Bekijk originele versie : Wat is het grootste 'Opoffering' dat je ooit in the name of love hebt gedaan??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Soufiane_A
15-04-2008, 18:12
Opoffering is een deugd die veel liefde van ons vraagt.
Het is een deugd die gedragen wordt door liefde van het hart en universele liefde.
Opoffering betekent aan iemand iets wijden ten koste van jezelf.
Zolang wij ons aan dingen wijden die het eigenbelang dienen kunnen we niet spreken van opoffering. Het gaat heel duidelijk om het belang van de ander.
Onze maatschappij laat weinig ruimte voor de deugd opoffering. Veel draait om geld en voor geld doe je wat voor de ander.
Het eigenbelang staat dan altijd weer voorop. In de denkwereld van de meeste mensen is het, 'voor wat hoort wat'-Principe, aanwezig.
Het geven zonder iets terug te verwachten is in onze prestatie maatschappij niet gebruikelijk.
Jij beseft op een bepaalde moment dat het nooit goed zou komen tussen jullie ...
Zou jij alles doen om te zorgen dat jouw verliefde verder gelukkig leeft, terwijl jouw emotionele leven mogelijk daarvan kapot gaat ??? :traan1:
Wat mij betreft, ik heb haar "uitgehuwelijkt".
Latifa_1oujdia
15-04-2008, 18:13
Opoffering is een deugd die veel liefde van ons vraagt.
Het is een deugd die gedragen wordt door liefde van het hart en universele liefde.
Opoffering betekent aan iemand iets wijden ten koste van jezelf.
Zolang wij ons aan dingen wijden die het eigenbelang dienen kunnen we niet spreken van opoffering. Het gaat heel duidelijk om het belang van de ander.
Onze maatschappij laat weinig ruimte voor de deugd opoffering. Veel draait om geld en voor geld doe je wat voor de ander.
Het eigenbelang staat dan altijd weer voorop. In de denkwereld van de meeste mensen is het, 'voor wat hoort wat'-Principe, aanwezig.
Het geven zonder iets terug te verwachten is in onze prestatie maatschappij niet gebruikelijk
Hey ik heb alleen recht op topics met In the name of love :kwaad:
Maar nu je het toch vraagt :ego: : Heb ooit iemand waarvan ik echt hield laten gaan.......... Soms is liefde niet genoeg.
Soufiane_A
15-04-2008, 18:17
Hey ik heb alleen recht op topics met In the name of love :kwaad:
:haha:
Jouw topic is ook niet meer leuk ...
:o De onschuldige verhalen waarmee het begonnen is zijn in onbeschofte verhalen veranderd :o
Zij_is_Nadina
15-04-2008, 18:17
Soufian A..wil je weer over dat vijvertje vertellen waar je in moest springen ofzo???
Latifa_1oujdia
15-04-2008, 18:18
Jij beseft op een bepaalde moment dat het nooit goed zou komen tussen jullie ...
Zou jij alles doen om te zorgen dat jouw verliefde verder gelukkig leeft, terwijl jouw emotionele leven mogelijk kapot daarvan gaat ?????????????
Ja, dat zou ik doen. Ik ga mijn leven niet met een man delen waarvan ik weet dat hij bepaalde zaken niet zou kunnen opgeven terwijl die niet kunnen.
Soufiane_A
15-04-2008, 18:19
Maar nu je het toch vraagt :ego: : Heb ooit iemand waarvan ik echt hield laten gaan.......... Soms is liefde niet genoeg.
"Laten gaan" is niet echt een opoffering, hoor.
Soufiane_A
15-04-2008, 18:22
Soufian A..wil je weer over dat vijvertje vertellen waar je in moest springen ofzo???
hahahaha
Heb nog erger gedaan ....
Zij_is_Nadina
15-04-2008, 18:23
hahahaha
Heb nog erger gedaan ....
Vertel...misschien kan ik wat inspiratie opdoen
Soufiane_A
15-04-2008, 18:23
Ik heb haar uiteindelijk "uitgehuwelijkt" ...
Zij_is_Nadina
15-04-2008, 18:26
Ik heb haar uiteindelijk "uitgehuwelijkt" ...
Heb je haar aan iemand anders gekoppeld??
Soufiane_A
15-04-2008, 18:31
Heb je haar aan iemand anders gekoppeld??
:traan1:
Nee ...
Maar heb wel gezorgd dat ze met hem trouwt ... (ze had het niet door)
En ik 'speelde' ondertussen de rol van iemand die nooit zonder haar kan ... :o En tot de laatste moment heb ik het zo gespeeld ...
Soufiane_A
15-04-2008, 18:33
Zelfs financieel ondersteund bij de trouwfeest ... (Ze weet er nog altijd niets van)
Zij_is_Nadina
15-04-2008, 18:40
Zelfs financieel ondersteund bij de trouwfeest ... (Ze weet er nog altijd niets van)
Zooo!! Waarom ben je niet zelf met haar gaan trouwen dan?
Aan wie heb je haar uitgehuwelijkd dan?
Heb je nu spijt?
Mis je haar?
Zij_is_Nadina
15-04-2008, 18:42
:traan1:
Nee ...
Maar heb wel gezorgd dat ze met hem trouwt ... (ze had het niet door)
En ik 'speelde' ondertussen de rol van iemand die nooit zonder haar kan ... :o En tot de laatste moment heb ik het zo gespeeld ...
Je hebt haar voor de gek gehouden nooit echt van haar gehouden, jij verdient de brandstapel...
Ik ga ff de kolen halen
Andalousia_84
15-04-2008, 18:42
Pijnlijk.... Maar waarom heb je dat zo gedaan????
Laysa min 7aq al3asafier alghinae 3ala sarier anai'm :o
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2010 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.