Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam Fatin overleden op 10-08-02 in Bordeaux tijdens een autoongeluk leeftijd: 8 jaar

Cherifa
11-09-2002, 12:46

Zij zo jong U die haar het Leven heeft gegeven U die haar tot U heeft genomen Het doet zoveel pijn Bij de ontwaking van de ochtendzon Wetend dat ze er niet meer is Ja rabie Mijn zwakte Mengt met mijn gedachte Met vele waaroms Ja rabie Zij zo jong Acht levensjaren Zij met nog vele dromen En idealen Ja Rabie Haar onschuldige gezicht die in Mijn gedachte dwaalt Haar zoveel willen zeggen Haar foto’s,de Schilpad,....... Ja Rabie het doet zoveel pijn En niet wetend Hoe ik het moet verwerken Haar vader is gebroken verslind door de pijn In miljarden stukken Ja Rabie Hem zo graag willen troosten En niet wetend hoe Zijn verstarde blik Laat striemen in mijn hart achter Ja Rabie Verzacht zijn pijn Vervul zijn hart met Hoop en Eliman Ja Rabie Ja Rabie Ja Rabie [

hilwa
11-09-2002, 12:53
dat is nogal wat, lah irhamha. wat is zij van jou? Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van zo'n groot verlies.

OemAbdoellah
12-09-2002, 18:18
Inna lillahi wa ina ilajhi raji3oen Moge allah swt haar ouders/familie/kennissen sabr schenken!

DESPERADA
12-09-2002, 23:01
Inna Lilahie wa inna rajioen....... :traan1:

camjo
12-09-2002, 23:06

Origineel gepost door Cherifa Zij zo jong U die haar het Leven heeft gegeven U die haar tot U heeft genomen Het doet zoveel pijn Bij de ontwaking van de ochtendzon Wetend dat ze er niet meer is Ja rabie Mijn zwakte Mengt met mijn gedachte Met vele waaroms Ja rabie Inna lilaah wa inna ilayhi raji3oun Allah Yarhamha..Amin Zij zo jong Acht levensjaren Zij met nog vele dromen En idealen Ja Rabie Haar onschuldige gezicht die in Mijn gedachte dwaalt Haar zoveel willen zeggen Haar foto’s,de Schilpad,....... Ja Rabie het doet zoveel pijn En niet wetend Hoe ik het moet verwerken Haar vader is gebroken verslind door de pijn In miljarden stukken Ja Rabie Hem zo graag willen troosten En niet wetend hoe Zijn verstarde blik Laat striemen in mijn hart achter Ja Rabie Verzacht zijn pijn Vervul zijn hart met Hoop en Eliman Ja Rabie Ja Rabie Ja Rabie [

zina_maghrebia
13-09-2002, 09:35
Het is nog een jonge meid Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen Ik wens de nabestaande veel sbar

hilwa
13-09-2002, 09:46
aan de ene kant is het natuurlijk heel erg om iemand op zo'n jonge leeftijd te verliezen, dat brengt veel verdriet en pijn met zich mee, maar aan de andere kant moet je maar zo denken, zij was nog jong, ze had geen weet van de wereld nog, en zij zal nu wel in het paradijs zijn. dus wat dat betreft moet je blij voor haar zijn. en ja dat is moeilijk weet ik, maar het is in ieder geval een troost, want we willen allemaal wel naar het paradijs.

Igwana20
13-09-2002, 11:02
Salaam Alikoem Warahamtoe Allah, Ya Oegtie, INNA LILLAHIE WA INNA ILJAHIE RAZIEHOEN, WA LAHAWALA WALA KOEWATTA ILLA BILLAH!! Moge Allah Jullie Sabbar geven. AMIN Ma'salama