Bekijk originele versie : Wat is het grootste 'Opoffering' dat je ooit in the name of love hebt gedaan??
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[
10]
Soufiane_A
01-03-2009, 02:38
Maar nee, natuurlijk heb je niets gemist! Er zijn veel mensen die dat niet willen omdat deze films vol fantasie zitten.. maar dat heb je ook met Hollywoodfilms hoor..
Dus in realiteit zijn alle films gebaseerd op fantasie... maar in dat geval kies ik voor "propere" fantasie dan bv. een man die zijn onderbroek boven een broek aantrekt en die zogenaamd de wereld gaat "redden" (superman dus...)
Ach... eigenlijk verkies ik voor menselijke ontspanning ... praten en lachen..
die soort tijden lijken dood aan het gaan ..
:haha:
Heb eigenlijk nooit stil bij gestaan dat SM zijn onderbroek boven zijn broek aan had...
Niet alleen 'praten en lachen', maar alles lijkt dood aan het gaan... Men spreekt over een economische Crisis, maar ben eigenlijk niet van mening dat dat de reden is...
Bashirah
01-03-2009, 15:12
:haha:
Heb eigenlijk nooit stil bij gestaan dat SM zijn onderbroek boven zijn broek aan had...
Niet alleen 'praten en lachen', maar alles lijkt dood aan het gaan... Men spreekt over een economische Crisis, maar ben eigenlijk niet van mening dat dat de reden is...
Idd, de ziel is met de tijd stilletjes dood aan het gaan, door leven te geven in iets wat dood moet blijven...
Ik wil terug zuivere communicatie zien tussen mensen .. lachen en wenen.. rijk en arm..en niet vastklampen aan een toestel die vuilte uitspuugt en die ons doet laat geloven in fantasie..
Om te proberen on topic te blijven: Wij hebben onze ziel opgeoffert voor dikke zever! Wij denken niet meer na zoals het moet zijn.. we laten de media voor ons denken..
sub7anAllah waarom altijd in de name of love en niet in the name of ALLAH (hier zou je nooit ongelukkig van worden.)
zoals iemand laten gaan omdat het aan je imaan begon teknagen
Soufiane_A
10-03-2009, 13:51
sub7anAllah waarom altijd in de name of love en niet in the name of ALLAH (hier zou je nooit ongelukkig van worden.)
zoals iemand laten gaan omdat het aan je imaan begon teknagen
In mijn geval was het eerder; haar laten gaan omdat ze niet meer 'trouwbaar', 'huwbaar' was. Eenvoudiger gezegd, maakte ze niet meer deel uit de categorie 'Marriage Material'...
(Zoals de meeste vrouwen, trouwens)
Wat mijn Imaan betreft, ik weet niet of die afhankelijk kan zijn van mensen of 'vrouwen' in mijn leven... Dat betwijfel ik in ieder geval.
Heb werkelijk alles in mijn vermogen gedaan om een man die zijn liefde voor mij verklaarde en bereid was om zijn vrouw te verlaten, te laten inzien dat zijn vrouw goud waard was.
Ik wilde het niet op mijn geweten wilde hebben om haar, van haar man te ontnemen.
Ik gun haar haar geluk en zou nooit iemands man afnemen Allah jehfad, hij heeft later gezegd dat hij meer dan ooit van me hield omdat ik zijn huwelijk probeerde te redden.
Liever dat zijn vrouw gelukkig leeft met hem, dan dat ik "gelukkig" met hem leef en haar verdiet op mijn geweten heb.
Als jij aangeeft dat jij niet op je geweten wilde dat hij zijn vrouw verliet.
Hoe is het dan zover gekomen dat hij bereid was om zijn vrouw te verlaten voor jou?
Idd, de ziel is met de tijd stilletjes dood aan het gaan, door leven te geven in iets wat dood moet blijven...
Ik wil terug zuivere communicatie zien tussen mensen .. lachen en wenen.. rijk en arm..en niet vastklampen aan een toestel die vuilte uitspuugt en die ons doet laat geloven in fantasie..
Om te proberen on topic te blijven: Wij hebben onze ziel opgeoffert voor dikke zever! Wij denken niet meer na zoals het moet zijn.. we laten de media voor ons denken..
Wijs.
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[
10]
©2000-2010 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.