Voor, KzaG al die mooie gedichten hieR, eN wou ook effe een GoK wageN... :zwaai:

Mohammed1980
06-10-2002, 21:38
Je hebt het gedicht mooi aangevult. Ga zo door en ontwikkel je dichtkunsten. Inchallah zal je van grote invloed zijn bij degene die je gedichten zullen lezen. Thalla, Mohammed

DESPERADA
07-10-2002, 00:23
Origineel gepost door Mohammed1980 Je hebt het gedicht mooi aangevult. Ga zo door en ontwikkel je dichtkunsten. Inchallah zal je van grote invloed zijn bij degene die je gedichten zullen lezen. Thalla, Mohammed Salaam aleikom... Ik kan me zelf in woorden niet goed uidrukken, Dus rijmen al helemaal NieT..... Maar toch bedankt.... :) Ik zal blijven oefenen Ik lees, en drooM Liever weg bij de Mooie gedichten die ik hieR Op de Islam Forum Lees... MaAschallaH is een Mooie manier om de boodschap te laten door dringeN... InschallaH keep Up tha Good woRk :goedzo: