Bekijk originele versie : Wat is het grootste 'Opoffering' dat je ooit in the name of love hebt gedaan??
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
9
10
Soufiane_A
24-06-2008, 16:07
Nnnyehahahahahaha
Yarew7ed Zeg Liemaan Yegged Idodo7en
Yesgha Mercidi 207 Yabod I9edo7en
Wani Yesezwa Thamghath Mayatsama Dhayaz
Tharrieth Gha Kozina Imesse7 Botagaz
3amayen Dha3ezri ThertSnien Dhayojir
Thgharith Holanda Yewyed Thamza Soezier
Mara Shem Tarefsa Nech Dha3isawi
Adham Ksegh Ssem Athkeyfegh Dhi Ssebsi
:haha:
:haha:
Soufiane_A
05-08-2008, 23:49
Opoffering is een deugd die veel liefde van ons vraagt.
Het is een deugd die gedragen wordt door liefde van het hart en universele liefde.
Opoffering betekent aan iemand iets wijden ten koste van jezelf.
Zolang wij ons aan dingen wijden die het eigenbelang dienen kunnen we niet spreken van opoffering. Het gaat heel duidelijk om het belang van de ander.
Onze maatschappij laat weinig ruimte voor de deugd opoffering. Veel draait om geld en voor geld doe je wat voor de ander.
Het eigenbelang staat dan altijd weer voorop. In de denkwereld van de meeste mensen is het, 'voor wat hoort wat'-Principe, aanwezig.
Het geven zonder iets terug te verwachten is in onze prestatie maatschappij niet gebruikelijk.
Jij beseft op een bepaalde moment dat het nooit goed zou komen tussen jullie ...
Zou jij alles doen om te zorgen dat jouw verliefde verder gelukkig leeft, terwijl jouw emotionele leven mogelijk daarvan kapot gaat ???
P.S. Wat mij betreft, ik heb haar "uitgehuwelijkt".
Soufiane_A
30-10-2008, 00:26
Ik ben haar in de zomer tegen gekomen. Heb tranen gekregen uit medelijden.
Soubhana Llaah hoe een bloem kan veranderen in gewone droge gras...
Diamant_Noir
30-10-2008, 00:33
Opoffering is een deugd die veel liefde van ons vraagt.
Het is een deugd die gedragen wordt door liefde van het hart en universele liefde.
Opoffering betekent aan iemand iets wijden ten koste van jezelf.
Zolang wij ons aan dingen wijden die het eigenbelang dienen kunnen we niet spreken van opoffering. Het gaat heel duidelijk om het belang van de ander.
Onze maatschappij laat weinig ruimte voor de deugd opoffering. Veel draait om geld en voor geld doe je wat voor de ander.
Het eigenbelang staat dan altijd weer voorop. In de denkwereld van de meeste mensen is het, 'voor wat hoort wat'-Principe, aanwezig.
Het geven zonder iets terug te verwachten is in onze prestatie maatschappij niet gebruikelijk.
Jij beseft op een bepaalde moment dat het nooit goed zou komen tussen jullie ...
Zou jij alles doen om te zorgen dat jouw verliefde verder gelukkig leeft, terwijl jouw emotionele leven mogelijk daarvan kapot gaat ??? :traan1:
Wat mij betreft, ik heb haar "uitgehuwelijkt".
Ik heb ervoor gezorgd dat elkaar lieten gaan.. Ik hoop dat hij gelukkig wordt met haar, en dat ze minstens 1% voor m over heeft als ik en 1% van m houdt als ik en 1% zo goed voor m zal zorgen als dat ik gedaan zou hebben.. Dan zal hij nooit iets te wensen over hebben.. Allah (swt) zij met hem.. :traan1:
Diamant_Noir
30-10-2008, 00:34
Ik ben haar in de zomer tegen gekomen. Heb tranen gekregen uit medelijden.
Soubhana Llaah hoe een bloem kan veranderen in gewone droge gras...
Wat is er met haar dan?
Ze belt regelmatig nog naar een nummer die ik bewust niet meer gebruik ...
Ze zou wel zich beledigd voelen als ze enige twijfel heeft in de komedie/tragedie die ik in de laatste maanden speelde ... Anders niet.
Wajouw, wat ben je voor een vriend?! Je hebt je vriend in de handen geduwd in een vrouw die niet toegewijd is aan haar man, die haar man respecteert en bemint.:jammer:
Soufiane_A
30-10-2008, 13:15
Wajouw, wat ben je voor een vriend?! Je hebt je vriend in de handen geduwd in een vrouw die niet toegewijd is aan haar man, die haar man respecteert en bemint.:jammer:
Dat was mijn vriend niet.
Soufiane_A
30-10-2008, 13:16
Wat is er met haar dan?
Heel veel veranderd. Lijkt een 40 jarige terwijl ze 22 is.
Dat was mijn vriend niet.
Ewa broeder dan. :rolleyes:
Soufiane_A
30-10-2008, 15:40
Ewa broeder dan. :rolleyes:
Wat moest ik dan doen. Hij dreigde zelfmoord te gaan plegen indien ze met hem niet trouwde.
Wat moest ik dan doen. Hij dreigde zelfmoord te gaan plegen indien ze met hem niet trouwde.
:eek:
Is dit niet een beetje to much info Soufiane...
Soureaya
30-10-2008, 16:01
Lees ik dat goed?
Jij en liefde?
Ik heb ook iets 'Opgeofferd voor de liefde van mijn leven :verdriet:
Soufiane_A
30-10-2008, 16:46
:eek:
Is dit niet een beetje to much info Soufiane...
Mischien ja. :o
Vraag mij voortaan niets niet meer dan!!! :D
Soufiane_A
30-10-2008, 16:47
Lees ik dat goed?
Jij en liefde?
Noem dat liefde als je wilt, hoor!!!
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
9
10
©2000-2010 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.